Close
Logo

Σχετικά Με Εμάς

Cubanfoodla - Αυτό Το Δημοφιλές Αξιολογήσεις Κρασί Και Σχόλια, Η Ιδέα Της Μοναδικές Συνταγές, Πληροφορίες Σχετικά Με Τους Συνδυασμούς Των Ειδησεογραφική Κάλυψη Και Χρήσιμοι Οδηγοί.

Πολιτισμός

Τι είναι Τάσεις στον Κόσμο του Κρασιού, σύμφωνα με τον Dave Rudman του WSET Americas

Με τη δημοτικότητα και τη διαθεσιμότητα του προγράμματα εκπαίδευσης στο κρασί πιο διαδεδομένοι από ποτέ, θέλαμε να πάμε απευθείας στην πηγή ενός από τους πιο εξέχοντες και διάσημους οργανισμούς στον κόσμο για να μάθουμε περισσότερα για τις τάσεις στην επιχείρηση. 



Σε αυτό το επεισόδιο podcast, ο Chief Education Officer του Wine Enthusiast Marshall Tilden III συναντήθηκε με τον Διευθυντή Παγκόσμιας Επιχειρηματικής Ανάπτυξης και τον Εκτελεστικό Διευθυντή του Wine and Spirit Education Trus t (WSET για συντομία) της Αμερικής, Ντέιβ Ράντμαν για να πάρει το αδύνατο για τα τρέχοντα γεγονότα.

Μάθαμε πολλά για το εξελισσόμενο εκπαιδευτικό τοπίο και συναρπαστικά προγράμματα που είναι τώρα διαθέσιμα για τους λάτρεις του κρασιού, των οινοπνευματωδών ποτών, του σάκε και, πιο πρόσφατα, της μπύρας. 

Εξετάζουμε επίσης το είδος των προγραμμάτων που ταιριάζουν καλύτερα για τα διάφορα επίπεδα οινοπότες και τους λάτρεις του κρασιού. Και γιατί η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί ή όχι να έχει θετικό αντίκτυπο στον κόσμο της εκπαίδευσης στο κρασί. Ο Rudman ρίχνει επίσης λίγο φως στο πώς ιδρύθηκε το WSET και πώς έγινε μια εκπαιδευτική δύναμη εδώ στις Η.Π.Α.



Και, φυσικά, τι θα ήταν μια συζήτηση κρασιού μεταξύ δύο αποφοίτων Level 4 Diploma χωρίς πλήρη ενημέρωση σε στυλ WSET Συστηματική Προσέγγιση Γευσιγνωσίας σε βάθος ανάλυση ενός κρασιού. Ακούστε, λοιπόν, καθώς ο Rudman και ο Tilden αναλύουν ένα κρασί σύμφωνα με τη μέθοδο SAT και δείτε αν συμφωνείτε με την αξιολόγησή τους.

  Λογότυπο Apple Podcast
  Λογότυπο Google Podcast

  Οίνος Τυφλής Γευσιγνωσίας

Η Wine Enthusiast Academy προσφέρει εικονικά μαθήματα σχετικά με τις ποικιλίες σταφυλιών, τις περιοχές, τη διαδικασία οινοποίησης και τη Συστηματική Προσέγγιση στη Γευσιγνωσία.

Μάθετε με τον Wine Enthusiast

Μεταγραφή επεισοδίου

Οι μεταγραφές δημιουργούνται χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό λογισμικού αναγνώρισης ομιλίας και ανθρώπινους μεταγραφείς και ενδέχεται να περιέχουν σφάλματα. Ελέγξτε τον αντίστοιχο ήχο πριν την παράθεση.

ΗΧΕΙΑ

Samantha Sette, Marshall Tilden III, DWS, CSW, Dave Rudman

Marshall Tilden III, DWS, CSW  00:09

Γεια σας, και καλώς ήρθατε στο Wine Enthusiast Podcast, σερβίρετε την κουλτούρα των ποτών και τους ανθρώπους που το οδηγούν. Είμαι ο Marshall Tilden, Chief Revenue and Education Officer εδώ στο Wine Enthusiast. Και όπως μπορείτε να φανταστείτε, είμαστε πολύ παθιασμένοι με την εκπαίδευση στο κρασί εδώ γύρω, κάτι που έχουμε κοινό με το Wine and Spirits Education Trust, πιο γνωστό ως WSET. Το 2020. Δημιουργήσαμε ακόμη και τη δική μας Wine Enthusiast Academy και προσφέρουμε μαθήματα επιπέδου πρώτου και επιπέδου δύο με επιμέλεια του WSET, προκειμένου να διαδώσουμε και να μοιραστούμε το πάθος μας για την εκπαίδευση του κρασιού σε όσο το δυνατόν περισσότερους λάτρεις του κρασιού στις ΗΠΑ. Με την οινική εκπαίδευση τόσο δημοφιλή όσο ποτέ, και αυξήσεις σε διάφορες σχολές κρασιού έως και 15%. Χρόνο με το χρόνο, πιστεύαμε ότι θα ήταν υπέροχο να ακούμε τι συμβαίνει στον κόσμο του WSET από τον παγκόσμιο διευθυντή επιχειρηματικής ανάπτυξης και εκτελεστικό διευθυντή του WSET Americas, Dave Rudman. Έχω την τύχη και τη χαρά να κάθομαι εδώ με τον φίλο μου Dave Rudman. Και πρέπει να διαβάσω τον τίτλο σας γιατί είναι πολύ μεγάλος, ο διευθυντής Παγκόσμιας Επιχειρηματικής Ανάπτυξης και εκτελεστικός διευθυντής των WSETs των Αμερικανών. Σωστά. Σωστά. Αυτό είναι μακρύ. Καλώς ήρθες.

Ντέιβ Ράντμαν  01:17

Σας ευχαριστώ που με έχετε.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  01:18

Ναι, είναι πραγματικά υπέροχο που σε έχω εδώ. Και μόλις μπήκες και μιλούσαμε. Έχει γίνει; Ήταν ένα ζεστό λεπτό από τότε που ήσασταν εδώ.

Ντέιβ Ράντμαν  01:23

Ναι σίγουρα.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  01:24

Πότε ήταν η τελευταία φορά που μπήκατε;

Ντέιβ Ράντμαν  01:26

Νομίζω ότι ήταν το 2019. Ναι, μάλλον ήταν σαν το τέλος του καλοκαιριού, έτσι μόλις πριν από πέντε χρόνια.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  01:31

Και αυτό ήταν κάπως όταν ξεκινήσαμε με την ακαδημία μας. Σωστά; Αυτό ήταν το…

Ντέιβ Ράντμαν  01:35

Ναι, νομίζω ότι ήσασταν σχεδόν όπως στα τελευταία στάδια της έγκρισης για να γίνετε πάροχος. Και τότε προφανώς, περάσαμε μαζί την πανδημία. Ναι. Το οποίο είχε τις προκλήσεις του.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  01:47

Και αυτό που ήταν ενδιαφέρον, σωστά, είναι ότι σχεδιάζαμε να κάνουμε τα μαθήματα εδώ από κοντά, και μετά ξαφνικά, ξέρετε, έπρεπε να κάνουμε τη γρήγορη αλλαγή, η οποία, για να είμαι ειλικρινής, λειτούργησε πολύ καλά, γιατί έχουμε τόσο μεγάλη εμβέλεια με αυτό.

Ντέιβ Ράντμαν  01:58

Ναι, ήταν υπέροχο. Δεν είχαμε καν αυτή την επιλογή, πραγματικά, μέχρι εκείνη τη στιγμή. Επειδή, ξέρετε, όταν ξεκίνησε η πανδημία, για το WSET, συνειδητοποιήσαμε γρήγορα αν θα αντέξουμε αυτό το πράγμα, πρέπει να βρούμε έναν τρόπο ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να δώσουν αυτές τις εξετάσεις, όχι αυτοπροσώπως, γιατί δεν έχουμε ιδέα πόσο θα διαρκέσει όλο αυτό. Έτσι, τώρα παρουσιάσαμε αυτήν την επιλογή για τους ανθρώπους να μπορούν να κάνουν τις εξετάσεις επιπέδου πρώτου και επιπέδου δύο σε όλα τα διαφορετικά μαθήματα εξ αποστάσεως. Και έπρεπε να το φέρουμε αυτό το έφερε στο τραπέζι πολύ γρήγορα. Και σίγουρα αντιμετωπίσαμε μερικές από τις στροφές μαζί νωρίτερα. Δεν είναι πολύ διασκεδαστικό

Marshall Tilden III, DWS, CSW  02:39

Όχι, όχι, αλλά είναι αστείο που ανέφερες γιατί ξέχασα ότι δεν ήμασταν μόνο εμείς οι επιτυχημένοι και οι εικονικοί, εννοώ ότι το ξεκινούσατε πραγματικά για αυτόν τον λόγο κόσμο. Ναι, αυτό είναι καταπληκτικό. Ξέρετε, λοιπόν, με και τους οκτώ τίτλους σας και την πρόοδό σας στους κόσμους του WSET, όπου έχετε μόνο ένα μικρό υπόβαθρο για τον εαυτό σας, και πώς μπήκατε στο WSET και τι είναι για όσους δεν ξέρουν , γιατί είναι καταπληκτικό πρόγραμμα.

Ντέιβ Ράντμαν  03:03

Ναι σίγουρα. Ευχαριστώ. Υποθέτω ότι το πρώτο πράγμα που λέω συνήθως όταν μιλάω για αυτό είναι ότι πάντα ήθελα να γίνω εκπαιδευτικός. Έτσι, επιστρέφοντας μέχρι το γυμνάσιο και το γυμνάσιο, η φιλοδοξία μου για την καριέρα, εκείνη την εποχή, ήταν λίγο πολύ να γίνω δάσκαλος, και ήθελα να γίνω δασκάλα γυμνασίου και πήγα στο κολέγιο. Πήρα ένα αρκετά άχρηστο πτυχίο ιστορίας και φιλοσοφίας. Αλλά πήγα αμέσως στο μεταπτυχιακό για να γίνω καθηγητής ιστορίας στο γυμνάσιο και να έχω στην πραγματικότητα μια προσωρινή άδεια για να διδάξω δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην πολιτεία της Μασαχουσέτης. Μάλλον, δεν θα χρησιμοποιήσω ποτέ, αλλά δεν πειράζει. Σίγουρος. Δεν έχει λήξει. Ναι, όχι, στην πραγματικότητα δεν έχει λήξει. Έχω ελέγξει πρόσφατα. Και ναι, αλλά στην πραγματικότητα, δίδαξα ως αναπληρώτρια δασκάλα στο Νηπιαγωγείο μέχρι τη 12η τάξη. Και απλά, ξέρετε, πέρασα μερικά χρόνια δουλεύοντας σε δημόσια σχολεία και μόλις αποφάσισα ότι δεν ήθελα να γίνω δασκάλα γυμνασίου πια . Είναι πραγματικά σκληρό. Το καπέλο μου είναι σίγουρα στους ανθρώπους που εκπαιδεύουν τα παιδιά μας. Ειδικά όταν μιλούσαμε, το παιδί μου μόλις τελείωσε το νηπιαγωγείο. Οπότε πραγματικά μόλις αρχίζω να το βιώνω με αυτόν τον τρόπο. Αλλά, ξέρετε, εξακολουθώ να μου αρέσουν πολλοί πιθανώς οι περισσότεροι άνθρωποι με πτυχία φιλοσοφίας, σαν να εργάζομαι σε εστιατόρια. Και ήμουν στη Νέα Υόρκη. Και ξέρετε, αυτή είναι μια ιστορία που πάντα λέω ότι περίμενα τραπέζια στο κολέγιο, όπως ένα εστιατόριο για πρωινό ή οτιδήποτε άλλο. Σκέφτηκα, λοιπόν, ότι είχα κάποια εμπειρία σε τραπέζια αναμονής σε ένα εστιατόριο σαν να είμαι στη Νέα Υόρκη. Ναι, πολλά εστιατόρια. πιάνω δουλειά. Είναι πολύ πιο δύσκολο από όσο πίστευα ότι θα ήταν να βρω τραπέζια αναμονής εργασίας στη Νέα Υόρκη. Ναι. Έζησα στο Μπρούκλιν, όχι πολύ μακριά από το μέρος που έμενα. Υπήρχε ένα μπαρ κρασιού που είχε αναρτηθεί, έψαχναν για σερβιτόρο ή κάτι τέτοιο. Πήγα λοιπόν και είχα μια συνέντευξη, και ήταν μια ομάδα συζύγων, και η σύζυγος έτρεξε σαν το μπροστινό μέρος του σπιτιού. Και η συνέντευξή μου ξεκίνησε μαζί της. Και πήγαινε πολύ καλά. Όχι σαν, ναι, πλέγμα, ή σαν να ρωτούσε, όπως, οπωσδήποτε να ρωτούσε όπως κάποιοι, κάποιες ερωτήσεις αγοράς. Αυτό που πουλούσα μου φαινόταν καλό, ότι είναι σαν, Λοιπόν, εντάξει, οπότε τώρα ο άντρας μου επρόκειτο να καθίσει, ήταν ο τύπος του κρασιού ή οτιδήποτε άλλο. Και με ρώτησε ότι μια από τις πρώτες ερωτήσεις που μου έκανε ήταν να μπορέσω να δουλέψω εδώ, όπως έχουμε 60 κρασιά σε ποτήρι από όλο τον κόσμο, μερικές σκοτεινές περιοχές, έχουμε σαν λίστα μπουκαλιών, πουλάμε μερικά ακριβά υλικό. Πρέπει να ξέρετε, λίγο, τουλάχιστον λίγο για το κρασί, τους χώρους εργασίας, τι γνωρίζετε για το κρασί; Και είπα κιτρινοουρά. Αυτό ήταν; Εμείς λοιπόν και γελάσαμε. Γελάσαμε λίγο με αυτό. Αυτό είναι, ξέρετε, δεν προσπάθησα να ταιριάξω, δεν υπάρχει τρόπος να το προσποιηθώ όπως, όχι, όχι, όχι, δεν είναι δυνατό. Πραγματικά. Ξέρεις, οπότε οι άνθρωποι δεν ξέρουν ότι δεν μπορείς να προσποιηθείς Όχι, δεν μπορείς να το προσποιήσεις. Και έτσι είπες τυχερός. Μπορείς να είσαι σερβιτόρος εδώ, αλλά εγώ ψάχνω για μπάρμπα. Επίσης, για τις τρεις χειρότερες μέρες της εβδομάδας; Ή τι; Αν θέλετε, όπως μπορείτε να το έχετε, θα δούμε. Και θα μάθετε για το κρασί και θα σας αρέσει, θα δούμε τι θα συμβεί ή οτιδήποτε άλλο. Και μετά ναι, έμαθα για το κρασί. Και έγινε κάτι, κατάλαβα κάπως ότι υπήρχε μια διασταύρωση του like, η επιθυμία μου να εκπαιδεύσω, όπως η αγάπη μου για την εκπαίδευση, έτσι ώστε να μάθω για το κρασί, αλλά και στη συνέχεια να το διδάξω, που είναι επίσης ένας από τους κύριους τρόπους Αυτό που μαθαίνω είναι κατά κάποιο τρόπο να σκέφτομαι ως προς το πώς θα οργανωθώ και θα διδάξω σε κάποιον άλλο πώς είναι σωστό. Και ναι, αυτό απλώς βοηθάει να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους, σίγουρα, αλλά όπως, επίσης, η ιστορία και η φιλοσοφία και ο πολιτισμός, και, ξέρετε, όλοι οι λόγοι για τους οποίους οι άνθρωποι βρίσκουν το κρασί τόσο συναρπαστικό, απλά, ήρθαν πραγματικά όλα μαζί. Και κατά τη διάρκεια περίπου δύο ετών κατέληξα σαν διευθυντής βάρδιας. Έτσι, σαν να σκέφτομαι ένα ζευγάρι, μερικές νύχτες την εβδομάδα, μαθαίνουν πολλά. Και μετά αναπήδησε σε μερικές διαφορετικές δουλειές στη φιλοξενία. Το τελευταίο ήταν ότι άνοιξα ένα wine bar στο West Hartford του Κονέκτικατ, το οποίο είναι ακόμα εκεί.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  07:24

Είναι κοντά στο σημείο που βρίσκεστε τώρα;

Ντέιβ Ράντμαν  07:27

Ναι, πολύ κοντά στο σημείο που βρίσκομαι τώρα, το wine bar εξακολουθεί να υπάρχει 12 χρόνια μετά, κάτι που είναι πολύ αξιοσημείωτο. Κάτι για το οποίο είμαι κάπως περήφανος. Ναι, αμέσως μετά τον COVID, κάθε διάρκεια ζωής ενός εστιατορίου είναι σίγουρα μικρότερη από το flop. Αλλά παντρεύτηκα ακριβώς γύρω από αυτό. Και η γυναίκα μου είπε: Πρέπει να βρεις μεροκάματο, κάτι που είναι πολύ λογικό. Εκεί λοιπόν μπήκα στη διανομή. Εργάστηκα λοιπόν για τον μεγαλύτερο διανομέα στο Κονέκτικατ για επτά χρόνια και κατέληξα ως Διευθυντής Εκπαίδευσης και ανάπτυξης λογαριασμού εκεί. Και εκεί άρχισα να παρακολουθώ μαθήματα WSET για πρώτη φορά. Και αυτό ήταν στην πραγματικότητα ένα από τα εισιτήρια που πέτυχα για να αποκτήσω αυτόν τον ρόλο ως Διευθυντής Εκπαίδευσης και βρήκα το WSET. Και τους το πρότεινα. Και μου ζήτησαν, ξέρετε, να τρέξω ένα ολόκληρο πρόγραμμα. Και πέρασα τη διαδικασία να γίνω εγκεκριμένος πάροχος προγράμματος, την οποία περάσατε εσείς μαζί μου. Λίγα χρόνια μετά από αυτό ως αυστηρό. Ήταν, ήταν διαφορετικό. Ήταν πολύ διαφορετικό εκείνη την εποχή, γιατί όταν το πέρασα πριν με προσλάβουν, δεν υπήρχε κανείς με έδρα τις ΗΠΑ για το WSET. Και δεν διαχειρίζονταν τις δικές τους υποθέσεις στο EOC διαχειριζόταν η Marian Mulligan MW στο διεθνές ένα κέντρο. Ναι, αυτό είναι μια εντελώς άλλη ιστορία. Αλλά ναι, ήταν μια πολύ διαφορετική εμπειρία. Ναι, μια διαφορετική εμπειρία. Αλλά μίλησα για το WSET στο Salesforce εκεί για μερικά χρόνια, κρασιά και οινοπνευματώδη ποτά και μετά το WSET άκουσα μέσω ενός υπεύθυνου προσλήψεων ότι έψαχνε να προσλάβει το πρώτο άτομο για τις ΗΠΑ και ναι, μπόρεσα να μπω σε αυτή τη διαδικασία και ήμουν επιτυχημένος και ήμουν υπάλληλος νούμερο ένα και ναι, ήταν

Marshall Tilden III, DWS, CSW  09:27

Στην πραγματικότητα δεν συνειδητοποίησα ότι ήσουν ο πρώτος που ξεκίνησε πραγματικά τα πάντα εδώ στις ΗΠΑ. 

Ντέιβ Ράντμαν  09:33

Ναι, σε κάποιο βαθμό. Ναι, γιατί το θέλω να το ξέρεις, παντρεύτηκα και οι δύο γνωρίζουμε τον Marrian Mulligan MW Molly. Και οι δύο κάναμε το δίπλωμά μας στο International Wine Center στη Νέα Υόρκη, που είναι το σχολείο μας.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  09:45

Μόλις φορέσαμε το στυλό σου. Δεν φόρεσα το δικό μου αλλά το έχω και αυτό.

Ντέιβ Ράντμαν  09:49

Αυτό είναι καλό. Μπορείτε να ζητήσετε αντικατάσταση. Υπάρχει μια φόρμα

Marshall Tilden III, DWS, CSW  09:53

το γνωρίζω καλά

Ντέιβ Ράντμαν  09:55

Έκανε ότι το συμβόλαιο που είχε με τη WSET έληγε και είχαν πάρει μια κοινή απόφαση μετά από 25 χρόνια ή κάτι τέτοιο, ότι θα το αφήσουν να τελειώσει επειδή η επιχείρηση WSET στις ΗΠΑ είχε αναπτυχθεί τόσο πολύ. Και ήταν απλά, δεν ήταν πραγματικά δυνατό. δεν νομίζω

Marshall Tilden III, DWS, CSW  10:19

Απλώς πήγαινε έξω από αυτό

Ντέιβ Ράντμαν  10:20

Ναι, ήταν πραγματικά δύσκολο

Marshall Tilden III, DWS, CSW  10:23

Πράγμα που προς τιμήν της ήταν έτοιμο να συμβεί γιατί έγινε τόσο δημοφιλές με αυτό που ήταν.

Ντέιβ Ράντμαν  10:29

Απολύτως. Έτσι ήξεραν ότι χρειάζονταν, έπρεπε να βάλουν τα θεμέλια για να μπορέσουν να αναλάβουν την επιχείρηση εδώ για πρώτη φορά. Έτσι με προσέλαβαν, ξεκίνησα, βασικά περίπου τον Ιανουάριο του 2018. Και αυτή η σύμβαση έληγε τον Αύγουστο του 2018. Έτσι, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, έπρεπε να είμαστε προετοιμασμένοι να διαχειριστούμε τα δικά μας logistics και όλη την εξυπηρέτηση πελατών και τα πράγματα που είχαν πάντα το χειρίστηκε η Μαίρη. Ναι. Και η ομάδα της IWC έπρεπε να έρθει στο WSET.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  11:06

Γκόττσα.

Ντέιβ Ράντμαν  11:07

Αυτό είναι, εκεί μπήκαμε. Και εσείς και εσείς μπήκατε κάπως, ακριβώς μετά από όλα αυτά που συνέβησαν;

Marshall Tilden III, DWS, CSW  11:14

Ναι. Ναι. Ήταν λοιπόν ο Ιούλιος του 2019. Τα σχέδιά μας ξεκινούν το 2020. Και έτσι, όπως είπατε, ξέρετε, πήραμε από πρώτο χέρι μερικά από αυτά τα χτυπήματα και μώλωπες στην πορεία. Και πρέπει να πω, και νομίζω ότι, ξέρετε, οι μαθητές μας, εάν οι αρχικοί μας μαθητές, έβλεπαν αυτό που κάνουμε τώρα, θα μπορούσατε να πείτε μεγάλη διαφορά

Ντέιβ Ράντμαν  11:33

Είναι τεράστια διαφορά. Ναι. Και βλέπουμε ότι το βλέπουμε σε όλο τον κόσμο. Ιδιαίτερα με το ψηφιακό τέλος σε άκρο έπρεπε να εισαγάγουμε κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το οποίο εξακολουθούμε να χρησιμοποιούμε, το οποίο εξακολουθεί να είναι πολύ δημοφιλές. Ναι. Σε όλο τον κόσμο, ιδιαίτερα εδώ στις ΗΠΑ, αλλά είναι μια εντελώς διαφορετική εμπειρία, η οποία με πολύ θετικό τρόπο.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  11:55

Σίγουρα είναι.

Ντέιβ Ράντμαν  11:56

Εξοχος.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  11:56

Αυτό είναι υπέροχο. Σας ευχαριστώ για αυτό το υπόβαθρο. Επειδή όχι, δεν ήξερα, αλλά πολλά από αυτά δεν ήξερα ότι είναι πραγματικά ενδιαφέρον να τα ακούσω. Λοιπόν μόνο για φόντο στο ίδιο το WSET, σωστά; Η προέλευση και ο λόγος που ξεκίνησε και για ποιον είναι ίσως μπορείτε να κάνετε μια μικρή βάση για αυτό.

Ντέιβ Ράντμαν  12:11

Σίγουρος. Ξέρετε λοιπόν, ασήμαντα πράγματα για τους ακροατές εδώ, το WSET ιδρύθηκε στην ίδια αίθουσα, ότι ιδρύθηκε το Institute of the Masters of Wine και η συνοικία Somalia, έτσι ώστε αυτό το δωμάτιο να βρίσκεται σε ένα μέρος που ονομάζεται Vintners Hall. Είναι στο Λονδίνο, ξέρετε, βασικά, το πολύ βασικό και αυτό είναι, αυτή είναι η αμερικάνικη εξήγηση μου, μάλλον δεν θα το αδικήσω, αλλά έχουν αυτά, είναι πολύ παρόμοια με αυτό στις ΗΠΑ, θα σκεφτόμασταν ως όπως μια εμπορική ένωση ή οτιδήποτε άλλο, όπως μια ομάδα λόμπι ή κάτι τέτοιο. Είναι βασικά ένα αμερόληπτο όργανο που φροντίζει κατά κάποιο τρόπο τα ολιστικά συμφέροντα της βιομηχανίας, τότε, ξέρετε, οι άνθρωποι το αγοράζουν. Λοιπόν, ξέρετε, αυτό πηγαίνει πίσω περίπου 1000 χρόνια στην Αγγλία σε παρόμοιες οικονομίες των συντεχνιών, σωστά; Σίγουρος. Λοιπόν, ξέρετε, υπάρχει κάτι που ονομάζεται εταιρεία αμπελουργών, και είναι, ξέρετε, σαν μια εμπορική οργάνωση που φροντίζει τα συμφέροντα του εμπορίου κρασιού. Ξέρετε, και πηγαίνοντας 1000 χρόνια πίσω, δεν υπήρχαν πραγματικά παραγωγοί κρασιού για να μιλήσουν στην Αγγλία. Αλλά παρόλα αυτά, η Αγγλία, ξέρετε, καθιερώθηκε ως το κέντρο του πανεπιστημίου κρασιού και όλα τα σημαντικά πράγματα έρχονται και όλα κύλησαν στο Λονδίνο, το κρασί, το πιεστήριο, ξέρετε, καράφα, και ξέρετε, τέτοια πράγματα, όπως πρώιμη, πρώιμη γραφή κρασιού είναι όλα εκεί. Σωστά. Έτσι, η WSET ιδρύθηκε το 1969. Και συνήθως, όταν μιλάω για αυτό, αυτό που λέω είναι σαν, βάλτε τον εαυτό σας σαν στη βιομηχανία του κρασιού το 1969. Και σκεφτείτε πώς μοιάζει η οινοποιία, εκείνη τη στιγμή, σωστά. Έτσι, είμαστε ακόμη σαν πέντε χρόνια πριν από την κρίση του Παρισιού, σωστά, που είναι σαν την πραγματικά μεγάλη είσοδο των ΗΠΑ. Αλλά εάν ασχολείστε με την αγορά και την πώληση κρασιού ή ασχολείστε με το εμπόριο κρασιού με κάποιο τρόπο, θα πρέπει να παρατηρήσετε ότι γίνονται όλο και περισσότερες επενδύσεις σε μέρη εκτός της παραδοσιακής οινοπεριοχής . Έτσι, όχι μόνο θα εισάγετε κρασί από δραματικά περισσότερα μέρη από ό,τι ήσασταν τα τελευταία 100 χρόνια, αλλά και οι εξαγωγικές αγορές σας αναπτύσσονται σε αυτά τα μέρη. Έτσι, σαν το κρασί ήταν κάπως σαν στις ΗΠΑ, σαν πολύ υποτυπώδες, και ξαφνικά, σαν να είναι, αρχίζει να επεκτείνεται πραγματικά

Marshall Tilden III, DWS, CSW  14:38

Μέσα σε μια δεκαετία περίπου.

Ντέιβ Ράντμαν  14:38

Ναι καλά. Ναι ακριβώς. Και έτσι είδαν ότι υπήρχε ανάγκη εκπαίδευσης των ανθρώπων που επρόκειτο να εργαστούν στο εμπόριο κρασιού στο Ηνωμένο Βασίλειο στο μελλοντικό εμπόριο κρασιού και οινοπνευματωδών ποτών. Και για να σας κρατήσουν ενήμερους, είναι κάπως η θέση του καπετάνιου στο παγκόσμιο εμπόριο κρασιού που χρειαζόταν για να έχουν ό,τι καλύτερο χρειάζονταν για να έχουν Οι πιο ενημερωμένοι άνθρωποι στον κόσμο που εργάζονται στον κλάδο. Έτσι, για αυτό ιδρύθηκε το WSET. Είναι λοιπόν μια εκπαιδευτική φιλανθρωπία. Και ξέρετε, η αποστολή της ήταν πάντα κατά προσέγγιση να παρέχει, ξέρετε, χωρίς επωνυμία, αμερόληπτη, παγκόσμια, παγκόσμια σχετική εκπαίδευση σε ανθρώπους που εργάζονται στο εμπόριο κρασιού και οινοπνευματωδών ποτών. Αρχικά αυτό ήταν πραγματικά μόνο για το Ηνωμένο Βασίλειο. Τώρα είναι για τον κόσμο. Και έχετε WSET σε περισσότερες από 80 χώρες. Αλλά όπως ξέρετε, το θεμέλιο έχει παραμείνει το ίδιο όπου οι άνθρωποι μαθαίνουν για το κρασί ή τα οινοπνευματώδη ποτά, ή τη σάκε ή τώρα την μπύρα με το WSET, όλα αφορούν αμερόληπτο, μη επώνυμα, παγκοσμίως αναγνωρισμένο και παγκοσμίως σχετικό υλικό

Marshall Tilden III, DWS, CSW  15:50

Δεν θέλω να ασχοληθώ με τη μπύρα, γιατί αυτά τα μεγάλα, μεγάλα και αυξανόμενα στοιχεία αποτελούν αυτό που κάνετε εσείς. Αλλά, λοιπόν, ξέρετε, γενικά, σκεφτόμαστε ποιος μπορεί να ωφεληθεί, σωστά; Για παράδειγμα, ποιος ανήκει ή ποιος πρέπει να παρακολουθεί WSET και μαθήματα και μετά, ξέρετε, πάντα μας ρωτάνε, τι, ποιο επίπεδο πρέπει να πάρω; Σωστά; Ναι, να ξεκινήσω από ένα; Να ξεκινήσω στις δύο; Μπορώ να κάνω τρία; Είναι τέσσερις τρελοί; Είμαι έξω από το μυαλό μου; Αρέσει; Και η απάντηση σε αυτό είναι ναι.

Ντέιβ Ράντμαν  16:18

Το τέσσερα είναι πολύ σοβαρό. Πολύ σοβαρό.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  16:22

Οπότε, αλλά ποιος εκεί έξω, από όλους τους ακροατές μας έχουμε, έχουμε ένα τεράστιο κοινό ανθρώπων που απλώς κάθονται γύρω απολαμβάνοντας κρασί για να γίνουν πραγματικά έντονοι και να το κάνουν αυτό και να ξεμείνουν από ιστορίες. Σωστά; Πώς ταιριάζει λοιπόν;

Ντέιβ Ράντμαν  16:35

Κοιτάζω, θα σας έλεγα, όποιος το ακούει αυτή τη στιγμή θα ωφεληθεί αν πάρει μια τσάντα πιστοποίησης WSET αυτή τη στιγμή ένα τυχαίο άτομο από τον πληθυσμό των ΗΠΑ; Αν όχι, αν δεν σας ενδιαφέρει το κρασί, τότε γιατί να ασχοληθείτε; Πιθανότατα δεν θα σας ενδιαφέρει να μάθετε περισσότερα. Αλλά οι άνθρωποι που ακούνε ενδιαφέρονται για το κρασί. Είναι είτε επειδή εργάζονται στο εμπόριο κρασιού, είτε επειδή είναι λάτρεις του κρασιού. Ναι, είναι καταναλωτές κρασιού. Παρεμπιπτόντως, σας ευχαριστούμε όλους που με ακούσατε. Ναι, και υπάρχουν πολλά πράγματα σχετικά με τη μάθηση με το WSET, τα οποία νομίζω ότι συνέβαλαν στην πρόταση αξίας που πιστεύουμε ότι απολαμβάνει. Και αυτό το βλέπουμε προφανώς να αντικατοπτρίζεται στην ανάπτυξη που έχουμε ως προς τον αριθμό των ατόμων και από την προέλευση αυτών των ανθρώπων. Μερικά από τα πιο σημαντικά πράγματα σχετικά με τη μελέτη με το WSET έναντι της μελέτης αλλού, είναι ότι είναι πραγματικά ένα αναγνωρισμένο προσόν παγκοσμίως. Και αυτό μπορεί ή όχι, ξέρετε, μπορεί να είναι πιο σχετικό με κάποιους παρά με άλλους. Αλλά είναι κάπως κουλ. Και είναι κάπως σημαντικό να σκεφτούμε ότι ειδικά καθώς η βιομηχανία κρασιού συνεχίζει να αλλάζει και το κρασί έρχεται από όλο και περισσότερα μέρη από τα οποία δεν προερχόταν ποτέ στο παρελθόν, ή τουλάχιστον από τα οποία θα μπορούσατε να αγοράσετε σε ένα κατάστημα. Σίγουρα, Κίνα, Ινδία, Ηνωμένο Βασίλειο, ναι, κ.λπ., κ.λπ. Η μελέτη με το WSET σημαίνει ότι όπου κι αν πάτε στον κόσμο, υπάρχει ένα σημείο αναφοράς με το οποίο συνδέονται όλοι αυτοί οι άνθρωποι και ότι εάν μιλάτε με κάποιον που σπούδασε με το WSET στο Χονγκ Κονγκ και με κάποιον που σπούδασε με το WSET στο Νότια Αφρική, όλοι μιλάτε μια πολύ παρόμοια γλώσσα, έχετε μάθει το ίδιο υλικό, διδαχθήκατε με συνεπή τρόπο. Ναι. Και αυτό είναι, αυτό είναι ωραίο. Νομίζω ότι αυτό προσθέτει μεγάλη αξία.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  18:40

Και θα σας ενημερώσουμε, και πάλι, θα φτάσουμε σε αυτό για τις γευσιγνωσίες. Θα κάνουμε μια γευσιγνωσία κρασιού, οπότε μην μπείτε για αυτό, αλλά πάντα μιλάω για αυτό στις τάξεις μου για την κοινή γλώσσα και το λεξικό που χρησιμοποιείται με αυτήν, γι' αυτό υπάρχουν επιτρεπόμενοι και μη επιτρεπόμενοι περιγραφείς και δεν είναι για να είσαι ξέρεις, πολύ αυστηρός για το τι μπορείς να πεις, αλλά ξέρεις τι μυρίζει και τι γεύση έχει ένα Blackberry και είχα συνηθίσει το παράδειγμα αν κάποιος λέει καλά, μυρίζει σαν το υπόγειο της γιαγιάς μου, Λοιπόν, δεν Ξέρεις το υπόγειο της γιαγιάς σου, πώς πρέπει να το αναλύσω σωστά, ώστε να δημιουργηθεί ένας διάλογος για τη γλώσσα που όλοι μπορούν να κατανοήσουν παγκοσμίως; Τεράστια τόσο σημαντική

Ντέιβ Ράντμαν  19:15

Ναι, εμείς και ξέρετε, είμαστε πάλι όπως είπα ότι η βιομηχανία κρασιού συνεχίζει να αλλάζει και είμαστε εμείς ξέρετε, δημοσιεύσαμε ένα βίντεο πριν από μερικά χρόνια κάνοντας πλάκα σαν να μεταφράζουμε μερικές από τις βρετανικές ορολογίες στο το λεξικό μας στα αμερικανικά όπως, τι είναι το trickle of what's gooseberry; κουάκερ ή οτιδήποτε άλλο, σωστά; Έτσι, ξέρετε, έχουμε λίγη πλάκα έτσι, που έχουμε ως παγκόσμιος, ξέρετε, ως παγκόσμιος οργανισμός. Και για να διατηρηθεί αυτή η αίσθηση της παγκόσμιας συνέπειας. Πρέπει να βαδίσουμε σε μια γραμμή μεταξύ πρέπει να είμαστε πραγματικά όλοι πρέπει να μιλάμε την ίδια γλώσσα, για το κρασί ή Έτσι γίνεται πολύ δύσκολο. Αλλά τι άλλο μπορούμε να κάνουμε για να διασφαλίσουμε ότι οποιαδήποτε και αν είναι αυτή η κοινή γλώσσα είναι περιεκτική και προσβάσιμη; Ακριβώς, άνθρωποι; Επειδή πολλά, ξέρετε, στην Αμερική, ίσως το 80% από αυτά που υπάρχουν στο λεξικό του Ηνωμένου Βασιλείου, είναι άμεσα αναγνωρίσιμα. Ναι. Αλλά αν πάτε σε άλλα μέρη στον κόσμο, αυτό πέφτει. Ναι. Άρα είναι καλό σημείο. Ναι. Έχουμε λοιπόν, έχουμε ερευνητές και έχουμε έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη τώρα, μέχρι το τέλος για να κάνουμε κάποιες από αυτές τις αλλαγές. Αυτό είναι υπέροχο. Και για να δούμε μερικούς από τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να το αναπτύξουμε

Marshall Tilden III, DWS, CSW  20:35

Που είναι ότι η περιεκτικότητα των πάντων. Φοβερός. Ας ακούσουμε λοιπόν για την τάση της μπύρας που βρίσκεται σε εξέλιξη. Και ρε παιδιά τελειώσατε; Σωστά. Θέλω να πω, αυτό είναι μεγάλο για σένα.

Ντέιβ Ράντμαν  20:45

Ναι, είναι πολύ μεγάλο για το WSET. Έτσι το τελευταίο νέο προϊόν που είχαμε ήταν το Sake. Και παρουσιάσαμε το Sake, πριν από αρκετά χρόνια, και στην πραγματικότητα μόλις ξεκινήσαμε το επίπεδο δύο του Sake φέτος. Α, λοιπόν, είχαμε το επίπεδο τρία πρώτα. Ναι. Και μετά το πρώτο επίπεδο. Και τώρα το δεύτερο επίπεδο. Και υπάρχουν πολλά που υπάρχει μια μέθοδος πίσω από αυτό. Αλλά δεν χρειάζεται να συζητάμε άλλο.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  21:11

Νομίζω ότι μπορώ να συνοψίσω ότι είναι πραγματικά εύκολα και θα μπορούσατε να πείτε. Είμαι τρελός. Σωστά; Οπότε όσον αφορά τα κρασιά, σωστά; Το Three is next level up τρία είναι πολύ δύσκολο μάθημα. Σωστά; Και το ένα είναι σαν, πραγματικά νέο, και απλώς εισαγωγή στο κρασί και πραγματικά βασικούς όρους. Και δύο είναι κάπως έτσι. Πού είναι αυτό ανάμεσα στο sweetspot, όπου είστε λίγο κάτω από τα τρία, αλλά υψηλότερο επίπεδο από ένα, είναι πιθανώς πολύ πιο δύσκολο να προσδιορίσετε πού βρίσκεται αυτή η μέση λύση.

Ντέιβ Ράντμαν  21:36

Μπορεί να είναι Ναι, εννοώ, περίμενε, το επίπεδο τρία πρώτα ήταν επειδή ξέραμε ότι χρειαζόμασταν ανθρώπους που μπορούν να διδάξουν τα χαμηλότερα επίπεδα; Ναι, ξέρεις, γιατί χωρίς αυτό, είναι Ναι, ναι, πλημμύρες, ειδικά σε μια εξειδικευμένη κατηγορία, όπως το ποδόσφαιρο, ξέρεις. Έτσι, βγήκαμε με το επίπεδο τρία για να καθορίσουμε τα κριτήρια και τον πήχη για τους ανθρώπους που θα μπορούσαν να διδάξουν τα χαμηλότερα επίπεδα και μετά ήρθε το επίπεδο ένα. Και μετά, μόλις φτάσετε κάπως σε μια κρίσιμη μάζα, και οι άνθρωποι που έχουν κάνει το επίπεδο ένα, δεν θα πάνε στο επίπεδο τρία, χρειάζονται αυτή τη μέση. Εκεί χτίσαμε τη γέφυρα. Άρα είναι σπουδαίο προσόν. Το λανσάραμε λοιπόν. Αλλά η μπύρα είναι κάτι που υπήρχε πριν από 50 χρόνια, υπήρχε περιεχόμενο μπύρας στο WSET. Έτσι, εκεί, δεν υπήρχαν ξεχωριστές κατηγορίες προϊόντων. Υπήρχε μόνο ένα κομμάτι και κάλυπτε κυρίως κρασιά, αλλά κάλυπτε πολλά αλκοολούχα ποτά με μπύρα, κάλυψε πράγματα όπως πούρα, στην πραγματικότητα τα πούρα ήταν μέρος του WSET, το οποίο

Marshall Tilden III, DWS, CSW  22:37

Και αυτό είναι το άθροισμα, σωστά; Αυτά καλύπτονται και τα πούρα;

Ντέιβ Ράντμαν  22:41

Από όσο θυμάμαι, έχουν περάσει μερικά χρόνια, από τότε που έκανα το πιστοποιητικό μου στο δικαστήριο. Αλλά ναι, το ξέρω, θυμάμαι ότι κάποια στιγμή έγινε λόγος για πούρο. Ναι, νομίζω ότι δεν υπάρχει καμία αναφορά. Ναι. Λοιπόν, η μπύρα είχε συζητηθεί για χρόνια, ξέρετε, ήταν μια δημοφιλής ερώτηση που θα λαμβάναμε, ξέρετε, θα λαμβάναμε ερωτήσεις από τον κόσμο. Ω, τι γίνεται με την μπύρα, αυτή θα ήταν εξαιρετική για μπύρα. Λοιπόν, γιατί δεν ασχολείστε με αυτό; Ξέρετε, είναι μια τόσο μεγάλη βιομηχανία από μόνη της. Είναι πολύ, ξέρετε, κατά κάποιο τρόπο, είναι πολύ ξεχωριστό από το εμπόριο κρασιού και οινοπνευματωδών ποτών. Και ναι, δεν ξέρω, απλά ήρθε η ώρα. Ναι. Ήταν καιρός να σκεφτούμε τι άλλο θέλαμε να κάνουμε. Και νομίζω ότι οι πρωταρχικοί προβληματισμοί για εμάς εκεί ήταν πραγματικά δύο ήταν ένα. Έχουμε ή μπορούμε να αποκτήσουμε την τεχνογνωσία για να το κάνουμε αυτό; Σωστά. Σίγουρος. Και νομίζω ότι αποδείξαμε ότι η απάντηση σε αυτό ήταν ναι. Επειδή έχουμε συνεργαστεί και έχουμε έναν από τους θα έλεγα, ίσως έναν από τους 20 πιο ικανούς ανθρώπους στον κόσμο που συνεργάζονται μαζί μας. Το όνομά της είναι Mirella Amato, είναι μια από τους 20 περίπου Ιχνηλάτες, του Master Cicerone, Yeah, στον κόσμο. Και αυτή, μπήκε και δούλεψε με μερικούς από τους άλλους ειδικούς που έχουμε, και με άτομα της ομάδας μου, έτσι η Marilla είναι η ανώτερη υπεύθυνη επιχειρηματικής ανάπτυξης για την Beerology εδώ στην Αμερική, αλλά συνεργαζόμαστε με τη Natalia Watson, η οποία είναι πολύ έχει μεγάλη επιρροή, πολύ σημαντικό για εμάς που συνεργαζόμαστε μαζί της για τον EMEA. Και μετά, επίσης, η Jane Lewis, η οποία βγήκε από μια καριέρα με ζυθοποιίες και ιδιοκτήτης ζυθοποιίας και έκανε σούπερ κλήση και πολύ γνωστή και έτσι δουλεύουμε με απίστευτο ταλέντο. Έτσι, αλλά όπως είπα, αυτό ήταν μια σκέψη. Δεν είχαμε αυτό το ταλέντο. Και δεν ήταν απαραίτητα εύκολο για εμάς να πάμε και να συνδεθούμε με έναν κόσμο επειδή είμαστε βαθιά σε αυτό το δίκτυο. Δεν είχαμε, δεν είχαμε το δίκτυο, οπότε έπρεπε να βγούμε έξω και να το βρούμε. Κάναμε εξαιρετική δουλειά. Συνεργαζόμαστε με μερικούς από τους καλύτερους ανθρώπους στον κόσμο για αυτό.

Σαμάνθα Σέτ  24:57

Βρίσκετε πάντα αυτό που αγαπάτε, μια συνολική σειρά και πόλεμο με τόσα πολλά υπέροχα μπουκάλια για να διαλέξετε στη χαμηλότερη τιμή, είναι εύκολο να βρείτε το αγαπημένο σας Cabernet ή ένα νέο μονό βαρέλι μπέρμπον για να δοκιμάσετε με κάποια βοήθεια από έναν από τους φιλικούς τους οδηγούς. Και με κάθε μπουκάλι έρχεται η σιγουριά ότι μόλις βρήκατε κάτι εκπληκτικό. Με τις χαμηλότερες τιμές εδώ και πάνω από 30 χρόνια, βρείτε αυτό που αγαπάτε και αγαπάτε αυτό που βρίσκετε μόνο στο Total Wine και περισσότερες παραλαβές και παράδοση στις περισσότερες περιοχές είναι μια συνολική τιμή line.com Για να μάθετε περισσότερα, δεν πωλείται στη Βιρτζίνια και τη Βόρεια Καρολίνα . Πίνετε υπεύθυνα στα 21.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  25:26

Θέλω να μιλήσω για το οποίο παραμένουμε στις τάσεις, γιατί κάτι για το οποίο μόλις βλέπουμε τη βιομηχανία κρασιού και αναρωτιέμαι πώς ξέρετε, επηρεάζει επίσης το WSET, είναι το χαμηλότερο αλκοόλ, τα κρασιά χαμηλότερης ABV. Σωστά; Άρα αντιμετωπίζεται αυτό; Είναι αυτό που ξέρετε, γίνεται μέρος μιας προσθήκης ενός προγράμματος σπουδών; Ή είναι απλώς κάτι που παρακολουθούμε

Ντέιβ Ράντμαν  25:48

Συμβάλλει 100% στις τακτικές διαδικασίες ελέγχου προϊόντων μας. Έχουμε λοιπόν για όλα τα διαφορετικά προσόντα μας σε όλα τα διαφορετικά επίπεδα, έχουμε κύκλους αναθεώρησης προϊόντων, όπου βρισκόμαστε, ξέρετε, είτε βρισκόμαστε στη διαδικασία κυκλοφορίας μιας νέας προσθήκης και ενημέρωσης είτε λαμβάνουμε τα σχόλια και σκέφτομαι το επόμενο. Άρα είναι μια συνεχής επαναληπτική διαδικασία. Και, ξέρετε, πρέπει συνεχώς να εξετάζουμε, ξέρετε, σε ποιες περιοχές του κόσμου αρέσει να πρέπει να είμαστε και γιατί πρέπει να είμαστε έξω και αυτό αλλάζει, αλλά πολλά άλλα πράγματα και, ξέρετε, χαμηλά και όχι , δηλαδή, είναι ένα πραγματικά σημαντικό πράγμα. Και αν θέλετε να μπορείτε να συνεχίσετε να λέτε ότι είστε παγκοσμίως αναγνωρισμένος και παγκόσμιος σχετικός, πρέπει, πρέπει να παραμείνετε ενήμεροι για αυτά τα πράγματα. Ναι. Άρα αντιπροσωπεύει παράγοντες. Και νομίζω ότι υπάρχουν πολλά για να μάθουμε πολλά για αυτό και πώς διαφέρει και πώς είναι το ίδιο.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  26:48

Η σκέψη μου ή ξέρετε, τι, πού πάει είναι πόσο καιρό παραμένει η τάση. Και αν είναι εδώ είναι τάση; Ή είναι απλά ένα πράγμα; Και τότε αυτό επηρεάζει το μεσαίο μεσαίο εύρος αλκοόλ για τα κρασιά γενικά; Σωστά, γιατί αυτή τη στιγμή που το 11 με 14% γίνεται το μεσαίο; Αυτό επεκτείνεται στο 10; Στο 14%; Ναι, ξέρεις,

Ντέιβ Ράντμαν  27:06

Αυτό είναι πραγματικά ενδιαφέρον. Και θα με ενδιέφερε, όχι, μακάρι να ήξερα τώρα, αν υπήρχε ιστορικό προηγούμενο για αλλαγή αυτών των επιπέδων, γιατί σαφώς τα τελευταία 55 χρόνια, ο μέσος όρος ABV κρασιών που φτάνουν στην παγκόσμια σκηνή έχει ανέβει ένα αρκετά σημαντικό ποσό

Marshall Tilden III, DWS, CSW  27:25

Για να γνωρίζουν όλοι, το WSET λέει ότι το 11-14% θεωρείται το μεσαίο εύρος για το αλκοόλ. Αλλά αν δείτε σχεδόν τα πάντα, οτιδήποτε εκτός Καλιφόρνια, λευκό ή κόκκινο, ναι, θα είναι 14 ετών και άνω. Σωστά. Και, ξέρετε, έτσι, ξέρετε, αυτή η τάση είναι ενδιαφέρουσα ως προς αυτό, που ναι, συγγνώμη, θα την κόψω.

Ντέιβ Ράντμαν  27:43

Όχι, όχι, καθόλου. Θα έλεγα επίσης σκέψου, ξέρεις, πράγματα όπως η κλιματική αλλαγή έχουν μειώσει δραστικά τον αριθμό των χαμηλών των μη εσκεμμένα φυσικών, σωστά, έτσι ναι, πριν από 50 χρόνια, τα γερμανικά κοιτάς σπουδάζεις το δίπλωμά σου ή το επίπεδο τρία, σπουδάζεις σαν γερμανικά νόμος του κρασιού. Και αρχίζεις να καταλαβαίνεις και να εκτιμάς γιατί κάποια πράγματα μοιάζουν πολύ με την υλοποίηση κεφαλαίων, όπως γιατί επιτρέπεται; Λοιπόν, επειδή είναι πραγματικός ιστορικά, ήταν ένας πραγματικός αγώνας για να φτιάξεις κρασί. Ναι, σε μερικά από τα ψυχρότερα και τα κλίματα τα πιο κρύα χρόνια, θα ήταν διαφορετικά αδύνατο να φτάσετε σε ένα επίπεδο ζάχαρης που θα μπορούσατε να κάνετε αλκοόλ ή να κάνετε μια ζύμωση

Marshall Tilden III, DWS, CSW  28:26

Αυτό είναι η προσθήκη ζάχαρης.

Ντέιβ Ράντμαν  28:28

Σωστά; Ναι.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  28:29

Και θέλω να διευκρινίσω μερικά από αυτά.

Ντέιβ Ράντμαν  28:30

Σκέφτηκα, πραγματικά, δεν νομίζω ότι δεν υπάρχει πραγματικά πρόβλημα πια.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  28:36

Δεν έχω ακούσει αυτή τη λέξη εδώ και πολύ καιρό.

Ντέιβ Ράντμαν  28:38

Απλώς κανείς δεν αγωνίζεται να φτάσει ακόμη και, ξέρετε, ένα βασικό επίπεδο ζάχαρης. Ναι. Στη Γερμανία ή οπουδήποτε αλλού, για αυτό το θέμα. Ετσι. 

Marshall Tilden III, DWS, CSW  28:47

Ναι. Κάπως έτσι οδηγεί στη γευσιγνωσία μας εδώ, γιατί με ενδιαφέρει να δω τι πιστεύετε για αυτό. Αλλά η τυφλή γευσιγνωσία κρασιού τεράστιο μέρος του επιπέδου ειδικότητας τέσσερα. Και ναι, λίγο επίπεδο τρία, σωστά; Ναι, θέλει πολύ εξάσκηση. Πρέπει να δοκιμάσω πολλά κρασιά. Ξέρεις, όταν σπούδαζα, και είμαι σίγουρος ότι όλοι έχουν παρόμοια ιστορία, και χρειάζεσαι κάποιον να σου ρίξει τα κρασιά. Ναι. Σωστά. Γιατί δεύτερον, βλέπεις τα παιχνίδια με μπουκάλια να τελειώνουν. Και έτσι είχα τη γυναίκα μου και ξέρετε, 10-11 το βράδυ όταν τα παιδιά είναι κάτω. Τόσο ευτυχώς εδώ. Υπάρχουν πολλά κρασιά για δοκιμή, κάνουμε μια γευσιγνωσία. Εξακολουθείτε να διατηρείτε τις μπριζόλες σας ανέπαφες όσον αφορά την τυφλή γεύση σας;

Ντέιβ Ράντμαν  29:29

Λατρεύω τη γεύση. Ναι. Και λέω στους ανθρώπους και δεν ξέρω αν αυτό είναι αλήθεια ή όχι. Σαν αυτή είναι η ιστορία με την οποία θα πάω; Επειδή ήμουν, είχα τόσο περιορισμένη πρόσβαση στο κρασί επειδή ήμουν φτωχός. Ναι. Ξέρεις τι μάθαινα για το κρασί ως μπάρμπα. Στη Νέα Υόρκη. Έκανα πραγματικά μια προσπάθεια να απομνημονεύσω όσο περισσότερο μπορούσα, τους περιγραφικούς δείκτες που θα χρησιμοποιούσαν οι άλλοι για διαφορετικά στυλ κρασιού. Ναι, μάλλον είμαι το βιβλίο που είχε μεγαλύτερη επιρροή για μένα εκείνες τις πρώτες μέρες ήταν το Wine Bible της Karen McNeil. Και κάνει πολύ καλή δουλειά όπως όλες οι ποικιλίες ή η ονομασία για την οποία μιλάει. Περιλαμβάνει πολλά όπως τα πραγματικά τυπικά για σεναριογράφους. Σωστά; Ετσι. Οπότε νομίζω ότι ο εγκέφαλός μου λειτουργεί διαφορετικά τώρα. Επειδή έμαθα, μου αρέσει να χαράζω τα προφίλ στο μυαλό μου χωρίς να τα γεύομαι ποτέ. Και όπως ίσως μπορώ να προσφέρω ως απόδειξη, σωστά. Έτσι όπως, όταν έκανα το δίπλωμά μου, μπήκα και έκανα το σπινθηροβόλο μου, που ήταν D έξι, έξι τότε, σωστά. Και τα πήγα πολύ καλά, όπως έμαθα μετά το μάθημα ότι κάρφωσα το νόμο. Και αυτό που ήταν πραγματικά ενδιαφέρον σε αυτό, για μένα ήταν ότι ήμουν σε ένα από τα κρασιά και ήμουν σαν, Αυτή είναι η γεύση του. Είμαι σαν, ξέρω τι γεύση έχει αυτό. Σωστά; Και νομίζω ότι αυτός είναι ο Zach. Γιατί ξέρω τι γεύση υποτίθεται ότι έχει ο Zach με το γερμανικό αφρώδες γερμανικό αφρώδες κρασί του. Ναι, δεν έχω δοκιμάσει ποτέ το Xact στη ζωή μου, κυριολεκτικά δεν έχω δοκιμάσει ποτέ. Μάλλον, αν αυτός είναι ο Zach, είναι η πρώτη φορά που το έχω δοκιμάσει ποτέ. Σωστά. Αλλά ήμουν πολύ σίγουρος ότι, παρόλο που δεν το είχα δοκιμάσει ποτέ πριν, μόνο και μόνο επειδή όπως ήμουν, μπορώ να περιγράψω τι γεύση έχει. Και εγώ και ξέρω βεβαίως ότι μοιάζει περισσότερο με την τυπική γευστική νότα του Zach, όχι με τίποτα άλλο. Και το έγραψα και υπήρξαν μερικά άλλα που κάρφωσα έτσι. Και δεν είναι, δεν είναι επειδή είμαι σαν ένας εξαιρετικά προικισμένος γευσιγνώστης. Αλλά νομίζω ότι είναι επειδή έχω μια εξαιρετικά καλά αναπτυγμένη βάση δεδομένων στο κεφάλι μου για το κρασί. Και έτσι είμαι πολύ, πολύ, σαν απαγωγικός και λογικός σε αντίθεση με το αρεστό, υποκειμενικός. Και έτσι αυτό ήταν ένα πλεονέκτημα για μένα. Ναι, πρέπει να κάνεις τον προσκοπισμό σου. Κάτι που περιμέναμε αρκετά.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  32:20

Εντάξει. Σκεφτόμαστε λοιπόν να κάνουμε ένα blind, αλλά ήθελα να δώσω στον Dave ένα μικρό διάλειμμα εδώ. Έτσι, σκεφτήκαμε ότι θα περάσαμε απλώς από μια πραγματική γευσιγνωσία σε στυλ WSET. Και πήραμε μερικά από τα ποτήρια Wine Enthusiast, τα οποία θα ήθελα να δοκιμάσει και ο Dave, γιατί δεν νομίζω ότι τα έχετε δει. Αυτό είναι λοιπόν το Sommology Somm και αυτό είναι το Aria μας. Αυτό είναι ένα ποτήρι ταξί, αλλά για αυτό το είδος κρασιού. Αυτός είναι ο μονό αμπελώνας Chard St Giacomo του 2020, δεν μοιάζουν καθόλου με αυτό, όπως 320 θήκες. Δεν θα μιλήσω για το αλκοόλ. Λοιπόν, θα μιλήσω για τα πάντα και θέλετε το χαρτί σας;

Ντέιβ Ράντμαν  32:56

Φυσικά, ευχαριστώ.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  32:58

Διαφορετικά, πρέπει να σε κατηγορήσω και να το πω σωστά. Χρώμα λοιπόν, ψάχνουμε για ένταση και χρώμα και για λευκά κρασιά. Ξέρετε, είμαστε σαν να κάνουμε το δεύτερο επίπεδο, ακριβώς με ίσως ένα υπαινιγμό τριών, ίσως κάποιο συν ή πλην. νομίζω. Μπορεί να μας πειράζει ότι συμβαίνει σωστά; Πού είσαι λοιπόν σε ένα ελαφρύ μέσο;

Ντέιβ Ράντμαν  33:21

Θα έλεγα ότι είναι μέτριας έντασης

Marshall Tilden III, DWS, CSW  33:23

Λόγω της μελάγχρωσης; Ναι καλά. Έτσι, το χρώμα σε αυτό το επίπεδο κοιτάμε για να δούμε πόσο ανεβαίνει η χρώση μέχρι το χείλος και αν είναι αρκετά υδαρές, είναι ανοιχτό. Εάν η μελάγχρωση πάει κοντά στην άκρη, είναι μέτρια και αν είναι μέχρι την άκρη, είναι βαθιά. Ναι. Και μετά χρώμα για το Επίπεδο 2 έχουμε είτε κίτρινο είτε χρυσό. Στηρίζομαι σε χρυσό σε αυτό.

Ντέιβ Ράντμαν  33:44

Ναι, θα πήγαινα και μεσαίου χρυσού. Ναι.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  33:46

Οπότε νομίζω ότι βρισκόμαστε στο μεσαίο χρυσό μου αρέσει όταν ο Dave και εγώ συμφωνούμε σε πολλά. Αυτό είναι όμορφο. Εντάξει, οπότε στροβιλιζόμαστε

Ντέιβ Ράντμαν  33:53

στροβιλιζόμαστε

Marshall Tilden III, DWS, CSW  33:56

Μια ένταση; Πώς είσαι στην ένταση; Τόσο ένταση για μένα και αυτό και ξεκινάμε από το τσινάκι αν το μύριζες από το πιγούνι σου. Και αν μπορούσατε να μυρίσετε τα καλά πράγματα, σωστά; Δεν μπορείς απλά να μυρίσεις κάτι, πρέπει να μπορείς να σου αρέσει να βγάζεις κάτι από αυτό.

Ντέιβ Ράντμαν  34:10

Ναι, νομίζω ότι προφέρεται

Marshall Tilden III, DWS, CSW  34:13

Μπορώ κάπως να το μυρίσω όταν το έριξα επίσης.

Ντέιβ Ράντμαν  34:15

Σε ποιο βαθμό πιστεύετε ότι είναι αυτά τα premium ποτήρια Wine Enthusiast;

Marshall Tilden III, DWS, CSW  34:19

Τίποτα αυτό δεν αφορά το κρασί. Δώσε σου λίγο, είναι λίγο τόσο έντονα, ώστε τώρα αρχίζουμε να μυρίζουμε αρώματα και πάντα πηγαίνω πρώτα τα φρούτα. Το πρώτο φρούτο που μυρίζουμε ακόμα κι αν μερικές φορές δεν είναι, τα φρούτα δεν είναι το πρώτο πράγμα.

Ντέιβ Ράντμαν  34:36

Παίρνω ένα χρυσό μήλο είναι πολύ δυνατό εδώ σίγουρα αυτά τα φρούτα του οπωρώνα Ναι. Έτσι και είναι ένα αρκετά ανεπτυγμένο χρυσό μήλο που μοιάζει σχεδόν με γέμιση ψημένης σαν πίτα. Είναι κάπως μήλα Ναι, ναι, ταιριάζει πολύ ωραία και με λίγο άνθος λεμονιάς. Έτσι, λίγο άρωμα εσπεριδοειδών νομίζω εδώ Ναι.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  34:57

Που για το Chardonnay ειδικά από τη Νάπα. Σωστά, αυτό είναι ένα τυπικό αρκετά τυπικό. Ζεστό κλίμα, μεγάλα φρούτα, 2020. Ναι, μιλάμε για προκριματικά. Τι θα λέγατε για τα δευτερεύοντα; Τι παίρνουμε εκεί; Μπαχαρικά λοιπόν

Ντέιβ Ράντμαν  35:10

Άφθονο άρωμα βελανιδιάς

Marshall Tilden III, DWS, CSW  35:11

Μπόλικη βανίλια

Ντέιβ Ράντμαν  35:13

Ναι, έχεις λίγο μοσχοκάρυδο. Μοιάζει με κρέμα σαν κρέμα ή κατάσταση.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  35:22

Λοιπόν, πήραμε λίγο από αυτό το κρεμώδες βουτυρένιο μπισκότο γνωστό σωστά. Σίγουρος. Κάνοντας λίγο ανακάτεμα στα φύλλα σε αυτό. Τριτοβάθμια, γι' αυτό δεν παίρνω πολλά.

Ντέιβ Ράντμαν  35:38

Πάμε. Στην υγειά σας.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  35:39

Cheers Λοιπόν, για τους μαθητές μου και προς το παρόν για οποιοδήποτε επίπεδο WSET πηγαίνουμε SATAB: γλυκύτητα, αλκοόλ, τανίνες, οινόπνευμα σώματος και πηγαίνουμε σε διαφορετικά επίπεδα, σωστά; Οπότε χρησιμοποιώ ένα αρκτικόλεξο του να πιω όλο το υπέροχο Brunello ή Bordeaux, ή Burgundy. Μου αρέσει το μικρό αρκτικόλεξο εκεί. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό. Ευχαριστώ. Γλύκα λοιπόν.

Ντέιβ Ράντμαν  36:10

ΟΧΙ εδω.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  36:11

Όχι εδώ, σωστά. Στεγνό σαν κόκκαλο. Οξύτητα.

Ντέιβ Ράντμαν  36:15

Είναι ψηλά.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  36:16

Είναι ψηλά, σωστά; Ναι, δεν είναι καν μεσαίο. Οπότε το κόλπο της οξύτητας είναι για μένα μια γεύση. Περιμένετε περίπου 10 δευτερόλεπτα, βάλτε το κεφάλι σας κάτω και όταν νιώσετε όλο αυτό το σάλιο, ξέρετε ότι κατεβαίνει και στεγνώνει, ξέρετε ότι βγαίνει από το στόμα σας σχεδόν με τα σάλια. Ναι, ισοπαλία. 

Ντέιβ Ράντμαν  36:29

Λοιπόν, ναι, είναι η στιγμή που ξέρω ότι θα μου αρέσει πραγματικά. Ωραίο, ιδιαίτερα για το Chardonnay του Νέου Κόσμου. Αυτή είναι η στιγμή που περίμενα. Ναι, φίλε, θα το γυρίσουμε δεξιά δεν απογοήτευσε.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  36:40

Ναι, καλά.

Ντέιβ Ράντμαν  36:41

Πολλή οξύτητα. Ναι. Ταννίνη

Marshall Tilden III, DWS, CSW  36:43

Χωρίς τανίνες στα λευκά κρασιά. Αλκοόλ.

Ντέιβ Ράντμαν  36:48

Αισθάνεται σαν υψηλό αλκοόλ. Ναι. Οπότε συνδυασμός ιξώδους και παρόμοιας ισχύος. Ναι.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  36:55

Κάψιμο στο πίσω μέρος της γλώσσας, δεξιά. Αυτό το πίσω μέρος της γλώσσας καίγεται. Είναι 14,5%. Εντάξει, καλό τηλεφώνημα. Και σώμα Β για σώμα.

Ντέιβ Ράντμαν  37:01

Ολόσωμο κρασί

Marshall Tilden III, DWS, CSW  37:03

Ολόσωμο, σωστά. Έχει υψηλό αλκοόλ, οξύτητα, συγκέντρωση; Ναι, Γεύσεις. 

Ντέιβ Ράντμαν  37:09

Μεγάλο βάρος στον ουρανίσκο. Κρεμικότητα.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  37:11

Η ευγένεια, ναι. Η κρεμώδης υφή σε αυτό είναι δυναμίτης. Σωστά; Ω, επιστρέφει για άλλη μια γουλιά. Αυτό είναι ένα κρασί Wine Express. Οπότε είμαι πολύ χαρούμενος. Αυτό το όνομα φαίνεται να το απολαμβάνει. Γεύσεις παρόμοιες με τη μύτη. Σωστά; Τα μπαχαρικά βγαίνουν λίγο πιο διαδεδομένα.

Ντέιβ Ράντμαν  37:26

Ναι, νομίζω ανά πάσα στιγμή, ειδικά όταν έχετε ένα κρασί υψηλής έντασης, υψηλής οξύτητας. Στο στόμα, τείνει και μετά βγάζει περισσότερες από τις νότες εσπεριδοειδών, τις οποίες παίρνω πολύ. Στη μύτη λοιπόν. Αυτό μυρίζει πολύ περισσότερο σαν βελανιδιά και παρόμοια, σαν ψημένα μήλα, αλλά σίγουρα, πολύ ζωηρό είδος λάιμ βγάζει τα λάιμ, που λατρεύω. Μου αρέσει πολύ αυτό. Επειδή πιστεύω ότι είναι σημαντικό να ισορροπούμε όπως το είδος των εσπεριδοειδών με τα πυρηνόκαρπα, ιδιαίτερα με το Chardonnay του νέου κόσμου.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  37:59

Εντελώς.

Ντέιβ Ράντμαν  38:00

Οπότε ναι, πραγματικά για μένα, αυτή είναι η κύρια διαφορά. Διαφορετικά, επιβεβαιώνοντας ως επί το πλείστον πολλά από αυτά που είπαμε στη μύτη, αλλά μόλις το έχετε αυτό, η οξύτητα, όπως, παίζει ένα κόλπο και όπως λέει, ω, ναι, τώρα υποθέτω ότι είναι πιο ευαίσθητο.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  38:15

Ναι, εντελώς. Μήκος; Λοιπόν, ένταση. Συγνώμη. Ένταση γεύσης.

Ντέιβ Ράντμαν  38:19

Είναι έντονο.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  38:20

Ναι, προφέρεται

Ντέιβ Ράντμαν  38:21

Οπωσδηποτε. Ναι.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  38:22

Και το μήκος;

Ντέιβ Ράντμαν  38:23

Μακρύ, μακρύ. Ναι καλά. Ακόμα σίγουρα το δοκιμάζω ακόμα.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  38:27

Την ώρα που μιλάμε

Ντέιβ Ράντμαν  38:28

Και εσπεριδοειδή και πέτρα, αληθινή βανίλια. Ναι.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  38:32

Ναί. Επίπεδο δύο λοιπόν. Τώρα πρέπει να κάνουμε μια μικρή αξιολόγηση. Σωστά. Και το WSET, μιλήσαμε για το BLIC. Μήκος ισορροπίας, παλιά ήταν ένταση, αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά, σωστά; Και τα δύο μάτια μας, άρα είναι καλό που λειτουργεί και πολυπλοκότητα. Ισορροπήστε λοιπόν, βλέπουμε αν έχει το σημάδι επιλογής σε όλα αυτά. Τώρα μπορούμε να αποφασίσουμε τι είναι. Παίρνει το σημάδι μου Ναι. Ισορροπήστε όταν ισορροπείτε πάντα αυτό που είναι ισορροπημένο με αυτό που μόλις είπατε. Σωστά; Η εξισορρόπηση του οξέος με τα εσπεριδοειδή. Ξέρεις, με το υψηλό αλκοόλ. 

Ντέιβ Ράντμαν  38:57

Το βάρος, το αλκοόλ, ναι.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  38:59

Μήκος. Το έχουμε. Είπαμε ότι είναι μακρύ. Αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά ένταση, προφέρεται και αυτό είναι

Ντέιβ Ράντμαν  39:06

Στη μύτη και στον ουρανίσκο. Ναι. Φέρνει πολλή γεύση, τόσο πρωτογενείς όσο και δευτερεύουσες γεύσεις. Ναι, όλα είναι πολύ ξεχωριστά. Σαν αρμονική

Marshall Tilden III, DWS, CSW  39:17

Και πολυπλοκότητα.

Ντέιβ Ράντμαν  39:21

Ναι, διαλέξαμε, διαλέξαμε πολλά πράγματα ανάμεσα σε πρωτεύοντα και δευτερεύοντα αρώματα.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  39:27

Ναι. Και νομίζω ότι μόλις το έχεις αυτό, σωστά, μόλις πάρεις πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια, προφανώς, ξέρεις, μπαίνεις στη φούσκα ελέγχου, αλλά νομίζω ότι υπάρχουν αρκετά και στα δύο για να το δώσεις 

Ντέιβ Ράντμαν  39:36

Και δεν μας άρεσε ούτε που δεν μας άρεσε πραγματικά ο geek σε όλη τη διαδρομή. Καλώντας σωστά; Αυτό είναι σαν ένα γρήγορο στιγμιότυπο, σωστά; Θα μπορούσα να είχα, θα μπορούσα να είχα πάει λίγο περισσότερο

Marshall Tilden III, DWS, CSW  39:43

100% αλλά μετά ο Ρομπ τρελαίνεται. Έτσι παίρνει και τα τέσσερα σημάδια ελέγχου. Στο επίπεδο δύο λοιπόν, σωστά. Υπάρχει φτωχός, καλός, κανένας φτωχός αποδεκτός, καλός, πολύ καλός, εξαιρετικός.

Ντέιβ Ράντμαν  40:00

Είναι σίγουρα ένα εξαιρετικό. Ξέρετε, η αξιολόγησή μας το τοποθετεί σίγουρα σε αυτή την κατηγορία.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  40:07

Και συμφωνώ. Είναι σαν ένα από τα αγαπημένα μου Chardonnay αυτή τη στιγμή που το φέρνουμε. Τώρα λοιπόν αποκλίνουμε από την ομάδα του WSET, θέτουμε την τελευταία μου ερώτηση για οποιοδήποτε από αυτά τα κρασιά, ειδικά από το Wine Express, τι θα πληρώνατε;

Ντέιβ Ράντμαν  40:20

Αισθάνεται σαν Chardonnay 40 $, ίσως 40, 40 έως 60 δολάρια

Marshall Tilden III, DWS, CSW  40:24

Από το οινοποιείο να είναι λίγο μακριά όπως 50-55. Αλλά εδώ στο Wine Express 30 δολάρια 30 δολάρια.

Ντέιβ Ράντμαν  40:31

Κάπως ασυνείδητος. Τρώει το παντελόνι από πολλά Chardonay $30 που έχω πιει στη ζωή μου.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  40:38

Όπως ξέρετε, αυτό είναι ένα από τα πράγματα που κάνουμε είναι ότι δοκιμάσαμε πολλά κρασιά που είναι καλά και πολύ καλά. Θέλουμε όμως αυτούς που είναι εξαιρετικοί. Ναι. Οπότε θα καθίσουμε και θα μιλήσουμε περισσότερο

Ντέιβ Ράντμαν  40:51

sS ngle αμπελώνας Sonoma Coast. Αυτό είναι υπέροχο. Όχι πολύ άθλιο ωραίο.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  40:57

Ευχαριστούμε που ήρθες μαζί μας Dave. Αυτή ήταν μια υπέροχη συζήτηση όπως πάντα, μου αρέσει να μιλάω μαζί σας, αλλά ακόμα και σε αυτήν την πλατφόρμα όπου δίνετε στους ακροατές μας τόσες πολλές πληροφορίες για το WSET και όλα όσα υπάρχουν και όλα όσα πρόκειται να ακολουθήσουν.

Ντέιβ Ράντμαν  41:06

Ναι, το εκτιμώ. Και όπως λέω στους ανθρώπους, είμαι ευγνώμων για όλα όσα κάνετε και για όλα όσα κάνουν όλοι εδώ, ένας ενθουσιώδης και όλοι οι ακροατές μας, όσα κάνουν για το WSET και για την εκπαίδευση του κρασιού, και τα οινοπνευματώδη ποτά, την εκπαίδευση και τη μπύρα. Ναι. Και οι άνθρωποι μπορούν να επισκεφτούν τον ιστότοπό μας στη διεύθυνση wsetglobal.com. Για να μάθετε περισσότερα και να μάθετε πού μπορούν να παρακολουθήσουν το μάθημα και 

Marshall Tilden III, DWS, CSW  41:35

Ναι, φυσικά, θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες για το πώς να παρακολουθήσετε μαθήματα εδώ στο Wine Enthusiast Academy με την εργασία για μπύρα να έρθει σύντομα. μείνετε συντονισμένοι για αυτό. Dave, μπράβο.

Ντέιβ Ράντμαν  41:47

Ευχαριστώ πολύ το εκτιμώ.

Marshall Tilden III, DWS, CSW  41:53

Έχετε πάθος για την οινική εκπαίδευση; Αν ναι, ρίξτε μια ματιά στην Ακαδημία Wine Enthusiast, όπου μπορείτε να παρακολουθήσετε διαδικτυακά μαθήματα επιπέδου πρώτου και επιπέδου δύο από οπουδήποτε στις ΗΠΑ με τον δικό σας ρυθμό. Απλώς πηγαίνετε στο WineEnthusiastacademy.com να υπογράψω. Μπορείτε να μας στείλετε email στα σχόλια και τις ερωτήσεις σας στο podcast@wineenthusiast.net . Θυμηθείτε, μπορείτε να εγγραφείτε σε αυτό το podcast στο Apple, το Google Spotify και οπουδήποτε αλλού ακούτε τις αγαπημένες σας εκπομπές. Μπορείτε επίσης να μεταβείτε στο podcast backslash του wine enthusiast.com για περισσότερα επεισόδια και μεταγραφές. Είμαι ο Marshall Tilden, ευχαριστώ που με ακούσατε.