Close
Logo

Σχετικά Με Εμάς

Cubanfoodla - Αυτό Το Δημοφιλές Αξιολογήσεις Κρασί Και Σχόλια, Η Ιδέα Της Μοναδικές Συνταγές, Πληροφορίες Σχετικά Με Τους Συνδυασμούς Των Ειδησεογραφική Κάλυψη Και Χρήσιμοι Οδηγοί.

Πολιτισμός

Στην Αρμενία, μια Οινική Αναγέννηση ριζώνει ενάντια στις πιθανότητες

Η Αρμενία θεωρείται μια από τις γενέτειρες της οινοποίησης, με αρχαιολογικά στοιχεία που χρονολογούνται τουλάχιστον 7.000 χρόνια πριν. Τραγικά, η οινική κουλτούρα της χώρας αποδεκατίστηκε υπό τη Σοβιετική Ένωση, όταν αναγκάστηκε να παράγει μπράντι αντί για κρασί.



Αυτό τελικά άρχισε να αλλάζει πριν από περίπου δώδεκα χρόνια. Σήμερα, περισσότερα από 200 οινοποιεία λειτουργούν στη χώρα και τα μπουκάλια τους βρίσκονται πλέον σε αγορές και εστιατόρια στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη. Επικεφαλής αυτής της αναγέννησης είναι η ομάδα πατέρα-κόρης των Vahe και Aimee Keushgerian, οι οποίοι παράγουν τα κρασιά Keush και Zulal ενώ επιβλέπουν επίσης συνεργατικά έργα αμπελώνων και παραγωγής για δεκάδες άλλες μάρκες.

Μπορεί να σου αρέσει επίσης: Ένας οδηγός για την Αρμενία, μία από τις παλαιότερες οινοπαραγωγικές περιοχές του κόσμου

Δεν ήταν εύκολος δρόμος, γιατί μερικά από τα καλύτερα αρμενικά terroir και οι πιο πολυπόθητες αυτόχθονες ποικιλίες σταφυλιών βρίσκονταν εντός και στα σύνορα του Ναγκόρνο-Καραμπάχ. Αυτή η αποσχισθείσα δημοκρατία των Αρμενίων - αποτέλεσμα ενός βάναυσου πολέμου μεταξύ της Αρμενίας και του Αζερμπαϊτζάν από το 1991 έως το 1994 - έγινε ξανά ζώνη σύγκρουσης το 2020, όταν το Αζερμπαϊτζάν επιχείρησε να ανακτήσει τον έλεγχο της γης.



Αυτό οδήγησε σε μια δραματική και επικίνδυνη περίοδο συγκομιδής για τους Keushgerians εκείνο τον τρύγο, όταν έπρεπε να μαζέψουν σταφύλια στα σύνορα ενώ οι μάχες μαίνονταν εκεί κοντά. Τον Σεπτέμβριο του 2023, το Αζερμπαϊτζάν έπληξε το τελευταίο χτύπημα στη δημοκρατία, καταλαμβάνοντας το έδαφος, εκδιώκοντας 150.000 Αρμένιους και, από την 1η Ιανουαρίου 2024, εξαλείφοντας το Ναγκόρνο Καραμπάχ από τον χάρτη.

Γνωρίζω καλά αυτή τη σύγκρουση, έχοντας περάσει σχεδόν ένα μήνα στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ το 2004. Ήμουν εκεί με τον πολεμικό φωτογράφο Jonathan Alpeyrie για να αναφέρω τη γεωπολιτική κατάσταση. Σκόνταψαμε επίσης στην οινική κουλτούρα της περιοχής που τότε σιγά-σιγά αναδυόταν από τον πόλεμο μια δεκαετία νωρίτερα, και περάσαμε μερικές μέρες επισκεπτόμενοι αμπελώνες γεμάτες νάρκες και οινοποιεία των οποίων οι τοίχοι ήταν γεμάτοι με τρύπες από σφαίρες. Η εμπειρία οδήγησε στην πρώτη μου μεγάλη ιστορία σε διεθνές περιοδικό και ξεκίνησε την καριέρα μου ως δημοσιογράφος για το κρασί. Οι ντόπιοι, τώρα πρόσφυγες, και τα μέρη του Ναγκρόνο-Καραμπάχ θα είναι πάντα κοντά στην καρδιά μου.

Μπορεί να σου αρέσει επίσης: 9 σταφύλια που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε το αρμενικό κρασί

Το 2021, ενθαρρυμένος από τους αγώνες της ίδιας της Αρμενίας, αλλά επικεντρωμένος στην ανάδειξη της ιστορίας του κρασιού στην ευρύτερη περιοχή, ο Vahe Keushgerian ορκίστηκε να κάνει κρασί από σταφύλια που καλλιεργούνται στο γειτονικό Ιράν. Αν και η ιστορία του κρασιού χρονολογείται τόσο μακριά στο Ιράν—ένα αρχαίο αρμενικό οινοποιείο απέχει μόλις μίλια από τα ιρανικά σύνορα—η χώρα συνεχίζει να τηρεί την απαγόρευση των αλκοολούχων ποτών που θεσπίστηκε κατά την Ισλαμική Επανάσταση του 1979.

Το πέτυχε το 2021, ψάχνοντας στην ύπαιθρο για σταφύλια και εξάγοντας τα πίσω στην Αρμενία, όπου μαζί με την Aimee έφτιαξαν το πρώτο εμπορικό κρασί από σταφύλια που καλλιεργήθηκαν στο Ιράν εδώ και περισσότερα από 40 χρόνια.

Αυτό το έπος είναι η καρδιά του ντοκιμαντέρ SommTV Κύπελλο της Σωτηρίας , το οποίο τώρα μεταδίδεται στο Διαδίκτυο μετά από περιοδεία σε θέατρα σε όλη τη Βόρεια Αμερική. Για να ακούσω περισσότερα για το τι τράβηξε τον Vahe Keushgerian στην Αρμενία, γιατί ο Aimee αποφάσισε να τον ακολουθήσει και πώς φαίνεται το μέλλον για το κρασί σε αυτήν την αρχαία γη, πήρα συνέντευξη και από τους δύο.

  Λογότυπο Apple Podcast
  Λογότυπο Google Podcast


Μεταγραφή επεισοδίου

Οι μεταγραφές δημιουργούνται χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό λογισμικού αναγνώρισης ομιλίας και ανθρώπινους μεταγραφείς και ενδέχεται να περιέχουν σφάλματα. Ελέγξτε τον αντίστοιχο ήχο πριν την παράθεση.

Ματ Κέτμαν 0:09

Γεια σας και καλωσορίσατε στο podcast Wine Enthusiast. Σερβίρετε την κουλτούρα των ποτών και τους ανθρώπους που την οδηγούν. Είμαι ο Matt Kettmann, γενικός συγγραφέας εδώ στο Wine Enthusiast. Και σήμερα σας μεταφέρω μια συζήτηση με τον Vahe και την Aimee Keushgerian, μια ομάδα πατέρα-κόρης πίσω από το Keush, το Zulal και άλλα οινικά έργα στην Αρμενία. Η Αρμενία είναι πολύ κοντά στην καρδιά μου. Πέρασα περίπου έναν μήνα εκεί πριν από 20 χρόνια, και ήταν ένα ταξίδι που βοήθησε πραγματικά να ξεκινήσω την καριέρα μου στη συγγραφή κρασιού, η Αρμενία θεωρείται μια από τις γενέτειρες της οινικής κουλτούρας. Και σήμερα βιώνει μια σοβαρή αναγέννηση στην οινοποίηση, με την Amy και τη Vahe να ηγούνται αυτής της κατηγορίας. Η ιστορία τους είναι η βάση του ντοκιμαντέρ Cup of Salvation από την SommTV που κυκλοφόρησε πρόσφατα και συμμετείχαν στο podcast για να μας πουν λίγο περισσότερα για την ιστορία του κρασιού και της Αρμενίας, τη συναρπαστική ενέργεια γύρω από την οινική κοινότητα της χώρας σήμερα και γιατί ο Vahe αποφάσισε να ρισκάρει την ελευθερία του το 2021 όντας ο πρώτος άνθρωπος που έφτιαξε εμπορικό κρασί από το γειτονικό Ιράν εδώ και περισσότερα από 40 χρόνια.

Αυτός είναι ο Matt Kettmann με τον Wine Enthusiast. Είμαι εδώ με τον Vahe Keushgerian και την κόρη του Aimee Keushgerian, οινοποιούς από την Αρμενία στην πραγματικότητα, από όλα τα μέρη, και θα μιλήσουμε σήμερα για την ιστορία της οινοποίησης στην Αρμενία, η οποία χρονολογείται χιλιετίες πίσω. Θα μιλήσουμε λίγο για το πώς αυτή η ομάδα πατέρα-κόρης συνήλθε και αποφάσισαν να ξεκινήσουν μαζί να φτιάχνουν κρασί στην Αρμενία. Θα μιλήσουμε λίγο για ορισμένες από τις συγκρούσεις σε αυτήν την περιοχή, ιδιαίτερα γύρω από το Ναγκόρνο-Καραμπάχ ή αλλιώς γνωστό ως Artsakh, το οποίο περιλαμβάνει κάποια από την οινοποίησή τους πριν από μερικές σοδειές. Και τότε θα μπούμε επίσης στην τρελή αποστολή του Vahe να φτιάξει κρασί και το Ιράν ή να πάρουμε σταφύλια από το Ιράν και να φτιάξουμε κρασί στην Αρμενία. Όλα αυτά αποτυπώνονται στη νέα ταινία του Somm TV που ονομάζεται Cup of Salvation, την οποία μπορείτε πλέον να παρακολουθήσετε διαδικτυακά. Έτσι, αν είστε ενθουσιασμένοι με αυτό, δείτε σίγουρα αυτήν την ταινία. Και μπορείτε να αγοράσετε και αυτά τα κρασιά, τα οποία μου στείλατε μερικά και ήταν φανταστικά. Δεν έχω δοκιμάσει ακόμη το κρασί από το Ιράν, γιατί φαίνεται λίγο πολύ ιδιαίτερο. Αλλά τα άλλα από την Αρμενία ήταν φανταστικά. Ας βουτήξουμε λοιπόν εδώ. Vahe, γεννήθηκες στη Συρία, σωστά, μεγάλωσες στον Λίβανο, και μετά στην Ιταλία, και μετά δούλεψες στην Καλιφόρνια, και μετά έφτιαξες κρασί και Ιταλία και μετά καταλήξατε στην παραγωγή κρασιού στην Αρμενία. Πείτε μου, λοιπόν, λίγα λόγια για την προσωπική σας ιστορία και πώς στοιχηματίσατε στην Αρμενία από όλα τα μέρη για να στοιχηματίσετε τη διεκδίκησή σας όταν πρόκειται για κρασί.

Gap Keushgerian 2:22

Βλέπω. Ναι, λίγο πολύ η σειρά είναι σωστή: Συρία, και μετά μεγάλωσα στον Λίβανο μέχρι τα 19 μου, μετά στην Ιταλία. μετά στις ΗΠΑ—Καλιφόρνια—και μετά επέστρεψα για 12ετή θητεία στην Αρμενία, που είναι η πρώτη φορά που έφτιαξα αληθινά κρασί. Μέχρι τότε, ήμουν έμπορος και πουλούσα ιταλικά κρασιά στις ΗΠΑ στην Καλιφόρνια, στην Ανατολική Ακτή. Και μετά νοικιάσω μερικούς αμπελώνες, μετά νοικιάσω το οινοποιείο στην Τοσκάνη και έκανα κρασί εκεί. Και μετά την Απουλία έκανα κρασί εκεί. Έτσι είχα δύο οινοποιεία που πήγαιναν ταυτόχρονα. Η Αρμενία ήταν ειλικρινά ένα τυχαίο ταξίδι το ’97. Φίλος του κουνιάδου μου με έναν φίλο, επρόκειτο να πάνε στην Αρμενία, είπαν ότι θέλεις να έρθεις μαζί μας; Βεβαίως, βεβαίως. Και πήγα στον στρατό στο Παρίσι, μετά πήγαμε στην Αρμενία. Εκεί, μιλώντας με κόσμο, μου είπαν ότι από εκεί ξεκίνησαν όλα αμπελουργικά. Και ως ρομαντικός τύπος, αυτό ήταν το μόνο που είχα να ακούσω. Και έτσι αυτό το πράγμα μπήκε, στον εγκέφαλό μου στο μυαλό μου για να, τι μπορώ να το κάνω; Και μετά, δύο χρόνια αργότερα, ήρθα και έφτιαξα μερικούς αμπελώνες με αμπελώνες το ’99, που τότε κανείς δεν έκανε τίποτα στην Αρμενία. Γρήγορα, αυτό το έργο δεν προχώρησε - φυτέψαμε αμπέλια σε λάθος συνεργάτη και ούτω καθεξής. Έτσι, κλασική συναισθηματική απόφαση, και μετά, έτσι, το 2009, κάναμε ένα κενό έτος με την οικογένεια στην Αρμενία, και άρχισα να κάνω ένα έργο, υπήρχε ένα μεγάλο έργο, αλλά δεν υπήρχε οινοποίηση. Έκανα λοιπόν έξι μπουκάλια κρασί, όλοι ήταν ωχ, ήταν τόσο καλό. Ήταν τόσο όμορφα. Και αυτό το έργο απογειώθηκε. Και αυτό ξεκίνησε ολόκληρη την αναγέννηση της βιομηχανίας. Ξέρετε, ήταν ένα έργο 300 εκταρίων. Και μετά έγινε η κορυφαία μάρκα στην Αρμενία, έτσι έθεσε τα πρότυπα για τη νέα οινοποίηση. Και μετά, το 2013, ήθελα να κάνω αφρώδες κρασί, και ούτω καθεξής και ούτω καθεξής. Και μετά ασχολήθηκα πραγματικά, δεν επέστρεψα ποτέ στις Ηνωμένες Πολιτείες. Έμεινα στην Αρμενία. Λοιπόν, είμαι εδώ για 14 χρόνια.

Ματ Κέτμαν 4:42

Και είσαι Αρμένιος από κληρονομιά. Μεγάλωσες μιλώντας αρμένικα;

Gap Keushgerian 4:47

Ναι, λοιπόν μίλησα αρμένικα. Τα αγγλικά θα ήταν η δεύτερη γλώσσα μου, αλλά έτσι ξεκινήσαμε στο σχολείο. Τα αραβικά ήταν η γλώσσα της χώρας. Έτσι μάθαμε αραβικά, γράψαμε αραβικά, αλλά ποτέ δεν ασκηθήκαμε πραγματικά μέχρι που πήγα στον στρατό, και όλοι ήταν Λιβανέζοι και όλοι μιλούσαν αραβικά και ήμουν ο μόνος Αρμένιος στους στρατώνες, ας το πούμε έτσι. Διαφορετικά, ξέρετε, κρατούσαμε το κεφάλι μας χαμηλά και όλοι έκαναν τη δουλειά τους. Ξέρετε, ήμασταν φιλοξενούμενοι στη χώρα υποδοχής όπως η Συρία, το Ιράκ, ο Λίβανος μετά τη γενοκτονία, εκεί απλώθηκαν όλοι οι Αρμένιοι. Μερικοί στις ΗΠΑ, στη Γαλλία, ό,τι όχι. Εκεί λοιπόν—και οι δύο γονείς μου ήταν Αρμένιοι, σχολείο, ανιχνευτές.

Ματ Κέτμαν 5:35

Η ιστορία του αρμενικού κρασιού χρονολογείται πριν από 4.000, 6.000 χρόνια;

Gap Keushgerian 5:41

Το τελευταίο, ήταν 6.100 χρόνια - επειδή ήταν χρονολογημένο με άνθρακα, αυτό το σπήλαιο στην Αρμενία. Αλλά τότε πριν από τρεις ή τέσσερις μήνες, ίσως τώρα είναι σχεδόν έξι μήνες, υπήρξε μια συνεργατική έρευνα μεταξύ τοπικών Αρμενίων, Ευρωπαίων, Κινέζων ερευνητών και την χρονολόγησαν στα 11.000 χρόνια. Όχι η Αρμενία αυτή καθεαυτή, αλλά η περιοχή μας ως γενέτειρα και πήγε 11.000 χρόνια πίσω. Υπήρχαν δύο κέντρα, το Ashawa ήταν οινοποιήσιμα σταφύλια, που είναι vinifera, και μετά υπήρχε σε αυτό, νομίζω ότι ήταν Ashkan ή κάπου, επιτραπέζια σταφύλια, οπότε τρώγοντας σταφύλια. Αυτοί λοιπόν οι δύο, ο ένας πήγε ανατολικά και ένας πήγε δυτικά. Και μετά από τη Δύση, πήγε στην Ευρώπη, ταξίδεψε, το αμπέλι ταξίδεψε στην Ευρώπη, και μετά άλλαξε, φυσικά, ξέρεις, έτσι.

Ματ Κέτμαν 6:33

Και τότε η Αρμενία είχε, εννοώ, μόνο για τους αναγνώστες που δεν έχουν παρακολουθήσει αυτό, αυτό το μέρος της παγκόσμιας ιστορίας, η Αρμενία ήταν μέρος της Σοβιετικής Ένωσης. Και εκείνη την εποχή, το είδος των τοπικών οινοποιητικών παραδόσεων ήταν κάπως σφραγισμένο ή πώς θα περιγράφατε εκείνη την περίοδο;

Gap Keushgerian 6:48

Επί Σοβιετικής Ένωσης; Μπήκαμε στη Σοβιετική Ένωση τη δεκαετία του ’20. Ξέρετε, ήμασταν ανεξάρτητοι, αλλά μετά βίας τα καταφέρναμε και μετά ήρθε ο Σοβιετικός, ο Κόκκινος Στρατός και λίγο πολύ όλοι εκεί, η Γεωργία, το Αζερμπαϊτζάν, η Αρμενία, κάθε άλλη χώρα της Ανατολικής Ευρώπης έγιναν μέρος, όχι όλες, αλλά Σοβιετική Ένωση. Ήμασταν μια από τις δημοκρατίες της Σοβιετικής Ένωσης. Και επειδή η Σοβιετική Ένωση ή η κομμουνιστική οικονομία ήταν μια προγραμματισμένη οικονομία, έτσι έπρεπε να κάνουν πενταετή σχέδια, είχαν πενταετή σχέδια, έτσι είχαν τόσους ανθρώπους και ορισμένες χώρες όπου μπορούσες να φτιάξεις κρασί, Γεωργία, Αρμενία, Αζερμπαϊτζάν και οτιδήποτε άλλο . Το Orapa, ένα από αυτά που δεν μπορούσα να βρω ήταν μέρος του Αζερμπαϊτζάν, αλλά ήταν αρμενικός θύλακας. Το μόνο που έπρεπε να κάνουν ήταν να προμηθεύουν κρασί στη Σοβιετική Ένωση. Η Αρμενία, λοιπόν, που δόθηκε από το χώμα και οι ποικιλίες της Αρμενίας, αποφάσισαν επί Στάλιν, που είναι Γεωργιανοί, ότι η Γεωργία θα έφτιαχνε κρασί και η Αρμενία θα έφτιαχνε κονιάκ ή ενισχυμένα κρασιά, αντίγραφα Sherry, Madeira κ.λπ. Λιμάνι. Έτσι, αντέγραψαν όλα αυτά τα κρασιά στην Αρμενία, και η Αρμενία προμήθευε τη Σοβιετική Ένωση με κονιάκ, πολλά από αυτά, ξέρετε, η απόσταξη λειτουργούσε. Και εκτός από μια περιοχή με τις σπηλιές, επειδή είναι όλοι λόφοι εκεί, συνέχισαν να φτιάχνουν επιτραπέζια κρασιά, βασικά επιτραπέζια, γιατί δεν ήταν παραγωγική. Ήταν επίπεδο, ξέρετε, δεν μπορούσαν να αρμέξουν το χώμα, ας πούμε. Έτσι, αυτή η περιοχή έμεινε. Και συνέχισαν να φτιάχνουν μερικά επιτραπέζια κρασιά, αλλιώς το έκαναν κάνα δυο άλλα μέρη. Αλλά μέχρι στιγμής, ας πούμε ότι ζούσαμε στους σκοτεινούς αιώνες έως ότου θα έλεγα εύκολα το 19, το 2000 έως το 2009. Άρα γύρω στα 70, 75 χρόνια.

Ματ Κέτμαν 8:53

Έτσι και πραγματικά μόλις πριν από 20 περίπου χρόνια άρχισε πραγματικά να συμβαίνει αυτό το είδος σύγχρονης αναγέννησης της αρμενικής οινικής κουλτούρας.

Gap Keushgerian 9:01

Λοιπόν, ξέρετε, τα πρώτα κρασιά παρασκευάστηκαν από το Vintage του 2010, υπήρχαν τρία έργα ταυτόχρονα που έκαναν το κρασί στο Vintage του 2010 που κυκλοφόρησε στα τέλη του 2011. Αυτό ήταν το πείραμα που έκανα ήταν το 2009, οι έξι γονείς, αλλά το 2000 φύτεψα αμπελώνες το 1999. Αλλά το μεγάλο έργο, φυτεύτηκαν 300 στρέμματα το 2006, το 2007. Και μετά εκείνη την περίοδο.

Ματ Κέτμαν 9:34

Οπότε είναι πραγματικά νέος—εννοώ ότι είναι η παλαιότερη περιοχή κρασιού στον κόσμο. Είναι εξαιρετικά νέος.

Gap Keushgerian 9:41

Γύρω στα 12 χρόνια. Η αναγέννηση της αναγέννησης της αρμενικής οινοποίησης είναι γύρω στα 12 χρόνια. Θέλω να πω, κάποιοι εντοπίζουν ποιον μήνα, ποιος πότε τι—είναι πολύ χαριτωμένο με κάποιους τρόπους που μπορείς να γυρίσεις πίσω και να πεις, «Α, θυμάμαι αυτό το εστιατόριο, αυτό το εστιατόριο», γιατί ήταν σαν να ξέρεις δωρεάν για όλους σε κάποιους τρόπους, και δεν υπήρχε πολιτισμός, ο πολιτισμός ακολούθησε. Και ξέρετε, όταν θυμάμαι πότε έφτιαξα τα πρώτα 25.000 μπουκάλια και μερικές φορές ξυπνάω τη νύχτα, τι θα πουλήσω αυτό το κρασί; Ξέρεις, εννοώ, είχα συνηθίσει να πουλάω ιταλικά κρασιά στις ΗΠΑ εδώ κι εκεί. Αλλά ξέρετε, πηγαίνω σε έναν διανομέα στις ΗΠΑ και λέω, Γεια, έχω αρμενικό κρασί, θα με κοιτούσε όπως, αν ξέρετε από ποια μέρη του φεγγαριού προέρχεστε, οπότε θα το κάνω. Αλλά τότε ειλικρινά, νομίζω ότι 25.000 μπουκάλια κράτησαν ίσως έξι μήνες. Και για τα επόμενα τρία ή τέσσερα χρόνια, είχαμε έλλειμμα. Έτσι, τα καταστήματα πήγαιναν σε εστιατόρια για να το αγοράσουν από εκεί, επειδή το είχαμε περιορίσει μόνο σε τέσσερα εστιατόρια. Έτσι ήταν κάπως χαριτωμένο. Και μετά ήρθαν μερικές ακόμη επωνυμίες και τα τελευταία τρία ή τέσσερα χρόνια είναι τώρα κάθε στροφή, λέω ότι κάθε αγκαλιά του se-αυτά είναι αρμενικά ονόματα- κάνουν κρασί, χτυπήστε την ετικέτα. Ή πηγαίνετε κάπου και κάποιος τους κάνει κρασί. Τώρα λοιπόν είναι εντελώς εκτός ελέγχου. Σωστά? Το οποίο είναι καλό.

Ματ Κέτμαν 11:09

Το οποίο είναι καλό. Είναι καλό πρόβλημα να έχεις. Έιμι, δεν ήσουν, δεν ήσουν στο μονοπάτι του κρασιού πριν έρθεις στον μπαμπά σου. Σωστά? Θέλω να πω, δεν ήταν κάτι που σας ενδιαφέρει. Είναι ασφαλές να το πούμε αυτό;

Aimee Keushgerian 11:19

Όχι. Εννοώ, μεγάλωσα γύρω από το κρασί. Μεγάλωσα στην Τοσκάνη με τον Vahe και ποτέ δεν πίστευα ότι θα ακολουθούσα τα βήματα του πατέρα μου. Αλλά αποφοίτησα από το κολέγιο και με κάλεσε να συμμετάσχω στη συγκομιδή για το Keush το 2016. Έτσι σκέφτηκα ότι θα ήταν πραγματικά διασκεδαστικό. Και έτσι, όταν πήγα εκεί εκείνο το φθινόπωρο, κάπως οι κόσμοι μου άλλαξαν γιατί εγώ, Α) μυήθηκα στη βιομηχανία κρασιού με έναν πολύ διαφορετικό τρόπο. Είναι ένας κλάδος με πολλές και πολλές διαφορετικές πτυχές. Είναι μια αγροτική βιομηχανία, είναι μια βιοτεχνία, είναι μια βιοτεχνία, παράγεις ένα καλό προϊόν. Και είναι μια παγκόσμια διεθνής επιχείρηση. Έτσι, εγώ η βιομηχανία κρασιού ξαφνικά έγινα πολύ διαφορετική όταν την κοίταξα από αυτή την οπτική γωνία. Και επιπλέον, το να έρθω στην Αρμενία ως Αρμένιος της διασποράς ήταν πολύ δελεαστικό. Το να μην έχεις τη δική σου χώρα, ιστορικά, τα τελευταία 100 χρόνια, και μετά να έχεις το έθνος σου ανεξάρτητο, και να έχεις ένα μέρος που ονομάζεις πατρίδα είναι μια πολύ συναισθηματική απόφαση. Και είναι ένα πολύ συναισθηματικό θέμα που πρέπει να ασχοληθεί. Οπότε, ναι, λοιπόν, συνδυάζοντας αυτά τα δύο και μετά ερχόμενοι στην Αρμενία και βλέποντας ότι η βιομηχανία κρασιού μόλις εκρήγνυται, το 2016 ακολούθησε το 2015, το οποίο δεν ήταν πολύ, υπήρξαν μερικές στιγμές καμπής το 2015. Για τη βιομηχανία. Το ένα, για παράδειγμα, το πρώτο, ήταν η πρώτη χρονιά που το Riedel εισήχθη στην Αρμενία το 2015. Και αυτό, για να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, ήταν επίσης η χρονιά που ιδρύθηκε η ακαδημία κρασιού. Επομένως, ήταν κάτι στιγμές ορόσημο που συνέβησαν το προηγούμενο έτος που θα μπορούσατε να αισθανθείτε 12 μήνες αργότερα, και γνωρίζοντας ότι υπάρχουν κυματιστικά φαινόμενα που συμβαίνουν τόσο γρήγορα, ήταν πολύ συναρπαστικό να συμμετάσχετε σε αυτό. Το 2016 λοιπόν ήταν η πρώτη μου συγκομιδή. Και μετά άρχισα να δουλεύω στο πρότζεκτ Keush μαζί με τον μπαμπά που φτιάχνει μέθοδος παράδοσης στην Αρμενία, ξέρετε, και αυτό είναι που η παρασκευή αφρώδους κρασιού γενικά είναι πολύ ξεχωριστή, και μετά το να φτιάχνεις μέθοδο παράδοσης στην Αρμενία είναι ακόμα πιο ξεχωριστό.

Ματ Κέτμαν 11:40

Τι έκανες, συγγνώμη που διέκοψα, αλλά τι νόμιζες ότι θα έκανες στη ζωή σου;

Aimee Keushgerian 13:13

Στην πραγματικότητα, νόμιζα ότι επρόκειτο να εργαστώ για ένα μεγάλο πολυεθνικό αναπτυξιακό ίδρυμα και να εργαστώ για την ανάπτυξη αγροτικών οικονομιών. Και τότε και ο Βάχε πρότεινε ότι, ξέρετε, πολλοί από τους αμπελώνες και πολλοί από τη βιομηχανία κρασιού στην Αρμενία θα κάνουν ακριβώς αυτό. Στην πραγματικότητα, έχουμε πολλούς αμπελώνες που βρίσκονται μέσα, σε παραμεθόρια χωριά και τα σταφύλια και οι αμπελώνες συμβάλλουν πλέον σε μεγάλο βαθμό στην ανάπτυξη της αγροτικής μας οικονομίας. Είπε λοιπόν, ξέρετε, μπορείτε να το κάνετε αυτό, αν σας αρέσει, και να ασκήσετε τον αντίκτυπό σας στη βιομηχανία κρασιού.

Ματ Κέτμαν 13:43
Και παίρνετε ένα δροσερό μπουκάλι κρασί για να το μοιραστείτε και με τους ανθρώπους.

Aimee Keushgerian 13:46

Ναι, αυτό βοηθάει, αυτό είναι ένα συν. Σωστά?

Ματ Κέτμαν 13:46

Και τώρα είσαι, πηγαίνεις στην πραγματικότητα σχολείο, παίρνεις άλλο πτυχίο αλλά στο κρασί στη Ντιζόν της Γαλλίας, σωστά. Από εκεί μας μιλάς;

Aimee Keushgerian 13:51

Είμαι. Λοιπόν, παίρνω το MBA μου στο κρασί και τα οινοπνευματώδη ποτά στο Burgundy School of Business. Είναι μια υπέροχη εμπειρία. Υπάρχουν μερικά προγράμματα MBA που επικεντρώνονται στο κρασί στον κόσμο. Έχετε τη Νάπα, έχετε το UC Davis, έχετε τον Kedge στο Μπορντό, στο Πανεπιστήμιο της Αδελαΐδας. Όταν επέλεξα προγράμματα, σκέφτηκα σε ποια περιοχή κρασιού θέλω να είμαι; Και σε ποια περιοχή έχει νόημα να είσαι για την Αρμενία; Όταν κοιτάμε πώς αναπτύσσεται η Αρμενία ως οινική περιοχή, έχουμε ορισμένα σταφύλια που ξεχωρίζουν και ορισμένα χαρακτηριστικά και terroir που καθορίζουν την οινοπαραγωγική μας περιοχή, και για μένα, εντόπισα κάπως τη Βουργουνδία ως ένα μέρος όπου ήθελα να πάω και να μάθω και, και, και πάρε τις γνώσεις μου, οπότε επιστρέφω στην Αρμενία μαζί της.

Ματ Κέτμαν 14:38

Εξαιρετική. Λοιπόν, ας μιλήσουμε λίγο για αυτά τα σταφύλια. Ίσως μπορείτε να ξεκινήσετε και ο Vahe μπορεί επίσης να χτυπήσει, αλλά έτσι η Αρμενία έχει ένα σωρό διαφορετικές αυτόχθονες ποικιλίες που ξέρετε, από την Αρμενία και νομίζω ότι είναι μέρος του είδους της Αναγέννησης, αυτές ανακαλύπτονται εκ νέου, επισημαίνονται εκ νέου και δίνοντας κάποια καλή έμφαση σε αυτά για να τα μεγαλώσουν καλά και να γίνουν πραγματικά ενδιαφέροντα. Πείτε λοιπόν για μερικά από αυτά τα σταφύλια και τι κάνετε με αυτά.

Aimee Keushgerian 15:03

Ναι, καλά, ιστορικά, έχουμε περισσότερα από 500 Vitis vinifera που λέγεται ότι προέρχονται από αυτήν την περιοχή. Μπορείτε λοιπόν να φανταστείτε ότι υπάρχουν πιθανώς πολλά περισσότερα από όσα μπορούμε καν να σκεφτούμε. Κατά τη διάρκεια της Σοβιετικής Ένωσης, υπήρχε ένα φυτώριο με περίπου 150 αυτόχθονα σταφύλια. Και τώρα μπορείτε να βρείτε περίπου 40 ή 50, αν και αυτό αυξάνεται καθώς αναπτύσσουμε και ανακαλύπτουμε εκ νέου χαμένα και αρχαία σταφύλια. Γενικά, αυτό που βρίσκετε είναι ότι η Αρένη είναι το κύριο σταφύλι μας, που είναι η μαύρη ποικιλία μας. Και μετά αυτό προέρχεται από την περιοχή του Βαγιότς Τζορ και το Βοσκεχάτ για την ποικιλία λευκών σταφυλιών μας. Και μετά έχουμε κάποια άλλα σταφύλια που αρχίζουν να ανακαλύπτονται, όπως το Tozot, η κατσίκα Chillar Gurmeet, το Garan Dmak, έχουμε πραγματικά, είμαστε ακόμα στην αρχή του α) εντοπισμού όλων αυτών των αυτόχθονων ομάδων που έχουν δυνατότητες , είμαστε στην αρχή της κατανόησης των κλώνων που έχουμε, για παράδειγμα, βρήκαμε 19 κλώνους Areni, βρήκαμε ζωντανούς κλώνους Tozot, αυτές οι κλωνικές επιλογές είναι πολύ σημαντικές για το πώς αναπτύσσουμε αμπελώνες προχωρώντας. Αλλά γενικά, είμαστε ακόμα στην αρχή να ανακαλύπτουμε τι έχουμε στα σταφύλια, αλλά κυρίως αυτό που θα βρείτε είναι το Areni και το Voskehat γιατί θέλει να πει τη λέξη ευγενής, ξέρετε, για να της δώσει δικαιοσύνη, γιατί θα πρέπει να λέγεται ότι είναι α είναι μια όμορφη ποικιλία σταφυλιού που είναι κορυφαία α) ως προς την ποιότητα και το στυλ. Και ναι, απλά είναι, είναι υπέροχο.

Ματ Κέτμαν 16:23

Ναι, και εννοώ, η εμπειρία μου με το Areni είναι ότι είναι πολύ ελαφρύ - εννοώ, υπάρχει ένα είδος στερεοτυπικής Ανατολικής Ευρώπης λόγω έλλειψης καλύτερου στυλ περιγραφής του κρασιού, τείνει να είναι βαρύ. Εννοώ, νομίζετε ότι τα ουγγρικά κρασιά τείνουν να είναι βαριά και μεγάλα. Και η Αρένη είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό. Είναι πιο κομψό. Οδηγείται περισσότερο από ορυκτά. Είναι πιο λεπτό, αλλά βρίσκετε σταφύλια που διασχίζουν το φάσμα από ελαφρύτερα σε πιο πλούσια κρασιά επίσης;

Aimee Keushgerian 16:48

Ναι, ναι, έχουμε την ποικιλία Sireni, για παράδειγμα που κατάγεται από το Atsaf, είναι πολύ τανική και μεγάλη. Λίγο, βρίσκεις κρασιά περισσότερο στην πιο τολμηρή πλευρά με πολλή δομή και τανίνες. Η Αρένη επικεντρώνεται στο να είναι, τείνει να επικεντρώνεται στην πιο κομψή πλευρά. Αλλά όταν το δοκιμάζετε, ξέρετε, τείνει να είναι πολύ φρούτο στη μύτη, περιμένεις αυτό το πολύ ελαφρύ προς μέτριο σώμα, κομψό κρασί, αλλά όταν το δοκιμάζεις έχει αυτή την απροσδόκητη, πραγματικά υπέροχη δομή. Άρα είναι πολύ σύνθετο. Και παράγει κρασιά με πολλά διαφορετικά στρώματα και πολυπλοκότητα. Και υπάρχουν μερικά χαρακτηριστικά αρώματος και γεύσης που μαζεύουμε και μπορείτε να βρείτε στα περισσότερα Arenis. Καθώς η περιοχή αναπτύσσει ένα στυλ και οι οινοπαραγωγοί ανανεώνουν ένα στυλ για το σταφύλι. Βρίσκουμε και κοινά σημεία. .

Ματ Κέτμαν 17:33

Εξαιρετική. Ας μιλήσουμε λοιπόν λίγο για το Ναγκόρνο-Καραμπάχ και αυτή την κατάσταση. Ξέρω λίγα πράγματα για αυτό, γιατί στην πραγματικότητα πέρασα χρόνο εκεί, όπως ανέφερα και στους δύο σας, πριν από 20 χρόνια, ήμουν εκεί το 2004. Πέρασα σχεδόν ένα μήνα στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ, το οποίο τότε Το σημείο ήταν ουσιαστικά μια επίσημα μη αναγνωρισμένη δημοκρατία των Αρμενίων στα περίχωρα του Αζερμπαϊτζάν. Ήταν το αποτέλεσμα ενός τριετούς πολύ βάναυσου τριετούς πολέμου από το 91 έως το 94. Αυτό ακολούθησε το τέλος της Σοβιετικής Ένωσης και οι Αρμένιοι μπόρεσαν να χαράξουν τη δική τους Δημοκρατία εκεί που για χρόνια ήταν τότε σαν στόχος του Αζερμπαϊτζάν Θέλοντας να το ανακτήσετε και η οινοποίηση και η οινοποίηση σας εμπλέκονται στον πόλεμο του 2020 για το Ναγκόρνο-Καραμπάχ. Και μόνο για να προχωρήσουμε γρήγορα από το περασμένο φθινόπωρο, το Αζερμπαϊτζάν επιτέθηκε ξανά και ουσιαστικά εκκενώθηκε, υπήρχαν 150.000 Αρμένιοι πρόσφυγες που έπρεπε να εγκαταλείψουν το Ναγκόρνο-Καραμπάχ. τώρα, από τις αρχές του τρέχοντος έτους, η Δημοκρατία παύει να υπάρχει καθόλου, κάτι που είναι, ξέρετε, προφανώς μια τραγωδία για τους Αρμένιους που έζησαν εκεί για γενιές, αν όχι για χιλιετίες. Εξηγήστε μας, λοιπόν, πώς παγιδευτήκατε στον πόλεμο του 2020 μεταξύ του Αζερμπαϊτζάν και των Αρμενίων στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ;

Gap Keushgerian 18:53

Ναι, το κάναμε. Στο Ναγκόρνο-Καραμπάχ, είχα ένα νηπιαγωγείο εκεί. Επειδή λοιπόν υπάρχει φυλλοξήρα. Υπάρχουν δύο περιοχές στην Αρμενία που έχουν φυλλοξήρα, η μία ήταν το Ναγκόρνο-Καραμπάχ. Άρα δεν μπορούσες, σε αντίθεση με το ότι το μεγαλύτερο μέρος της Αρμενίας είχε τις ρίζες του. Δεν χρειάστηκε να σπάσετε. Έτσι, αυτή ήταν η μόνη επέμβαση εκεί για να πολλαπλασιαστούν τα φυτά για όσους ήθελαν να φυτέψουν νέους αμπελώνες. Και έτσι που την πρώτη φορά, φυσικά, το χάσαμε. Τώρα την πρώτη φορά, ήταν ακριβώς στα σύνορα. Έτσι οι Αζέροι δεν μας άφησαν να νοιαζόμαστε για τη γη. Έτσι χάθηκε εκείνο το φυτώριο. Αλλά στο μεταξύ, είχα δύο ή τρεις φυτεύσεις στην Αρμενία που ήθελαν να πειραματιστούν με αυτή την ποικιλία, η οποία είναι η Sireni ή η Khndoghni, εξαρτάται από τα συνώνυμα και μετά έτσι τώρα, επανεκκίνησα το φυτώριο εδώ, επειδή πολλοί οινοποιοί έχουν μετακομίσει στην Αρμενία τώρα, και μερικοί από αυτούς θέλουν να συνεχίσουν με την ποικιλία τους. Τώρα λοιπόν προσπαθούμε να βρούμε προσαρμογή για να δούμε πού ποια γη ή ποια terroir είναι καλά για αυτήν την ποικιλία. Τώρα λοιπόν το διαδίδουμε. Επομένως, αν θέλετε, δεν χάνουμε αυτήν την κληρονομιά. Αυτό λοιπόν ήταν λυπηρό γιατί πολλά από τα πάντα έμειναν πίσω επειδή έπρεπε να εκκενώσουν σε τρεις ημέρες ή κάτι πραγματικά ανόητο. Έτσι όλοι άφησαν μπουκάλια με δεξαμενές κρασιού γεμάτα κρασί, εξοπλισμό και οτιδήποτε άλλο. Και μετά απλώς προχώρησαν χωρίς να μετακινήσουν κανένα από τα κρασιά τους. Αυτό λοιπόν ήταν ένα μεγάλο τράνταγμα, τράνταγμα της πραγματικότητας, αν θέλετε. Στην Αρμενία, στο βορρά, όπου υπάρχει μια περιοχή, είναι κάτω από τα πυρά των Αζέρων, οπότε πυρά ελεύθερου σκοπευτή. Έτσι, μερικά από τα βίντεο εκεί δεν καλλιεργούνται, γιατί πάντα κάτι συμβαίνει. Και το πιο κοντινό που ερχόμαστε στην Αρμενία είναι το χωριό μας όπου φτιάχνουμε αφρώδες κρασί Khachik village, το οποίο είναι και στην ταινία. Και αυτοί είναι οι αμπελώνες με το υψηλότερο υψόμετρο στην Αρμενία, που είναι τέλειος για αφρώδες κρασί, γιατί μπορείς να έχεις φαινολική ωριμότητα χωρίς συσσώρευση ζάχαρης. Και μπορείτε να έχετε πολύ χαμηλό pH, μεγάλη οξύτητα για φυσαλίδες. Και εκεί το κάνουμε και εκεί ήταν το πιο κοντινό γιατί είναι, είναι πιθανώς ενάμιση χιλιόμετρο όσο πετάει το κοράκι, το οποίο είναι πολύ, πολύ κοντά για άνεση.

Ματ Κέτμαν 21:35

Ναι, και όπως φαίνεται στην ταινία, εσείς βασικά μαζεύετε σταφύλια σαν βόμβες και σφαίρες ή, ξέρετε, εκρήγνυνται.

Gap Keushgerian 21:44

Δεν υπήρχαν βόμβες. Αλλά πρέπει, ξέρετε, πρέπει να πάμε, υπάρχει ένας στρατώνας εκεί, οπότε έπρεπε να μιλήσουμε μαζί τους και να μιλήσουμε με τους χωρικούς, ξέρετε, εννοώ, ναι, θέλουν να τρυγήσουν και να πουλήσουν τα σταφύλια τους. Από την άλλη, δεν θέλουν ούτε να το ρισκάρουν. Έτσι, βασικά, ξέρετε, προσπαθούμε να καταλάβουμε πώς να το κάνουμε. Και εμείς, πήγαμε και το κάναμε πολύ γρήγορα. Συγκομίσαμε, δεν ήμασταν σίγουροι αν θα μπορούσαμε να τρυγήσουμε ή όχι. Πόλεμος γύρω σου και είναι επικίνδυνο.

Ματ Κέτμαν 22:17

Ναι. Ναι. Aimee, συνειδητοποίησες ότι η εμφάνισή σου στη βιομηχανία κρασιού θα περιελάμβανε γεωπολιτικές συγκρούσεις όπως αυτή;

Aimee Keushgerian 22:27

Όχι, όχι πραγματικά, για να είμαι ειλικρινής. Ναι, αν ο πατέρας μου ήταν παραγωγός Βουργουνδίας, νομίζω ότι μπορεί να είναι λίγο πιο ασφαλές για μένα να ακολουθήσω τα βήματα της οικογένειας, αλλά οι αμπελώνες για το Keush που έχουμε ξέρετε, φυτεύτηκαν πριν από την εποχή της Σοβιετικής Ένωσης. Και οι στρατιωτικές βάσεις χτίστηκαν μετά τη φύτευση των αμπελώνων και νομίζω ότι είναι μια πραγματικότητα, ο πόλεμος γενικά είναι μια πραγματικότητα που λίγοι δυτικοί, ειδικά ο δυτικός κόσμος, δεν βιώνουν πραγματικά φυσικά, επειδή οι πόλεμοι είναι παραδοσιακά στο εξωτερικό. Αλλά ιστορικά, οι πόλεμοι συνήθως διεξάγονται κοντά σε αμπέλια. Αν κοιτάξετε τη σαμπάνια, αν κοιτάξετε την Αλσατία μας, ξέρετε, δεν είναι καινούργιο στην ιστορία, ότι οι πόλεμοι γίνονται γύρω από τους αμπελώνες. Και οι αμπελώνες έχουν λειτουργήσει ως σύνορα και ο αμπελώνας στην Αρμενία λειτουργούν ως σύνορα. Λοιπόν, ναι, δεν νομίζω ότι το κατάλαβα ούτε το ήξερες, καθώς ήμουν τέσσερις ώρες πριν από έναν πόλεμο σε ηλικία 27 ετών. Αλλά η ζωή στην Αρμενία μου έδωσε τόσο πλούσιες εμπειρίες ζωής, μην το ανταλλάξετε με τίποτα. Είναι απίστευτο, πραγματικά, να είσαι μέρος μιας χώρας που αναπτύσσεται τόσο γρήγορα και και να είσαι μέρος μιας βιομηχανίας κρασιού που αναπτύσσεται τόσο γρήγορα. Είναι απολύτως απίστευτο.

Ματ Κέτμαν 23:27

Λοιπόν, και τότε ο μπαμπάς σου σκέφτεται μια ακόμη πιο τρελή ιδέα να πάει στο Ιράν για να φτιάξει κρασί. Έτσι ακριβώς για να τεθεί αυτό το στάδιο, από την Ισλαμική Επανάσταση του 1979, η παραγωγή αλκοόλ ήταν παράνομη στο Ιράν. Αλλά εν τω μεταξύ, το Ιράν και η Αρμενία μοιράζονται σύνορα και υποθέτω ότι οι Αρμένιοι μπορούν να ταξιδέψουν εκεί με τουριστική βίζα, επομένως δεν είναι κλειστό για εσάς όπως είναι για τους Αμερικανούς και ίσως κάποιες άλλες χώρες. Και λοιπόν, Vahe, τι σκέφτεσαι σε αυτό το σημείο; Γιατί το 2020, αντέχετε τον πόλεμο του Ναγκόρνο-Καραμπάχ. Και μετά, τον επόμενο χρόνο, απλά πηγαίνετε, ας κάνουμε κάτι ακόμα πιο τρελό, ή τι σας τραβάει σε αυτό;

Gap Keushgerian 24:10

Καλή ερώτηση, πολύ υπαρξιακή ερώτηση, νομίζω, εννοώ, η Aimee μάλλον με ξέρει, έναν από τους λίγους ανθρώπους που με γνωρίζουν πραγματικά καλά και καταλαβαίνουν τον ψυχισμό μου. Και, ξέρετε, έρχεται μια στιγμή που τα πράγματα πέφτουν στο οροπέδιο, και φτιάχνουμε κρασί. Τώρα πολλοί άνθρωποι κάνουν κρασί. Πολλά άρθρα γράφονται. Και μερικές φορές νιώθω καλά, τι ακολουθεί; Ξέρεις, πρέπει να είναι. Όταν ήμουν στην Καλιφόρνια, ήταν η Τοσκάνη. Όταν ήμουν στην Τοσκάνη, ήταν η Απουλία. Όταν ήταν η Απουλία, ήταν η Αρμενία και ούτω καθεξής. Και επειδή ήταν, ήταν παράνομο, ή κανείς δεν έφτιαχνε κρασί, όλη η αφήγηση, η όλη ιστορία ήταν συναρπαστική για μένα, ειλικρινά, είναι ακριβώς σαν, πρέπει να είμαι ο πρώτος που θα φτιάξει κρασί από αυτό και θύλακες γιατί ήξερα για Η ιστορία του, ήξερα ότι είχα πάει στην κηδεία του Χατζί, που είναι ωραία η Ταμπρίζ στο βορρά, ξέρετε, όπου οι ανασκαφές παρέμειναν ακίνητες από την επανάσταση, και υπάρχει ένας θησαυρός κρασιού, πολιτισμού, κρασί, κρασί, όλα για κρασί, χρυσά κύπελλα, και τι άλλο. Και δεν ήταν τίποτα. Έτσι, ήταν πραγματικά συναρπαστικό για κάποιον που είναι στη βιομηχανία και αναζητά την επόμενη περιπέτεια, όχι την ανοησία, αλλά την περιπέτεια με κάποιους ρομαντικούς τρόπους. Επίσης, ξέρετε, αρκετά για να δούμε μεταξύ των ανθρώπων τι μπορούμε να κάνουμε. Και για δύο, πήγα, πήγαμε, πήγα μια φορά έκανα έρευνα, μίλησα με ανθρώπους εκεί, επέστρεψα, κάθε χρόνο υπήρχε κάτι ένα χρόνο, δεν έχω τα μετρητά άλλο χρόνο, είμαι απασχολημένος με το κρασί που αυτοί άλλο είναι κάτι. Έτσι, όταν κάναμε την ταινία, ο Jason Wise είναι ο σκηνοθέτης. Του μίλησα για το Ιράν, όταν θα το κάνουν, πρέπει να το θυμήθηκε. Έτσι ήταν η ταινία, τότε νομίζω ότι θέλαμε να το προσθέσουμε στον πόλεμο μας. Έτσι έγινε ένα άλλο σετ βίντεο. Τότε κάπου αλλού, στις 21 Σεπτεμβρίου. Γύρω στις 21, με παίρνει τηλέφωνο και μου λέει, μπορείς να κάνεις κρασί στο Ιράν; Και ξέρετε, ήμουν σε καλό μέρος, ειλικρινά, είχα αρκετούς ανθρώπους που δούλευαν ώστε να μπορώ να στοιχηματίζω και να πηγαίνω τόσες μέρες και να ψάχνω για σταφύλια στο Ιράν. Και είπα, επιτρέψτε μου να κάνω μερικά τηλεφωνήματα, κυριολεκτικά. Και κυριολεκτικά, έκανα μερικά τηλεφωνήματα. Ξέρετε, κάποιος που ήξερε ότι κάποιος ήταν φίλος είναι Κούρδος γιατί είναι το Κουρδιστάν, εκεί που ήθελα να πάω. Εκεί προέρχονται τα περισσότερα σταφύλια από την έρευνα. Και μετά τον κάλεσα πίσω και του είπα: Ναι, ας προσπαθήσουμε, θα πάρω ένα φορτηγό, που είναι 18.000 κιλά, περίπου 15.000 μπουκάλια, δώσε ή πάρε, ξέρεις. Και έτσι είπα, Ναι, και πήγα, δεν το έκανα, κάποια στιγμή το επίπεδο ελπίδας μου έπεσε. Γιατί η κατανόησή μου για τα ποιοτικά οινοποιήσιμα σταφύλια και η κατανόησή τους για τα σταφύλια είναι διαφορετική. Αυτό είναι για σταφίδα ή για φαγητό. Έτσι δεν μπορούσαν να επεξεργαστούν και δεν ήθελα να συνεχίσω να λέω, θέλω να κάνω κρασί. Έτσι το καμουφλάζω, ότι, ω, θέλω να ερευνήσω ότι θέλουμε να το κάνουμε αυτό. Θέλουμε να το κάνουμε αυτό, δεν ήξερα κάποιον που ήμουν διπλωμάτης και ήταν πρέσβης, εδώ στην Αρμενία μου είπε να προσέχω. Ξέρετε, είναι πολύ δύσκολα.

Ματ Κέτμαν 27:44

Και εννοώ ότι έχουν χάσει, απλώς οι αμπελουργοί έχουν χάσει, ξέρετε, δύο γενιές κατανόησης του πώς ήταν να καλλιεργείς.

Gap Keushgerian 27:51

Απολύτως. Αυτοί μετά το γεγονός. Οπότε το ήξερα για ένα γεγονός γιατί επιτρεπόταν στους Αρμένιους να κάνουν κρασί. Έτσι έφτιαχναν κρασί στα σπίτια, αλλά κανείς δεν είχε δεξαμενές. Δεν υπάρχει σύγχρονη τεχνολογία. Η τελευταία τεχνολογία ήταν το 1979. Φανταστείτε, φανταστείτε την Ευρώπη το 79 και το kuliah, στη Σικελία, ήταν όλα βιδωτά πιεστήρια, και δεν υπήρχε πουθενά ποιότητα. Λοιπόν, ξέρετε, ήρθε η ώρα να σταματήσετε, για 40. Μερικά χρόνια. Ναι. Έτσι, δεν έχουν την έννοια του τι σημαίνει ένα σύγχρονο κρασί, εκτός από το ότι έχουν τα σταφύλια τους που ανέβηκαν για χιλιετίες. Βρήκα λοιπόν αυτό το σταφύλι, όλοι έλεγαν, ξέρετε, Ρωσία ή Ρωσία, αυτό είναι υπέροχο. Θέλω λοιπόν και μετά τέλος, την ταινία, για παράδειγμα. Είναι μια αληθινή αντανάκλαση. Δεν υποβλήθηκε σε επεξεργασία. Οπότε πάμε και δεν βλέπω κανέναν νικητή. Συνεχίζουμε. Δεν βλέπω κανέναν νικητή. Και είμαι σαν, Εντάξει, δεν είμαι σίγουρος τι κάνω και τι δοκιμάζουν ο Jason στο πώς πήγαμε στα κλιπ. Αλλά μετά σιγά σιγά, άρχισα να βλέπω βίντεο στη μέση του πουθενά πανέμορφο, στην κορυφή του λόφου, οπουδήποτε. Έτσι και τότε άρχισα να χαμογελάω. Ήμουν πολύ χαρούμενος, ξέρετε, και μετά τα κόψαμε για να συναρμολογηθούν τα σταφύλια, ήταν στο φορτηγό ψυγείο σε διάφορα ριχτάρια, σπάσαμε τους τάφους και μετά το κυλήσαμε στην Αρμενία, κάναμε μια διαλογή με μια επιλογή στο τραπέζι και καταλήξαμε σε αυτό που έχω τεράστιες δυνατότητες δεν είναι τόσο σοβαρό; Φέτος, προσπάθησα να απομακρυνθώ από το Σιράζ, που είναι μια από τις περιοχές που είναι οι πιο γνωστές ή στην ποίηση, ο Ρούμι και εννοώ ότι ολόκληρη η περιοχή του Σιράζ ήταν γνωστή για την παραγωγή σπουδαίων έργων. Δεν μπορούσα να το κάνω κυριολεκτικά. δεν μπορούσα να το βγάλω. Ναι, συνέχισα να μου φτιάχνω ανθρώπους έτσι ώστε να μου έστελναν φωτογραφίες που δεν ήξερα γιατί για να ρισκάρω αρκετά για να φύγω. Ναι, ξέρεις, εννοώ, κάποιος τύπος Λοιπόν, ένας και μιλάει γι' αυτό στην ταινία. Δεν ξέρω προς ποια κατεύθυνση θα κουνηθούν. Ξέρεις, θέλουν να μου κάνουν ένα μάθημα. Μπορεί να κουνηθεί αντίστροφα.

Ματ Κέτμαν 30:09

Ναι, εννοώ, τεχνικά δεν κάνατε τίποτα. Καλά. Μόλις εξάγατε σταφύλια. Ναι,

Gap Keushgerian 30:16

ακριβώς. Ναι. Αλλά αυτό που είναι αυτό το όνομα είναι ανιόν. Είναι ετήσια οινοποίηση στην εξορία. Ξέρεις, ξεπερνάω τα όρια λίγο έτσι είναι σαν, ξέρεις, εγώ Λοιπόν, όλοι λίγο πολύ όλοι μου είπαν Μην το σκέφτεσαι

Ματ Κέτμαν 30:33

πηγαίνοντας ναι, πρέπει να στείλεις μια Aimee στη συνέχεια. Καλύτερη εφαρμογή. Τι σκέφτηκες? Τι σκέφτηκες όταν ο μπαμπάς σου ήθελε να το κάνει αυτό; Θέλω να πω, υπάρχουν μερικές καλές σκηνές στην ταινία που είναι κάπως τεταμένες, ξέρεις, Ω, Θεέ μου, θα το κάνεις πραγματικά αυτό. δεν ήμουν τρομακτικός. Ναι,

Aimee Keushgerian 30:54

ήταν απίστευτα σπασίματα νεύρων. Ο Τζέισον φρόντισε πραγματικά να πάρει πολύ αληθινά συναισθήματα, νομίζω ότι η συγκομιδή ταινιών ξεκινούσε στην Αρμενία και η via επρόκειτο να πάει και να κάνει κάτι που κανείς δεν έχει κάνει πραγματικά πριν και δεν κάνουμε τίποτα που η κυβέρνηση δεν είναι γνωστή για το ότι έχει πολύ αυστηρή διαδικασία και να είναι προβλέψιμοι στις ενέργειές τους. Οπότε πραγματικά δεν ήξερα πώς θα συνέβαινε. Εξακολουθούμε να μην ξέρουμε πώς θα αντιδράσει η κυβέρνηση, αφού σίγουρα δεν επιτρέπεται από τα στενά μέλη της οικογένειάς του που δεν του επιτρέπουν να πάει στη χώρα, και δεν είμαι σίγουρος τι θα συνέβαινε αν πατάει το πόδι του στα σύνορα, για να είμαι ειλικρινής σε αυτό το σημείο.

Ματ Κέτμαν 31:32

Λοιπόν, και είναι υπέροχο. Εννοώ, μερικές από τις πιο δυνατές σκηνές της ταινίας είναι όταν αυτό ξέρετε, το ιρανικό κρασί φτάνει στους ομογενείς Ιρανούς, ξέρετε, στις Ηνωμένες Πολιτείες, και το δοκιμάζουν και λένε, εσύ Ξέρω, μπορώ πραγματικά να γευτώ, δοκίμασα το σπίτι βασικά, ξέρετε, γιατί έπρεπε να εκκενώσουν κατά τη διάρκεια της επανάστασης. Θέλω να πω, περιμένατε ότι θα έχετε αυτό το επίπεδο συναισθηματικής ανταπόκρισης στους ανθρώπους που τελικά δοκίμασαν το κρασί,

Gap Keushgerian 31:58

Νόμιζα ότι θα είχαμε καλή έλξη στην κοινότητα των σομελιέ σομελιέ. Τα εστιατόρια στη Νέα Υόρκη και το Λος Άντζελες και το Σαν Φρανσίσκο, το έβαλαν στο ποτήρι, αυτό το πράγμα, γιατί πάντα ψάχνουν και ψάχνουν, οπότε δεν ήμουν σίγουρος. Ο Ιρανός γιατί δεν είχαμε την ίδια έλξη στην αρμενική κοινότητα όπου φτιάχναμε αρμενικό κρασί, αλλά ίσως λόγω της Σοβιετικής Ένωσης, της κουλτούρας της οινοποσίας και σταματήστε. Και στη Δύση, δεν το είχαμε. Άνθρωποι στο Λίβανο, Αρμένιοι στο Λίβανο, Συρία. δεν ήπιαμε. Ένα ήπιαμε το Ιράκ, το οποίο έπιναν όλοι στον Λίβανο. Αλλά οι Ιρανοί πρέπει να κράτησαν αυτή τη γεύση. Είναι στην κουλτούρα τους, είναι στα ποιήματά τους. Είναι μέσα τους όλα είναι εκεί. Έτσι και έκαναν, δέχτηκα άτομα που μου έγραφαν email λέγοντας: Α, θυμάμαι ότι ο πατέρας μου έπαιρνε όλα τα αυγά μου. Κανένας πατέρας δεν έπαιρνε σταφύλια από τα ζάρια του Νότου για να φτιάξει κρασί στο σπίτι, ακόμα και κατά τη διάρκεια της ποτοαπαγόρευσης, κάτι τέτοιο. Έτσι και έγινε αυτό είναι. Κάναμε προβολές στο Σικάγο και τη Νέα Υόρκη, και θα γίνονταν μερικές εκδηλώσεις και μετά ακολούθησαν ερωτήσεις και απαντήσεις. Και κάποιοι σήκωναν το χέρι και μιλούσαν γι' αυτό. Και νομίζω ότι χρειάστηκε μια καλή υποδοχή. Και οι δύο, αλλά ειδικά η Σάρα μου, νομίζω ότι είναι Ιρανοί και δεν έκαναν οινοποίηση. Γι' αυτούς λοιπόν, είναι πραγματικά συναισθηματικό. Γιατί τώρα κάνουν το πάθος τους στο Όρεγκον, σε αντίθεση με την καταιγίδα στο Raspbian. Ή στο Σιράζ. Λοιπόν, είμαι σίγουρος ότι θα ήθελαν να το κάνουν, ξέρετε, γιατί η πατρίδα τους είναι αυτή η αφήγηση. Οπότε τρώω ό,τι έχω θετικό. Ελπίζω ότι θα χαλαρώσουν το σφίξιμο γύρω από την οινοποίηση και μέσα σε μια δεκαετία, ελπίζω τουλάχιστον να μπορέσουν να επιτρέψουν την ελεγχόμενη ή περιορισμένη οινοποίηση ξέρετε, αλλά για εξαγωγική τοπική αγορά. Δεν μου φαίνεται καλό κάθε φορά που γίνομαι αισιόδοξος. Ξέρεις μια κυρία χωρίς κασκόλ και ξέρεις ότι ένα σωρό άνθρωποι σκοτώνονται για ένα μαντίλι. Επειδή ένα κορίτσι θα μπορούσε να μην το φορούσε. Αρνήθηκε να το φορέσει. Και τότε ο κόσμος είχε πάει, ξέρετε, να διαμαρτυρηθεί. Πυροβολήθηκαν. Έτσι εγώ και μετά επανήλθα στην πραγματικότητα. Και χάνω την ελπίδα μου ότι αυτή η ανησυχία για την οποία μιλάω, φυσικά, ξέρετε, ντροπή ή είναι μια αδικία προς τον κόσμο. Ξέρεις, εννοώ, είναι κρασί για χάρη του παραδείσου. Ξέρετε, το κρασί ενώνει τους ανθρώπους. Είναι, εννοώ, είναι η ουσία του, ξέρετε, εννοώ, πηγαίνετε για δείπνο σε ένα από τα δύο και τρώτε και πηγαίνετε να ζήσετε, δεν υπάρχει συζήτηση, δεν υπάρχει κοινή συζήτηση. Δεν υπάρχει κρασί. Αν δεν υπάρχει κρασί, ξέρετε, πόσα μπορείτε να κάνετε με την Coca Cola; Θα μιλήσουμε για την τέχνη και την ποίηση και τα όνειρά σας για να κάνουν τα παιδιά σας κάτι χωρίς να πιουν ένα ποτήρι κρασί. Απλώς δεν έχει τέσσερις εβδομάδες δεν συμβαίνει. Είναι σαν ένα ηχοσύστημα χωρίς ηχεία, ξέρετε; Εντάξει, ναι. Και μετά τρώνε και φεύγουν. Έτσι, ξέρετε, έχουμε συνηθίσει να καθόμαστε γύρω από έξι άτομα να παραγγέλνουμε σαμπάνια και να παραγγέλνουμε ένα μπορντό, μετά να παραγγέλνουμε κάτι άλλο και μετά ξέρετε, να πηγαίνουμε σπίτι ανανεωμένοι, ανακαινισμένοι. Που λέει ο λόγος,

Ματ Κέτμαν 35:47

πείτε μου λίγα λόγια για το κρασί, πώς το λένε και τι, πώς είναι το ωμό σταφύλι Shea,

Gap Keushgerian 35:55

το ρωσικό σταφύλι όπως είναι, είναι πολύ, είναι διαφορετικό. Και καλύτερα να είναι διαφορετικό. Γιατί αλλιώς, ξέρετε, δεν είναι ότι δεν μπορώ να προσδιορίσω. Δεν έχει τανίνες, οπότε με αυτή την έννοια, είναι πιο κοντά του έχει μερικές φορές, αλλά όχι πολύ τένις. Οπωσδηποτε. Δεν είναι σαν το τανικό κρασί. Έχει καλό καρπό. Έχει λαμπερό κεράσι, λίγο ράμπμπερι. Αυτό το φρουτώδες μακρύ τελείωμα στον ουρανίσκο, έχει ωραίο μακρύ τελείωμα στον ουρανίσκο. Λέγεται Ρωσία. Το ένα από τα ονόματα είναι kosher. Τώρα, φυσικά, είναι όμορφο. Και νομίζω ότι είναι όμορφο ή κάτι τέτοιο. Ξέχασα το ακριβές νόημα. Και, και Ρωσία ή Ρωσία, επιλέξαμε τη Ρωσία για να αποφύγουμε τη σύγχυση, οι άνθρωποι λένε ότι η Ρωσία είναι άσχημη, ξέρετε, έτσι. Αλλά κυρίως είναι στο Ιράν. Χρησιμοποιείται ως Ρωσία, ξέρετε. Και όλοι σοφοί άμποτοι πανέμορφοι λόφοι, αμπελώνες ψηλά, πολύ καλά διατηρημένοι αμπελώνες, και προσβάσιμοι από μουλάρια και γαϊδούρια, ξέρετε, αλήθεια, ίσως το έκαναν ψηλά. Έτσι ώστε να μην ελέγχονται. Ακόμα και ο κωδικοποιητής έχει γίνει. Ειλικρινά, δεν τους το δίνουν για τίποτα. Δεν ανησυχούσαν μήπως εκτεθούν στην κάμερα. Δεν ξέρω αν νιώθουν καν ότι αυτό που συνέβαινε, ειλικρινά, εκτός του ότι ήρθε αυτός ο τύπος, θέλει να αγοράσει σταφύλια. Είναι Αρμένιος, ξέρετε, διαπραγματευόμαστε μια τιμή. Δεν είναι ότι ανησυχούσαν πραγματικά για το τι συνέβαινε.

Ματ Κέτμαν 37:36

Λοιπόν, ας μιλήσουμε λίγο για την Αρμενία για να οδηγήσουμε, ξέρετε, στο τέλος αυτής της συζήτησης. Αλλά όταν ήμουν στην Αρμενία, πριν από 20 χρόνια, η κουλτούρα ήταν ακόμα πολύ, πολύ περισσότερο βασισμένη στη βότκα, όπως θα καθόμασταν για μεσημεριανό γεύμα και θα γυαλίζαμε ένα μπουκάλι βότκα ή, ξέρετε, μερικά ψητά κρέατα και λαχανικά και όλα. από αυτό, και το κρασί μόλις είχε αρχίσει να βγαίνει. Έτσι, ιδιαίτερα στο Karbach, επισκεφτήκαμε μια σειρά από πηγάδια, μερικά οινοποιεία και δοκιμάσαμε το κρασί. Ήταν ακόμα λίγο, ξέρετε, λίγο τραχύ. Αλλά μερικά από τα καλύτερα πράγματα ήταν τα πράγματα στην άκρη του δρόμου που έφτιαχναν και μας πουλούσαν οι σπιτικοί άνθρωποι, κάτι που ήταν διασκεδαστικό να αγοράσουμε. Αλλά τι εννοώ, Έιμι, ποια είναι η αίσθηση της κουλτούρας του κρασιού στη συνάντησή μας αυτή τη στιγμή; Φαίνεται ότι αλλάζει αρκετά γρήγορα. Ω,

Aimee Keushgerian 38:21

αλλάζει τόσο γρήγορα. Ναι, πολύ διαφορετικό από ό,τι νόμιζα όταν ήσουν εκεί. Αλλά το 2015, είχαμε περίπου 38 καταχωρημένες μάρκες κρασιού και σήμερα έχουμε περίπου 200 Απλά για να σας δώσουμε μια μικρή κλίμακα ανάπτυξης. Έχουμε νέα έργα αμπελώνα, έχουμε διεθνείς οινοποιούς που έρχονται, έχουμε η κουλτούρα στην πόλη έχει αλλάξει από μια κουλτούρα όπως είπατε μια κουλτούρα κατανάλωσης οινοπνευματωδών ποτών σε μια κουλτούρα οινοποσίας και αισθάνεστε ότι βρίσκεστε σε μια πόλη κρασιού όταν Στην Yvonne, κάθε εστιατόριο έχει λίστες κρασιών και έχει μια καλή επιλογή από αρμενικά κρασιά. Υπάρχουν wine bar που ανοίγουν, ανοίγουν νέα εστιατόρια. Αστειευόμαστε συνέχεια. Ξέρετε, κάθε εβδομάδα νιώθεις σαν να ανοίγει ένα νέο εστιατόριο, έτσι με το κρασί, έφερε επίσης μια αυξανόμενη γαστρονομική ανάπτυξη. Και είμαστε ακόμα στο σημείο που ξέρετε, αρχίζοντας να καταλαβαίνουμε πραγματικά ότι δεν έχουμε Απαλάχους στη χώρα. Συγκεντρώνουμε τόσο τους Απαλάχους που κατανοούν τις παραλλαγές των χωριών, τα διαφορετικά υψόμετρα μικροκλίματος. Και έτσι ναι, υπάρχει εκεί, απλά αισθάνεται σαν να μεγαλώνει και σίγουρα σίγουρα μεγαλώνει. Τα θηλυκά ήταν στην πραγματικότητα από νωρίς που υιοθέτησαν το κρασί στη βιομηχανία κρασιού πριν ακόμα ήταν πολύ σοβιετική κουλτούρα. Και οι γυναίκες και οι γυναίκες τείνουν να αισθάνονται άνετα να βγαίνουν έξω και να πίνουν κρασί. Και έτσι τώρα έχει μετατοπιστεί πίσω στο ότι όλοι πίνουν κρασί. Έχουμε φεστιβάλ κρασιού που γίνονται κάθε χρόνο, έχουμε τις ευρωπαϊκές ημέρες κρασιού που έχουμε το Φεστιβάλ Κρασιού του Adeney. Οπότε ναι, είμαι εγώ, απλώς αλλάζει τόσο γρήγορα.

Ματ Κέτμαν 39:46

Και μοιράζετε τον χρόνο σας μεταξύ σπουδών στη Γαλλία και διαμονής στην Αρμενία. Τι πραγματικά ζεις ακόμα;

Aimee Keushgerian 39:51

Λοιπόν, αυτή τη στιγμή βρίσκομαι στη Ντιζόν, κάνω το MBA μου, το πρόγραμμα διαρκεί ένα χρόνο, οπότε θα επιστρέψω, θα επιστρέψω στην Αρμενία πριν από τη συγκομιδή φέτος. Αυτό το φθινόπωρο,

Ματ Κέτμαν 40:00
και μετά υπάρχει μεγάλο μέρος του κρασιού ως οινοτουρισμού που αρχίζει να συμβαίνει στην Αρμενία, πέρα ​​από τους Αρμένιους που ζουν εκεί; Υπάρχουν άνθρωποι που έρχονται στην Αρμενία για να γνωρίσουν τα κρασιά; Αυτό συμβαίνει σε ξέρετε, πότε

Aimee Keushgerian 40:11

όταν ο τουρισμός αναπτύσσεται, οι υποδομές μας βελτιώνονται. Δημιουργούνται διαδρομές κρασιού, χτίζονται νέα οινοποιεία. Έτσι θα είναι το πρωταρχικό είδος της κύριας εστίασης της γραμμής. Έχουμε πέντε αμπελουργικές περιοχές, αλλά σε οποιαδήποτε προσκεκλημένη, έτσι βρίσκεται μιάμιση ώρα νότια του Ερεβάν. Έτσι είναι εύκολο να φτάσετε από την πρωτεύουσα. Και έχει μερικά από τα πιο ενεργητικά έργα και, και αναπτύσσεται πολύ γρήγορα. Οπότε ναι, ο οινοτουρισμός σίγουρα έρχεται και αναπτύσσεται. Και ναι, είναι το μόνο που συνδυάζονται.

Ματ Κέτμαν 40:44

Γιατί πίστεψες προφανώς στην Αρμενία, όταν αποφάσισες να φυτέψεις μερικά σταφύλια εκεί και να το αγοράσεις. Αλλά καταλάβατε ότι θα συνέβαινε τόσο γρήγορα και τόσο δραματικά; Θέλω να πω, αυτή είναι μια τεράστια άνοδος μόλις τα τελευταία, ξέρετε, έξι, επτά χρόνια;

Gap Keushgerian 41:00

Κοιτάξτε, θυμάμαι ότι έδειξα τις παρουσιάσεις νωρίς, όταν κάναμε το πρώτο έργο, αυτό είναι ίσως γύρω στο 1112. Ήταν 1011 πριν από 1013 χρόνια. Και έκανα μια παρουσίαση και έλεγα, ξέρεις, ο κόσμος με ρωτούσε, τι πιστεύεις; Ξέρετε, τι γεωργιανά κρασιά; Μπορείτε να τα συγκρίνετε με γεωργιανά κρασιά; Τι πιστεύετε ότι γνωρίζετε, και θα έλεγα με μεγάλη σιγουριά ότι δεν θα αναγνωρίσουμε τον κλάδο εντός οκτώ ετών το πολύ 10, θα είναι εντελώς διαφορετικό πράγμα. Και ο κόσμος με κοιτούσε. Δηλαδή, επειδή είχα κάνει κάποια πράγματα. Δεν μπορούσαν να απορρίψουν αυτό που είπα, ξέρεις, εντάξει, μιλάει ξανά, γιατί μου έδωσαν το πλεονέκτημα της αμφιβολίας ότι, ξέρεις, εντάξει, αυτός ο τύπος, ξέρεις, ίσως μερικές φορές αμφιβάλλω αν θα συμβεί, αλλά αυτό είναι φυσικά, αμφιβάλλεις για τον εαυτό σου. Αν βρίσκεσαι σε άσχημο μέρος, σε υποβαθμίζει λυπημένος, όπως και να 'χει, δεν το νομίζω. Και μετά ήρθε τώρα, εννοώ, ξέρετε, μερικά είναι τα κορυφαία 10 κρασιά από την Αρμενία ή το Cush ήταν το κορυφαίο 10 κρασί Forbes της χρονιάς. Και, ξέρετε, εννοώ, και μετά υπάρχουν όλα τα άλλα περιοδικά, όλα τα άλλα, υπάρχει αυτή η εκ νέου ανακάλυψη της βιομηχανίας, θα είναι τώρα στους πρώτους χρήστες, νομίζω στο στάδιο της πρώιμης υιοθέτησης, όπου, ξέρετε, οι τύποι σομελιέ κρασιού , Masters of Wine, σκηνοθέτες αιχμής κρασιού, σε εστιατόρια, εισαγωγείς αιχμής, ξέρετε, αυτό ήταν το ίδιο πριν από πολλά, πολλά χρόνια όταν πουλούσα κρασί στην Καλιφόρνια. Όταν ήρθε ο Μάλμπεκ, ξέρεις. Και μετά θα δεις τον Μάλμπεκ. Και μετά θα δείτε άλλο Malbec και μετά άλλο Malbec. Και τότε το όλο πράγμα εξερράγη. Τώρα, όλοι ήθελαν να κάνουν το Malbec Η Αργεντινή είναι ένα καλό παράδειγμα. Η Νέα Ζηλανδία είναι μια άλλη. Είναι μια νέα χώρα, αλλά ήταν απίστευτη ανάπτυξη. Και μετά η αρχή ήταν το Sauvignon Blanc της Νέας Ζηλανδίας, ακόμη και η Αυστραλία, θυμάμαι όταν έρχονταν σε εστιατόρια που στέκονταν ή πουλούσαν κρασί από το Hunter Valley, ή μέρη όποτε είχα ένα εστιατόριο στο Σαν Φρανσίσκο, οπότε ήξερα τα γήπεδα που συνήθιζαν να κάνουν . Οπότε βλέπω εμπόδια. Και αν με ρωτήσουν οι άνθρωποι, μπορώ με σιγουριά να πω ότι έρχεται κάποια στιγμή, απλά απογειώνεται, ξέρετε, η τριβή είναι μικρότερη, και θα απογειωθεί και περισσότεροι άνθρωποι θα έρθουν στο σχολείο, περισσότερα οινοποιεία θα ξαναχτιστούν , θα έρθει περισσότερος τουρισμός και τα λοιπά και τα λοιπά. Το σημαντικό πράγμα που νομίζω ότι κάνουμε είναι να φροντίσουμε να κάνουμε σοβαρή έρευνα, να έχουμε τους κλώνους, σωστά. Επειδή ξέρετε, φυτεύετε έναν αμπελώνα για τα επόμενα 40 χρόνια, θέλετε να βεβαιωθείτε ότι η σωστή πυκνότητα είναι ο σωστός κλώνος. Είναι το σωστό αυτό είναι το σωστό. Αλλά δεν λέω στους ανθρώπους, αν το έχουμε κάνει τόσο πολύ ως βιομηχανία και έχουμε λάβει κριτικές, και γράφουμε άρθρα με νικητές που έχουν απομείνει από τη Σοβιετική Ένωση, φανταστείτε να κάνουμε με τους σωστούς κλώνους με τη σωστή πυκνότητα με στάγδην άρδευση. Επειδή έχουμε το terroir που μπορείτε να το αφαιρέσετε. Δεν είναι ότι κάθε χώρα έχει ηφαιστειογενές έδαφος, αμπελώνες σε υψηλό υψόμετρο και αυτές τις αυτόχθονες ποικιλίες. Άρα το έχουμε. Και αυτό που κάνουμε με αυτό είναι αυτό που μετράει περισσότερο. Και να βάλουμε την Αρμενία στον χάρτη. Οπότε έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση. Ναι,

Ματ Κέτμαν 44:36

όχι, και το timing είναι καλό. Θέλω να πω, οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για όλα αυτά τα πράγματα τώρα, σωστά; Εννοώ, ίσως πριν από 20 χρόνια, οι άνθρωποι θέλουν απλώς ένα ταξί, αλλά τώρα ενδιαφέρονται για την έρευνα και την ανάπτυξη ή άλλες γηγενείς ποικιλίες, επειδή τόσοι πολλοί άνθρωποι ενδιαφέρονται για την ιστορία των πραγμάτων και τα πάντα τώρα. Έιμι, βλέπεις πολλούς ανθρώπους της γενιάς σου να μπαίνουν στην Αρμενία; Θέλω να πω, είναι εκεί μια νεανική οινική κουλτούρα που βγαίνει τώρα στο Ναι,

Aimee Keushgerian 44:59

Έχουμε μια Αρμένια που πηγαίνει για τα MW της, έχουμε μερικά από τα δικά σας σε εστιατόρια που έχουμε τη γενιά μου. Λοιπόν, υποθέτω ότι είμαστε η δεύτερη γενιά που έχουμε πολλά είδη κόρες που ακολουθούν αυτό που ήρθε και ξεκίνησε ο πατέρας τους πριν από 10 χρόνια. Και είμαστε, ερχόμαστε και αρχίζουμε να δουλεύουμε και με την οικογένειά μας. Άρα αρχίζουμε να βλέπουμε αυτή τη μετατόπιση γενεών αρκετά νωρίς. Και ναι, ο μόνος κλάδος που εννοώ είναι οι επαγγελματίες, παίρνουν τις πιστοποιήσεις W set, παίρνουν, ξεκινούν σε οινοποιεία στο εξωτερικό. Σπουδάζουν στο Πανεπιστήμιο Geisenheim. Οπότε σίγουρα εξελίσσεται σε μια πολύ ωραία βιομηχανία. Και το πιο σημαντικό είναι ότι η επόμενη γενιά αρχίζει να ασχολείται. Ιστορικά, οι Αρμένιοι δεν ήταν οινοποιοί καθώς πάντα λέει ότι οι Αρμένιοι ήταν γιατροί και οδοντίατροι και κοσμηματοπώλες και επαγγέλματα που δεν απαιτούν γη. Αλλά τώρα που έχουμε γη και έχουμε εσωτερικό, έχουμε εδαφική ακεραιότητα. Και αμπέλια έχουμε, τώρα η επόμενη γενιά γίνεται οινοποιός. Οπότε σίγουρα το βλέπουμε. Εξαιρετική.

Ματ Κέτμαν 45:59

Λοιπόν, είμαι ενθουσιασμένος που θα ξαναεπισκεφτώ την Αρμενία και θα πάω να το ελέγξω ξανά, ίσως τα 20 χρόνια μου από το τελευταίο ταξίδι μου εκεί. Αλλά θυμάμαι ότι εντυπωσιάστηκα από το πόσο όμορφη χώρα ήταν και πόσο φιλόξενοι ήταν όλοι, και το φαγητό ήταν υπέροχο ακόμα και τότε, είμαι σίγουρος ότι είναι πολύ καλύτερα τώρα. Εκεί διασκέδασα πολύ. Και ήταν πραγματικά ένα μεγάλο μέρος της οινικής μου καριέρας. Ξέρετε, να έχω πάντα μια συμπάθεια στην καρδιά μου για αυτό. Χαίρομαι που βλέπω ότι τα κρασιά είναι πραγματικά εξαιρετικά. Αυτά που μου στείλατε ήταν υπέροχα. Και μοιράστηκα μερικά με μερικούς Αρμένιους φίλους εδώ για να είναι ενθουσιασμένοι που το βλέπουν επίσης. Έτσι κι αλλιώς, για να μπορούμε αν σας ενδιαφέρει αυτή η ιστορία, μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα φλιτζάνι σωτηρίας σε κάποια τηλεόραση που εμβαθύνει στα δεινά του VA Hey και της Amy Kashkari για να φτιάξουν κρασί στην Αρμενία και να φτιάξουν λίγο κρασί και Ιράν και όλα αυτά. Σας ευχαριστώ λοιπόν για τον χρόνο σας σήμερα. Ευχαριστώ. Καλός. Ευχαριστώ. Έχετε δοκιμάσει ακόμα κάποια αρμενική γραμμή; Τι θα λέγατε για αυτό από το Ιράν; Θα θέλαμε να μάθουμε. Μπορείτε να μας στείλετε email με τα σχόλια και τις ερωτήσεις σας στο podcast όπως θυμάται ο Wine Enthusiast dotnet, μπορείτε να εγγραφείτε σε αυτό το podcast στο Apple, το Google, το Spotify και οπουδήποτε αλλού ακούτε τις αγαπημένες σας εκπομπές. Μπορείτε επίσης να μεταβείτε στο podcast backslash του wine enthusiast.com για περισσότερα επεισόδια και μεταγραφές. Αλλη μια φορά. Είμαι ο Matt Kaplan με τον Wine Enthusiast. Ευχαριστώ που άκουσες.