Close
Logo

Σχετικά Με Εμάς

Cubanfoodla - Αυτό Το Δημοφιλές Αξιολογήσεις Κρασί Και Σχόλια, Η Ιδέα Της Μοναδικές Συνταγές, Πληροφορίες Σχετικά Με Τους Συνδυασμούς Των Ειδησεογραφική Κάλυψη Και Χρήσιμοι Οδηγοί.

Πολιτισμός

Υπάρχει σωστός τρόπος να μιλήσουμε για το κρασί;

Αυτή είναι η πρώτη στη σειρά τριών μερών μας που επισημαίνει μερικά από αυτά 2023’s Future 40 Tastemakers . Τα τελευταία χρόνια, η βιομηχανία κρασιού έχει αρχίσει να υπολογίζει το πρόβλημα της ποικιλομορφίας και της ένταξής της. Αλλά η δημιουργία μιας βιομηχανίας κρασιού που να περιλαμβάνει περισσότερους αποκλεισμούς ξεκινά με την αναγνώριση των τρόπων με τους οποίους μπορεί να αποκλείσει τους ανθρώπους.



Που μας οδηγεί στον καλεσμένο μας αυτή την εβδομάδα. Alice Achayo ιδρύθηκε το Ο Γλωσσολόγος του Κρασιού , μια εταιρεία συμβούλων, για να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες του κρασιού και τους πότες και να διευρύνει τον τρόπο με τον οποίο σκέφτονται και μιλούν για το κρασί.

Ακούστε καθώς η Achayo εξηγεί πώς μπήκε στη βιομηχανία. γιατί ξεκίνησε το Wine Linguist, τη σημασία της διαφορετικότητας στην κοινότητα; και πώς η επέκταση της γλώσσας γύρω από το κρασί θα βοηθήσει τους πότες να αναπτύξουν μια βαθύτερη εκτίμηση γι' αυτό.



  Λογότυπο Apple Podcast
  Λογότυπο Google Podcast


Μεταγραφή επεισοδίου

Οι μεταγραφές δημιουργούνται χρησιμοποιώντας έναν συνδυασμό λογισμικού αναγνώρισης ομιλίας και ανθρώπινους μεταγραφείς και ενδέχεται να περιέχουν σφάλματα. Ελέγξτε τον αντίστοιχο ήχο πριν την παράθεση.

Ηχεία: Alice Achayo, Jacy Topps

Τζέισι Τοπς 00:08

Γεια σας και καλωσορίσατε στο podcast Wine Enthusiast. Σερβίρετε την κουλτούρα των ποτών και τους ανθρώπους που την οδηγούν. Είμαι η Jacy Topps. Αυτή είναι η πρώτη από τη σειρά τριών μερών μας που αναδεικνύει μερικά από το φετινό Μέλλον. 40 Γευσιγνώστες. Τα τελευταία χρόνια, η οινοποιία χρειάστηκε να υπολογίσει το πρόβλημα της ποικιλομορφίας και της ένταξής της. Και η δημιουργία μιας βιομηχανίας με μεγαλύτερη περιεκτικότητα ξεκινά με την αναγνώριση των τρόπων με τους οποίους μπορεί να αποκλείσει τους ανθρώπους. Κάτι που με οδηγεί στον καλεσμένο μας αυτή την εβδομάδα. Alice Achayo. Η Alice Achayo ίδρυσε την The Wine Linguist, μια εταιρεία συμβούλων που δημιουργήθηκε για να εκπαιδεύσει τους επαγγελματίες του κρασιού και τους πότες για να διευρύνουν τον τρόπο με τον οποίο σκέφτονται και μιλούν για το κρασί. Ακούστε λοιπόν καθώς η Αλίκη εξηγεί πώς μπήκε στον κλάδο. γιατί ξεκίνησε το The Wine Linguist? τη σημασία της διαφορετικότητας μέσα στην κοινότητα και το πώς η επέκταση της γλώσσας που περιβάλλει το κρασί θα βοηθήσει τους οινοπότες να αναπτύξουν μια βαθύτερη εκτίμησή του.

Τζέισι Τοπς 01:13

Και τώρα μια λέξη από τον χορηγό μας. Το The Calling είναι μια ονειρεμένη συλλογή κρασιών από την Καλιφόρνια που προσφέρει μια ξεχωριστή γκάμα από ποικιλίες, στυλ και ο οινοποιός Best in Class Appalachian James MacPhail δίνει σε κάθε κρασί μια ξεκάθαρη φωνή, συνεργαζόμενος με διάσημους οικογενειακούς καλλιεργητές για την κατασκευή Chardonnay, Pinot Noir και Cabernet Sauvignon. Συγκεντρώνοντας πάνω από εβδομήντα 90 συν βαθμολογίες στη διαδικασία. Εγγραφείτε σε ένα από τα The Callings, πλήρως προσαρμόσιμα wine club για πρώτη πρόσβαση σε νέες εκδόσεις, ειδικούς τρύγους βιβλιοθηκών και πολλά άλλα. Με τέσσερις επιλογές μέλους, υπάρχει ένα κλαμπ για κάθε εραστή, λάβετε τρεις αποστολές ετησίως ή δοκιμάστε τη μηνιαία συνδρομή, παραδίδοντας τρία μπουκάλια το μήνα κατευθείαν στην πόρτα σας. Για περισσότερες πληροφορίες και πρόσβαση, επισκεφτείτε μας στο calling wine.com backslash enthusiast.

Τζέισι Τοπς 02:13

Γεια, είμαι ο Jacy Topps. Η καλεσμένη μου σήμερα είναι η Alice Achayo, η Alice είναι η ιδρύτρια της The Wine Linguist, μιας εταιρείας που επικεντρώνεται στη μετατόπιση της γλώσσας και της κουλτούρας του κρασιού για να αυξήσει την προσβασιμότητα. Είναι επίσης μία από τους φετινούς Wine Enthusiast Future 40 Tastemakers. Καλώς ήρθες, Αλίκη, χαίρομαι πολύ που μπορείς να έρθεις μαζί μας σήμερα.

Alice Achayo 02:35

Σε ευχαριστώ πολύ, Jacy, σε ευχαριστώ που με έχεις. Αυτό είναι συναρπαστικό. Πώς είσαι;

Τζέισι Τοπς 02:42

είμαι υπέροχος. Θέλω λοιπόν να ξεκινήσω λέγοντας συγχαρητήρια για το Μέλλον. 40 γευσιγνώστες.

Alice Achayo 02:49

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Ναι, ήταν άγριο. Αλλά ναι, ευχαριστώ πολύ.

Τζέισι Τοπς 02:56

Θα ήθελα λοιπόν να ακούσω για το ταξίδι σας στο κρασί. Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για το πώς ασχοληθήκατε με το κρασί;

Alice Achayo 03:02

Σίγουρος. Ναι, σίγουρα δεν είναι ένα απλό είδος ταξιδιού. Αλλά θα πω, πραγματικά, στράφηκα στο κρασί μετά από αρκετά χρόνια επαγγελματικού ψησίματος ψωμιού και ένιωθα το σώμα μου να κουράζεται λίγο. Και μόλις σκέφτηκα, τι άλλο μπορώ να κάνω που θα συνεχίσουμε να είμαστε στην ίδια σειρά φαγητών. η βιομηχανία της φιλοξενίας και είχα πάρει μια γεύση γιατί δεν υπήρχε λογοπαίγνιο. Ενώ ήμουν στο κολέγιο, παρακολούθησα ένα διεθνές μάθημα ποτών εκεί και μυήθηκα σε αυτό που τώρα γνωρίζω ότι είναι η ίδια η κορυφή του παγόβουνου στον κόσμο του κρασιού. Και γιατί γνώση αλλά έτσι ενώ ήμουν σε αυτό το σημείο της ζωής μου σκεφτόμουν, εντάξει, πού, πού μπορώ να στραφώ; Θυμάμαι πόσο μου άρεσε αυτό στο κολέγιο και σκέφτηκα, ναι, θα χρειαστείς κρασί στο μέλλον. Όταν κάνεις κάτι με φιλοξενία. Σε εκείνο το σημείο, ονειρευόμουν να ανοίξω το δικό μου μπιστρό κάποια μέρα. Και έτσι απλά σκέφτηκα ότι θα πρέπει να ξέρετε κρασί για το Bistro σας. Έτσι, στράφηκα στο κρασί.

Τζέισι Τοπς 04:16

Θέλω να πω, όπως το κρασί και το φαγητό έχουν σίγουρα μια εξαιρετική σχέση, ειδικά στο ψωμί, σωστά;

Alice Achayo 04:23

Ναι, εννοώ, υπάρχει ζύμωση. Πάντα λέω στους ανθρώπους, είμαι σε ζυμωμένα πράγματα. Ξέρεις λοιπόν, ζυμωτό ψωμί και κρασί. Είναι, είναι δύο από τα αγαπημένα μου πράγματα. Οπότε ήταν κάπως, κατά κάποιο τρόπο, σχεδόν φυσικός άξονας για μένα.

Τζέισι Τοπς 04:38

Σε ποιο σημείο λοιπόν αποφασίσατε να ξεκινήσετε το The Wine Linguist;

Alice Achayo 04:43

Σίγουρος. Ξεκίνησα το The wine linguist πέρυσι περίπου τον Ιανουάριο του περασμένου έτους 2022. Και σε αυτό το σημείο, ήμουν στη βιομηχανία για περίπου έξι χρόνια περίπου, είχα δουλέψει σε ένα κατάστημα εκλεκτών κρασιών ξεκινώντας και μετά ήμουν χτισμένος μάγειρας για έναν διανομέα στη Μασαχουσέτη πριν το αφήσω και ξεκινήσω πραγματικά το δικό μου ταξίδι, αλλά ναι, έτσι θα έλεγα ότι ξεκίνησα πέρυσι πολύ όμορφα. Είναι μια αρκετά νέα εταιρεία αυτή τη στιγμή, αλλά δεν είμαι απαραίτητα νέος στον κλάδο.

Τζέισι Τοπς 05:15

Εντάξει, τι ακριβώς είναι; Είναι μια εταιρεία που αρέσει, είναι για εκπαίδευση ή πόρους; Τι ακριβώς είναι ο οινογλωσσολόγος;

Alice Achayo 05:23

Ναι, ο γλωσσολόγος του κρασιού είναι μια εταιρεία συμβούλων. Και ο σκοπός μας είναι να εκπαιδεύσουμε τους επαγγελματίες του κρασιού και τους οινοπότες, να αλλάξουμε και να διευρύνουμε τον τρόπο που σκέφτονται και μιλούν για το κρασί. Έτσι, με αυτό, πραγματικά προσπαθούμε να αλλάξουμε τη γλώσσα και τον πολιτισμό γύρω από το κρασί για να αντιπροσωπεύσουμε καλύτερα μια πολύ πιο διαφορετική δημογραφική εικόνα που βλέπουμε τώρα στον κόσμο του κρασιού. Και με αυτό, θέλουμε επίσης να ενσωματώσουμε τις κουλτούρες και τις κουζίνες του Παγκόσμιου Νότου, και της διασποράς του, δεν είμαι σίγουρος ότι γνωρίζετε, νομίζω ότι σε αυτό το σημείο, αν κάποιος δεν το γνωρίζει, νομίζω ότι μάλλον έχει το κεφάλι του η άμμος. Αλλά δεν το κάνετε, ακόμα δεν βλέπετε, πραγματικά οι παγκόσμιες πωλήσεις και η κουλτούρα τους να ενσωματώνονται στον κόσμο του κρασιού. Και νομίζω ότι είναι μια τόσο χαμένη ευκαιρία. Έτσι, μέρος της δουλειάς μας για να διασφαλίσουμε ότι το ενισχύουμε στο κενό διάστημα. Και τέλος, επικεντρώνουμε το έργο των οινοποιών και τις ιστορίες του αμπελώνα. Και όλα αυτά τα τρία πράγματα έχουν πραγματικά σκοπό να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε το κρασί στο μέλλον, έτσι ώστε να είναι πολύ πιο περιεκτικό. Είναι πιο αντιπροσωπευτικό του δημογραφικού πληθυσμού των οινοπότες που έχουμε τώρα. Και πρόκειται για την πραγματική εστίαση στις εμπειρίες και τις αισθητηριακές μνήμες των ανθρώπων και τη χρήση οινοποιών για να τους ξεγελάσουν ώστε να πουν πραγματικά τις ιστορίες τους για το κρασί. Σωστά?

Τζέισι Τοπς 06:44

Λοιπόν, δεν πειράζει. Λοιπόν, πρώτα απ' όλα, εννοώ, απλώς επιστρέφοντας στη γλώσσα που σε περιβάλλει, εννοώ, αποφάσισες να μπεις και να διαλύσεις το όλο θέμα, γιατί έτσι, όπως αυτό, εννοώ, στη γλώσσα που περιβάλλει το κρασί πάει εκατοντάδες χρόνια πίσω, σωστά; Όπως, αυτό είναι σαν ένα τεράστιο εγχείρημα, θα υπέθετα

Alice Achayo 07:08

Για μένα είναι πολύ απλό, σωστά; Πάντα λέω στους ανθρώπους, μιλάω πολλές γλώσσες κρασιού και μετά ρωτούν τι είναι αυτό. Μου αρέσει λοιπόν να λέω στους ανθρώπους ότι έχω τη δική μου γλώσσα κρασιού, η οποία βασίζεται στο αισθητηριακό σημείο αναφοράς μου. Και μετά έμαθα την ευρωπαϊκή κάθετη γλώσσα της δυτικής κοινωνίας του κρασιού, η οποία είναι το πρότυπο της μήκους του γλωσσικού κρασιού που έχουμε τώρα. Και έτσι το λέω. Και, για μένα, δυσκολεύτηκα τόσο πολύ να προσπαθήσω να συνδεθώ με το κρασί όταν ένιωσα ότι αναγκάστηκα να μιλήσω για το κρασί μόνο από αυτή την οπτική γωνία. Και έτσι, ξέρετε, πραγματικά βλέπω το κρασί και το φαγητό ως δύο πράγματα που είναι πολύ καλά, πρώτα απ' όλα πάνε χέρι-χέρι, αλλά και ότι έχουν αυτή τη μεγάλη ικανότητα να φέρνουν κοντά ανθρώπους από διαφορετικά υπόβαθρα. Έτσι, όταν βρίσκομαι στον κλάδο του κρασιού και βλέποντας ότι ο τρόπος που μιλάμε για το κρασί, η γλώσσα που χρησιμοποιούμε για να μιλήσουμε για το κρασί, στην πραγματικότητα αποκλείει τους ανθρώπους αντί να ενώνει τους ανθρώπους, είχα ένα πραγματικό πρόβλημα με αυτό.

Προέρχομαι από μια κουλτούρα όπου είμαστε, είμαστε πολύ προσανατολισμένοι στην κοινότητα, είμαστε, ξέρετε, ειδικά το φαγητό μας φέρνει κοντά. Και έτσι μου αρέσει που είπα, βλέπω ότι το φαγητό και το κρασί είναι παρόμοια με αυτόν τον τρόπο. Και έτσι, όσο περισσότερο ήθελα να ασχοληθώ με το κρασί, ένιωθα επίσης κάπως έτσι, αυτό το πάθος να φεύγω όποτε έπρεπε να δω το κρασί από αυτήν την πολύ ευρωκεντρική οπτική, γιατί σκέφτηκα ότι, όντως, περιλαμβάνει πολλά εξαιρέσεις έξω από πολύ κόσμο. Και προσπαθώ να φέρω τους ανθρώπους κοντά. Και έτσι για μένα, κάπως, πώς μπορώ να το αλλάξω αυτό, και ήταν πραγματικά να ακολουθήσω τη γλώσσα του κρασιού και να πω, Πρέπει να αλλάξουμε αυτό πρέπει να το φέρουμε και πρέπει, πρέπει να αλλάξουμε πώς σκεφτόμαστε κρασί για να μπορέσει να φέρει περισσότερο κόσμο στο τραπέζι.

Τζέισι Τοπς 09:00

Ναι, εννοώ, συμφωνώ. Και νομίζω ότι εμείς, ως οινοβιομηχανία, κάνουμε αυτή τη συζήτηση εδώ και μερικά χρόνια. Σωστά, σωστά. Νιώθω ότι συμφωνώ με αυτό που λες. Μου αρέσει, αλλά πιστεύω ότι είναι θεωρητικά ότι το κρασί και το φαγητό μας ενώνουν. Θέλω να πω, όπως θα έπρεπε, αλλά νομίζω ότι όταν αρχίζουμε να μιλάμε για τη βιομηχανία, και για το πώς εμείς μέσα στη βιομηχανία, μιλάμε και εκπαιδεύουμε, νιώθω ότι εκεί πάει σωστά, σωστά, όπως και ο καθημερινός καταναλωτής κρασιού, φυσικά φέρνει τους ανθρώπους κοντά και ξέρετε, φέρνει τους ανθρώπους στο τραπέζι. Πώς νιώθετε όμως για την εκπαίδευση όπως είναι οι οινοβιομηχανίες, όλα τα προγράμματα πιστοποίησης που βασίζονται βασικά στην ευρωκεντρική γλώσσα;

Alice Achayo 09:52

Λοιπόν, μπορείτε να φανταστείτε ότι το βρίσκω προβληματικό, σωστά; Και γι' αυτό συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι ναι, το κρασί φέρνει τους ανθρώπους κοντά μπορεί να φέρει τους ανθρώπους κοντά, αλλά εσύ δεν το κάνεις, δυστυχώς, δεν το βλέπεις τόσο πολύ. Και, και όπου το βλέπετε όπως είναι σχεδόν όπως στη βιομηχανία κρασιού όπου είμαστε όλοι επαγγελματίες του κρασιού και μιλάμε όλοι την ίδια γλώσσα που έχουμε μάθει να μιλάμε, σωστά. Και έτσι ήταν στην πραγματικότητα κάτι που σκεφτόμουν νωρίτερα, αυτό είναι το κρασί, η οινική εκπαίδευση, τα προγράμματα που έχουμε σε εφαρμογή αυτή τη στιγμή. Είναι σχεδόν σαν να σχεδιάστηκαν για να συνομιλούν μεταξύ τους οι επαγγελματίες του κρασιού. Αλλά για να μην μιλήσουμε ουσιαστικά με τους καταναλωτές, γιατί εκεί παλεύουμε, όπως εμείς, όλοι μας διδάσκονται, εντάξει, αυτό είναι το τι νότες από κράνμπερι και, ξέρετε, βερίκοκο, ή μπλα, μπλα, μπλα, όλα αυτά περιγραφείς, σωστά. Και μετά είτε έχουμε εμπειρία με αυτές τις σημειώσεις είτε όχι, απλώς τις απομνημονεύουμε. Και απλά τα χρησιμοποιούμε μεταξύ μας. Σωστά? Πάντα το βρίσκω πολύ αστείο όποτε βρίσκομαι σε εκδηλώσεις εργασίας όπου βρίσκεσαι, ειδικά σε γευσιγνωσίες όπου είναι πραγματικά σαν μια βιομηχανία γευσιγνωσίας και, και βλέπεις ανθρώπους εκεί, το κάνουν, είναι σαν, εγώ απλά, αυτό είναι αναγωγική. Αυτό είναι το τέλος, απλά σκέφτεσαι, θεέ μου, δεν χρειάζεται να μιλάμε αυτή τη γλώσσα όλη την ώρα. Και έτσι πηγαίνοντας στην ερώτησή σας για το πώς νιώθω για την οινική εκπαίδευση που έχουμε, νομίζω ότι είναι προβληματικό, επειδή δεν προετοιμάζει πραγματικά τους επαγγελματίες του κρασιού για το πώς να μιλήσουν και να συνδεθούν με τους καταναλωτές κρασιού, είναι σχεδόν όπως ήταν Σχεδιασμένο μόνο για το κρασί, οι επαγγελματίες του κρασιού για να συνομιλούν μεταξύ τους, αλλά όχι για να φέρνουν στην πραγματικότητα καθημερινούς ανθρώπους. Και, και αυτό είναι προβληματικό. Και μετά σε αυτό, επίσης, επειδή η γλώσσα είναι τόσο αυστηρή, δεν περιλαμβάνει επίσης κανέναν άλλο πολιτισμό και γλώσσα σε αυτήν. Σωστά. Επομένως, ένα από τα σημαντικότερα προγράμματα που είναι παγκόσμιο και έχει σχεδόν οριστεί, το πρότυπο είναι το WSJ. T, όταν κοιτάς τη γλώσσα που χρησιμοποιείς για να μιλήσεις για το κρασί, είναι Δεν θα συμφωνούσες; Είναι εξαιρετικά περιορισμένο, σωστά; Ναι, δεν κάνει να μην υπερβαίνει αυτό που υπάρχει. Και πώς μπορούμε, ξέρετε, επαγγελματίες του κρασιού που προέρχονται από διαφορετικούς πολιτισμούς να είναι σε θέση να είναι μέρος της γλώσσας, αν, αν αυτό που διδάσκονται δεν είναι κάτι με το οποίο μπορούν να σχετίζονται, ούτε έχουν καν στις χώρες ή τον πολιτισμό τους. Έτσι τώρα αναγκάζονται να απομνημονεύσουν αυτά τα πράγματα, χωρίς να έχουν πραγματικά καμία προσωπική σχέση με αυτό. Και νομίζω ότι αυτό είναι πολύ τραγικό.

Τζέισι Τοπς 12:30

Λατρεύω τον τρόπο με τον οποίο το θέτεις βασικά, είναι σαν να διδάσκονται τα εκπαιδευτικά συστήματα για εμάς να μιλάμε ο ένας στον άλλο και να μην μιλάμε στον καταναλωτή. Έτσι, είμαστε ακριβώς σαν να ξεστομίζουμε, όπως, ξέρετε, ξέρετε, φανταχτερή γλώσσα και, και τον τρόπο και όλα αυτά τα πράγματα για να μιλήσουμε ο ένας στον άλλο. Σωστά? Όταν ο καταναλωτής είναι σαν, τι, τι λες;

Alice Achayo 12:56

Όπως, δεν το καταλαβαίνω, σωστά. Και είναι κάτι τόσο τρομακτικό. Γιατί, ξέρετε, εμείς, μπορούμε να προσποιηθούμε ότι το μόνο που θέλουμε είναι επαγγελματίες της wind, αλλά δεν ξέρουμε ούτε τα μισά από αυτά που λέμε, ή που μας λένε άλλοι άνθρωποι όπως άλλοι επαγγελματίες, σωστά, αλλά το κάνουμε. . Και νομίζω, νομίζω ότι εκεί είναι κάπως γελοίο, επειδή έχετε τους καταναλωτές να πιστεύουν ότι είμαστε, απλά πρέπει να έχουμε την πιο εκπληκτική παλέτα στον κόσμο. Και ξέρουμε απλώς όλες αυτές τις φανταχτερές λέξεις. Και απλά σκέφτεσαι, φίλε, όλοι λέμε παρόμοια πράγματα. Έχουμε απομνημονεύσει τις υπογραφές των σταφυλιών, σωστά; Απλώς το επαναλαμβάνουμε αυτό, και θα πηγαίναμε να πούμε ακριβώς τα ίδια πράγματα. Και, ξέρετε, νομίζω ότι είναι πραγματικά λυπηρό. Και έτσι, ξέρετε, είναι πολύ μεγαλύτερο, όπως, αυτή η ερώτηση είναι αρκετά φορτωμένη. Αν δεν με πειράζει, θα ήθελα να μείνω σε αυτό για ένα δευτερόλεπτο.

Τζέισι Τοπς 13:45

Σίγουρος. Φυσικά,

Alice Achayo 13:46

εντάξει. Δεν θέλω να αναλάβω εδώ. Αλλά, ξέρετε, ένα από τα πράγματα που πιστεύω, ναι, η γλώσσα, η παιδεία του ανέμου, είναι προβληματικό και στη γλώσσα που χρησιμοποιεί. Και νομίζω ότι, εκτός από αυτό που μόλις είπαμε, όπου είναι επίσης περιορισμένο είναι να μιλάμε για την κλιματική αλλαγή, σωστά, όταν νέες περιοχές παράγουν τώρα ποικιλίες που δεν είχαν συνηθίσει ποτέ. Και στις περιοχές που συνήθιζα να τις έφτιαχνα τώρα η έκφραση έχει αλλάξει, γιατί είτε έκανε πιο κρύο είτε έκανε πιο ζεστό, τώρα έχει αλλάξει. Και τώρα θα μου πείτε ότι το Pinot Noir πρέπει να έχει πάντα αυτές τις νότες; Σωστά, σωστά, όταν προέρχεται από ένα θερμότερο κλίμα, ένα πιο δροσερό κλίμα, ένα νέο κλίμα, μια διαφορετική έκφραση ή, ξέρετε, ο οινοποιός που ακολουθεί μια διαφορετική προσέγγιση για την παραγωγή του Pinot Noir. Και τώρα θα πούμε, λοιπόν, το Pinot Noir πρέπει πάντα να χτυπά αυτούς τους δείκτες. Αυτός είναι, πάλι, ένας πολύ περιορισμένος τρόπος να το δεις. Και νομίζω ότι, καθώς βρισκόμαστε στην κλιματική αλλαγή, η γλώσσα θα πρέπει να αλλάξει για να αντικατοπτρίζει αυτό που είναι τώρα δυνατό και δεν είναι δυνατό, υποθέτω. Βγάζει νόημα αυτό?

Τζέισι Τοπς 14:58

Δηλαδή, έλα εντελώς αυτό είναι τέλειο. Λατρεύω αυτή την προοπτική. Διότι, όπως εμείς, καθώς ο κόσμος αλλάζει, έτσι αλλάζει και η γλώσσα μας. Δηλαδή, σωστά. Το σωστό είναι απολύτως λογικό. Λοιπόν, εννοώ, πώς θα το ξεπεράσουμε αυτό, όπως η εταιρεία σας είναι περισσότερο μια εταιρεία συμβούλων; Είναι οι άνθρωποι πιο δεκτικοί σε αυτές τις αλλαγές;

Alice Achayo 15:21

Λοιπόν, νομίζω ότι πρέπει, πρέπει να γίνεις πιο συγκεκριμένος, ποιοι άνθρωποι, οι επαγγελματίες της wind, όταν οι καταναλωτές, οι υπεύθυνοι της εκπαίδευσης, ξέρετε,

Τζέισι Τοπς 15:32

Ναι, όλα τα παραπάνω. Σωστά?

Alice Achayo 15:35

Λοιπόν, μπορώ να απαντήσω, θα έλεγα, θα έλεγα ότι οι καταναλωτές κρασιού είναι έτοιμοι να τους μιλήσουμε για το κρασί με έναν τρόπο που να είναι σχετικός ή ουσιαστικός, αντί να καθόμαστε ψηλά από πάνω τους και να τους λέμε πώς πρέπει να βιώνουν το κρασί, τι πρέπει να μυρίζουν, να δοκιμάζουν και όλα αυτά, που είναι ανοησίες. Και πάλι, το κρασί, η γλώσσα του κρασιού βασίζεται πραγματικά στο αισθητηριακό σημείο αναφοράς μας. Έτσι, το πώς μεγάλωσα και τα φυτά, τα φρούτα, οι υφές, οι μυρωδιές με τα οποία μεγάλωσα παίζει τεράστιο ρόλο σε αυτό που ανέφερα προηγουμένως, την προσωπική μου γλώσσα του κρασιού, η οποία παρεμπιπτόντως είναι η πιο σημαντική, καθεμία από τη δική μας γλώσσα. το κρασί είναι το πιο σημαντικό, ανεξάρτητα από το τι θα σας πει κάποιος άλλος, θα πρέπει να μυρίζετε. Ό,τι μυρίζεις είναι δικό σου και μόνο δικό σου. Και έτσι απλά, νομίζω ότι οι καταναλωτές κρασιού θέλουν να βρούμε πιο ουσιαστικούς τρόπους να τους μιλήσουμε για το κρασί. Επομένως, αντί να μιλάμε για τις νότες, γιατί δεν αρχίζουμε να μιλάμε για το πού προέρχονται τα κρασιά από τις ιστορίες των οινοποιών και πώς ήταν η χρονιά τι συμβαίνει, ξέρετε, υπάρχει περισσότερη ανθρώπινη σύνδεση εκεί όταν αρχίζουμε να φέρνουμε χερσαία οικοσυστήματα και ανθρώπους που όλα αυτά συντελούν στο να κάνουμε το κρασί δυνατό. Επομένως, δεν θέλω να μιλήσω για εντάξει, θα πρέπει να λαμβάνετε σημειώσεις, ξέρετε, για τα μαύρα κεράσια και τα βακκίνια, και το δάσος, όλα αυτά τα πράγματα, αλλά μάλλον για το τι θα σας δώσω το πλαίσιο αυτού του κρασιού. Και μετά ας μιλήσουμε για αυτό που βιώνετε, σωστά. Και ξέρω ότι εσείς, συμμετείχατε στο σεμινάριό μου στο IPNC. Οπότε ίσως μπορείτε να κάνετε λίγο, για το πώς ένιωθε αυτό. Αλλά έτσι οδηγούσα τη γεύση μου. Δεν είναι να κάτσω εκεί και να σου πω τι πρέπει να πάρεις, αλλά μάλλον να σου δώσω το υπόβαθρο, που θα ήθελα να κάνω περισσότερο, αλλά να σου δώσω το φόντο του κρασιού, το πλαίσιο του κρασιού, σωστά, την ιστορία του, και όλα αυτά. Και μετά περνάμε και χρησιμοποιούμε τις δικές μας αισθητηριακές αναμνήσεις για να μιλήσουμε για αυτό το κρασί. Οπότε πιστεύω ότι οι καταναλωτές κρασιού θα το εκτιμούσαν αυτό. Νομίζω ότι αυτό ψάχνουν. Νομίζω ότι είναι επίσης ο τρόπος με τον οποίο προσελκύουμε περισσότερους ανθρώπους στο κρασί σε αντίθεση με τους καταναλωτές κρασιού που λένε: Ξέρετε τι είναι αυτό, απλά δεν είναι πολύ προσχηματικό. Αισθάνομαι εκτός τόπου. Και μετά, όσον αφορά τους επαγγελματίες του κρασιού, νομίζω ότι θα με ρωτήσει, αυτό που προσπαθώ να κάνω εδώ δεν είναι το πιο δημοφιλές πράγμα, σωστά; Όπως, είναι σαν, ποιος είσαι; Όπως είπες νωρίτερα; Αυτή η γλώσσα υπάρχει εδώ και πολύ καιρό, ποιος είμαι, αλλά μπαίνω να πω, γεια, πρέπει να το αλλάξουμε αυτό. Και τότε είναι επίσης σαν, Εντάξει, πώς μπορούμε να το αλλάξουμε; Και λέω, δεν λέω ότι έχω όλες τις απαντήσεις, αλλά έχω μια πολύ καλή ιδέα για το τι δεν λειτούργησε και τι δεν λειτουργεί. Σωστά. Μην το κάνεις λοιπόν. Ας μην συνεχίσουμε να κάνουμε τα ίδια. Ναι, έτσι νομίζω ότι θα είναι πιο δύσκολο για τους επαγγελματίες του κρασιού να στρέψουν το μυαλό τους για να είναι σαν, Εντάξει, σωστά. Είναι σχεδόν σαν να δίνεις δύναμη. Νομίζω ότι έτσι νιώθεις όταν ξαφνικά εσύ ως επαγγελματίας του κρασιού, όπως, δεν μπορείς, δεν έχεις πια αυτή τη δύναμη να λες στους καταναλωτές πώς, πότε, τι, ξέρεις, γιατί πρέπει να καταναλώνουν κρασί, ή ξαφνικά τους λέω ότι δεν πρέπει να είναι ο ρόλος σου. Και αυτό δεν είναι κάτι που δεν είναι διασκεδαστικό να ακούς. Σωστά? Και μετά, φυσικά, οινική εκπαίδευση. Λοιπόν, δεν ξέρω πώς νιώθουν για μένα. Αλλά θα μπορούσα να φανταστώ, και πάλι, δεν είναι κάτι δημοφιλές, σωστά. Αλλά πρέπει, νομίζω, ως κλάδος να αλλάξουμε πραγματικά, επειδή δεν έχουμε μια ακμάζουσα βιομηχανία αν δεν δούμε πώς μιλάμε για το γιατί. Και ξέχασε λοιπόν τι κάνω. Σκεφτείτε την ευημερία αυτής της βιομηχανίας, αν δεν αλλάξουμε τον τρόπο που μιλάμε για το γιατί. Και υπάρχει, υπάρχουν αποδείξεις για αυτό. Θέλω να πω, νομίζω ότι κάθε δύο μήνες, ένα νέο άρθρο βγαίνει σαν, Ω, γιατί οι millennials δεν πίνουν Ω, γιατί κρασί, ξέρετε, οι άνθρωποι στρέφονται προς το μη αλκοόλ, όλα αυτά τα πράγματα, και υπάρχουν τόσα πολλά ότι, ξέρετε, σχετίζεται πολύ με το πώς γίνεται αντιληπτό το κρασί. Ναι.

Τζέισι Τοπς 19:48

Λοιπόν, ναι, νομίζω ότι είναι πραγματικά δύσκολο να το ακούσεις γιατί, εννοώ, είναι ένα ολόκληρο σύστημα, σωστά; Είναι ένα σύστημα που δημιουργήθηκε, ξέρετε, γιατί, νομίζω ότι δημιουργήθηκε το ίδιο το κρασί, πώς το περιέγραψες βασικά για να το απολαύσουμε και να το μοιραστούμε με τους ανθρώπους. Αλλά νομίζω ότι η βιομηχανία έγινε αυτοί οι φύλακες και ήθελε να κρατήσει τους ανθρώπους έξω. Έτσι δημιούργησαν αυτό το σύστημα, που θα κρατούσε τους ανθρώπους έξω. Τώρα λοιπόν ουσιαστικά διαλύεται αυτό το σύστημα και φέρνει περισσότερους ανθρώπους. Και αυτό θα είναι δύσκολο. Αλλά νομίζω ότι πολλοί επαγγελματίες του κρασιού, εννοώ, αγαπάμε τη χειροτεχνία, αγαπάμε αυτό που κάνουμε και θέλουμε να φέρουμε περισσότερους ανθρώπους. Οπότε νομίζω ότι είναι ίσως, ξέρετε, νομίζω για όσους θέλουν να πάνε να πάρεις πιστοποίηση και βασικά να έχεις επίσημη εκπαίδευση, αυτό είναι υπέροχο. Αλλά απλά να ξέρετε ότι θα πρέπει να κάνετε λίγη έρευνα όταν βγείτε από το πότε θα λάβετε την πιστοποίησή σας και πώς να σας αρέσει να μιλάτε στους καταναλωτές, με διαφορετικό τρόπο από αυτό που σας διδάσκει το σχολείο έως ότου αυτά τα προγράμματα μάθουν πώς να επεκτείνουν τη γλώσσα τους , Νομίζω,

Alice Achayo 21:01

Σωστά. Το θέμα μου είναι, για παράδειγμα, αν ένα πρόγραμμα πιστοποίησης δεν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο μιλούν για το κρασί, τότε πώς υπηρετούν ως επαγγελματίες του κρασιού; Ξέρεις τι εννοώ? Αν θέλετε, αν δεν μας προετοιμάζετε για να μπορέσουμε να κάνουμε τη δουλειά μας, το καλύτερο Σαββατοκύριακο; Και ποιος είναι ο σκοπός σας; Και νομίζω ότι αυτό είναι ένα πράγμα, πρέπει κάπως να απωθήσουμε. Όπως δεν θα έπρεπε απαραίτητα να ελέγχουν τους επαγγελματίες του κρασιού, νομίζω ότι φαίνεται να λειτουργεί χέρι-χέρι, σωστά; Μας διδάσκετε ότι ειδικεύεστε στη γλώσσα του ανέμου και σε όλα τα πράγματα, γιατί οι νέοι δάσκαλοι για να μας προετοιμάσουν για αυτόν τον κλάδο, βγαίνουμε να κάνουμε τα πράγματά μας. Και αν κοιτάτε τον κλάδο και πώς τα πάει στον κλάδο ως κλάδος, και δεν αναγνωρίζετε πού είναι οι ελλείψεις, επομένως δεν αλλάζετε τον τρόπο που τον προσεγγίζετε, επομένως αποτυγχάνετε ως επαγγελματίες του κρασιού, ουσιαστικά, ποιος ειναι ο ΣΚΟΠΟΣ σου? Αυτή είναι η ερώτηση που έχω. Σωστά. Και έτσι νομίζω ότι κάπως έτσι πρέπει να το δούμε. Αλλά δεν ήθελα να ακούγομαι νωρίτερα ότι οι επαγγελματίες του κρασιού αντιπαθούν τη δουλειά μου, νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί από εμάς που θέλουμε να αλλάξουμε αυτόν τον κλάδο, επειδή τον αγαπάμε πολύ. Σωστά? Μας αρέσει να φέρνουμε τους ανθρώπους κοντά και να μοιραζόμαστε τη μαγεία που είναι το κρασί. Και έτσι νομίζω ότι είναι δύσκολο να το καταλάβουμε. Εντάξει, πώς μπορούμε να αλλάξουμε αυτό το πράγμα που μας έχουν μάθει με τον τρόπο που μας έχουν μάθει να μιλάμε για το γιατί και πώς το αλλάζουμε; Και νομίζω ότι είναι πιο απλό από αυτό. Πραγματικά? Σε ατομικό επίπεδο. Είναι πραγματικά απλό. Γιατί γιατί αγαπάς το κρασί; Τι είναι το κρασί που σας ενθουσιάζει πριν από τη γλώσσα και όλα αυτά τι θα θέλατε να μάθει ο κόσμος για το κρασί; Αν μιλούσατε με τους φίλους σας για το κρασί και είχατε ένα μπουκάλι με το οποίο ήσασταν απολύτως ερωτευμένοι; Τι είναι αυτό για το κρασί για το οποίο θα θέλετε να της μιλήσετε; Ας ελπίσουμε ότι δεν είσαι σαν, ω, φίλε, απλά δεν ήταν τα μπουκέτα και οι νότες και το άρωμα. Ας ελπίσουμε ότι έχετε περισσότερα από αυτά να πείτε, σωστά, και στη συνέχεια επιτρέψτε τους να το ζήσουν αυτό όχι όπως θέλετε να βιώσουν το κρασί, αλλά να το βιώσουν οι ίδιοι. Και ίσως δεν θα τους αρέσει. Αλλά ίσως θα τους αρέσει απλώς επειδή τους αρέσει να βλέπουν τη χαρά που νιώθετε από αυτό γιατί αυτό είναι και το θέμα. Και έτσι νομίζω ότι για κάθε επαγγελματία, είναι πραγματικά σαν μια επιλογή που πρέπει να κάνεις όπως, δεν πρόκειται να σου πω εντάξει, αν δεν αλλάξεις τον τρόπο που μιλάς για το γιατί είσαι χάλια, δεν αγαπάς. Δεν το λέω καθόλου. Νομίζω ότι απολαμβάνουμε πολύ το κρασί και αγαπάμε ό,τι συνοδεύει. Πώς συνεχίζουμε; Ή πώς θα κινηθούμε σε έναν χώρο όπου φέρνουμε περισσότερους ανθρώπους και όχι απλώς δεν λέμε απλώς περισσότερα άτομα σε γενικές γραμμές, αλλά θέλω να δω περισσότερη ποικιλομορφία στη βιομηχανία κρασιού. Θέλω να δω τα δημογραφικά στοιχεία των πότες κρασιού να αντικατοπτρίζονται στην ίδια τη βιομηχανία, γιατί έτσι μπορούμε να τους κάνουμε να νιώθουν ότι είναι και αυτοί μέρος της.

Τζέισι Τοπς 24:07

Κάθε ποτήρι κρασί λέει μια ιστορία. Αυτές οι ιστορίες αποκαλύπτουν κρυμμένες ιστορίες, γεύσεις και πάθη και μερικές φορές ξετυλίγουν τις πιο σκοτεινές επιθυμίες μας. And Wine Enthusiast το πιο πρόσφατο podcast. Η Vinfamous δημοσιογράφος Ashley Smith ανατέμνει το κάτω μέρος του κόσμου του κρασιού. Ακούμε από τους ανθρώπους που ξέρουν τι σημαίνει όταν τα προϊόντα της αγάπης και της φροντίδας γίνονται η πηγή της φυλής, του εμπρησμού, ακόμη και του φόνου. Κάθε επεισόδιο μεταφέρει τους ακροατές στον μυστηριώδη και ιστορικό κόσμο της οινοποίησης και στα εγκλήματα που από τότε έγιναν Vinfamous. Αυτό το podcast συνδυάζεται καλά με λάτρεις του κρασιού, σπασίκλες της ιστορίας και λάτρεις του εγκλήματος. Πάρτε λοιπόν ένα ποτήρι από το αγαπημένο σας κρασί και ακολουθήστε το podcast για να έρθετε μαζί μας καθώς εμβαθύνουμε στις ανατροπές και τις στροφές πίσω από τα πάντα χαμηλά, τα συγκλονιστικά εγκλήματα ανέμου, ακολουθήστε το Vinfamous στο Apple, το Spotify ή όπου αλλού ακούτε και φροντίστε να ακολουθήσετε το εκπομπή, ώστε να μην χάνετε ποτέ σκάνδαλο, νέα επεισόδια πέφτουν κάθε δεύτερη Τετάρτη.

Τζέισι Τοπς 25:16

Θέλω να μιλήσω για το πότε συναντηθήκατε για πρώτη φορά. Έτσι, ναι, για τους ακροατές μας, για λίγο υπόβαθρο, γνώρισα την Alice στο IPNC, που είναι η Διεθνής Γιορτή Pinot Noir στο Όρεγκον, νωρίτερα αυτό το καλοκαίρι, και έδινε αυτό το σεμινάριο για, ξέρετε, τη γλώσσα του κρασιού. Και ήμουν στην τάξη, και είχαμε μια γεύση από Pinot Noir. Έτσι, για διαφορετικούς τύπους Pinot Noir, και ήθελε να μιλήσουμε για αυτά που γευόμαστε και μυρίζουμε και χρησιμοποιούμε τη γλώσσα μας. Λοιπόν, κάποιος χρησιμοποίησε δασικό δάπεδο, δεν ξέρω καν αν ήταν η Αλίκη ή κάποιος άλλος στην τάξη. Και χτύπησα και είπα, μισώ το δάσος. Νομίζω ότι αυτός ο όρος είναι τόσο απρόσιτος. Και, ξέρετε, νομίζω ότι μίλησα για τα ζευγαρώματα και νομίζω, ξέρετε, κανείς δεν θέλει να συνδυάσει το κρεατοψαλιδάκι με το δάπεδο του δάσους, τι σημαίνει αυτό; Και έτσι κάποιος είπε, ω, ναι, τι θα λέγατε για το δεντρολίβανο; Και είμαι σαν, ναι, αυτό είναι καλύτερο. Αυτό είναι καλύτερο, αυτό είναι εντελώς πιο προσιτό. Και τότε τουλάχιστον ήταν σαν, καλά, όχι για μένα. Και ήμουν σαν, Α, σωστά. Επομένως, η άποψή μου για την προσβασιμότητα σημαίνει μόνο τους Αμερικανούς και αυτό που βιώνουν οι Αμερικανοί, οι άνθρωποι που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στις Ηνωμένες Πολιτείες και δεν σκεφτόμουν παγκοσμίως. Έτσι, ελέγχθηκα στο όραμά μου όπως, ω, αυτό είναι πιο προσιτό για το δικό του γιατί δεν είναι αποδεκτό. Και έτσι τουλάχιστον βασικά συνέχισες να αναλύεις και να μιλάς για τι είδους δάσος; Μπορείτε να μιλήσετε για αυτό;

Alice Achayo 27:02

Ναι, απολύτως. Και νομίζω ότι κάπως έτσι είναι, η ομορφιά της γλώσσας του κρασιού είναι ότι αν επιτρέψουμε στους ανθρώπους να μοιραστούν το αισθητήριο σημείο αναφοράς τους, σωστά, τότε αρχίζουμε να επεκτείνουμε τη δική μας γλώσσα, τη δική μας προσβασιμότητα, σωστά, ως επαγγελματίες του κρασιού, ειδικά όταν ακούμε άλλους ανθρώπους να περιγράφουν το ίδιο κρασί στη δική τους γλώσσα, μαθαίνουμε από αυτό ή μαθαίνουμε περισσότερα για αυτούς και την κουλτούρα τους. Και αυτή είναι η ανθρώπινη συνδεσιμότητα που θα ήθελα να δω περισσότερα στη μία γλώσσα. Αλλά επιστρέφοντας στο δάσος, ξέρετε, χρησιμοποιείται αρκετά συχνά. Και, λοιπόν, αυτό που έλεγα είναι ότι, για μένα, είμαι πολύ εξοικειωμένος με τις νότες που προσπαθούμε να πούμε ότι υπήρχε αυτό το κρασί όταν, όταν το τυλίξουμε σε ένα είδος περιγραφής που εξερευνά ο πυρήνας τους. Αλλά μου αρέσει να πάω περισσότερο από αυτό. Όποτε ήμουν, όταν ακούω τους ανθρώπους να λένε, πυρήνας, είμαι πάντα σαν, ποιο δάσος; Είναι? Σωστά? Γιατί το θέμα είναι ότι όλα τα δάση μυρίζουν διαφορετικά. Και τότε είναι σαν, ποια εποχή του χρόνου; Είναι αυτό το δάσος; Σαν, Ζωγράφισέ μου μια εικόνα; Το ίδιο είμαστε και τότε νομίζω, στη συγκεκριμένη περίπτωση, που μπήκαμε, υπήρχε κάποιος που επίσης ερχόταν από την περιοχή της Βοστώνης. Και έτσι ήξεραν ότι τους έλεγα ότι τρέχω σε αυτό το μονοπάτι όλη την ώρα, και τρέχω και τις τέσσερις σεζόν. Και έτσι ξέρω πώς μυρίζει, κάθε εποχή, σωστά; Όταν αλλάζει, ξέρω πώς μυρίζει το πάτωμα. Και έτσι, είπα, είναι ο τέταρτος όροφος του Medford; Κάπως έτσι, αυτή η γη διατήρησης που τρέχω όλη την ώρα. Ή μήπως ξέρετε, σαν δάσος στην Ιταλία; Βρίσκεται στη βόρεια Ιταλία, όπου είναι πραγματικά πιο αλπικό; Και έτσι θα μυρίζει διαφορετικά; Και έτσι, σχεδόν σκέφτομαι ότι αν μας αρέσει, δεν με πειράζει οι άνθρωποι να χρησιμοποιούν νότες γευσιγνωσίας, αλλά δώστε μου το πλαίσιο, Ζωγράφισέ μου μια εικόνα γι' αυτό. Επειδή ακόμα και αυτό από μόνο του είναι περισσότερο αφηγηματικό, αντί να το λέμε και να συνεχίζουμε, σωστά; Οπότε μπορεί να μην χρειάζεται να το κάνετε, ίσως δεν καταλαβαίνετε τι λέω όταν λέω μαθήματα αλλά αν σας ζωγραφίσω μια εικόνα, ελπίζω ότι αυτή είναι μια πολύ πιο διασκεδαστική συζήτηση. Σωστά? Λοιπόν, αλλά ναι, νομίζω ότι η γλώσσα του κρασιού πάλι, λέμε ευρωκεντρική επειδή είναι πολύ ευρωκεντρική, αλλά για να προσθέσω και σε αυτό, είναι σαν, αν είσαι εδώ στις ΗΠΑ και έχεις μεγαλώσει στις ΗΠΑ, και μιλάτε για τον άνεμο και αυτό είναι επίσης το γενικό ευρύ αισθητήριο σημείο αναφοράς σας, σωστά; Είχατε παρόμοια φαγητά, αλλά θα μπορούσα επίσης να πω, ξέρετε, ότι βρισκόμαστε εδώ στο Βορειοδυτικό Ειρηνικό έναντι της Νέας Αγγλίας, είχαμε επίσης διαφορετικά φαγητά, επομένως ακόμη και μέσα σε μια χώρα υπάρχει ήδη διαφορά στις νότες. Λοιπόν, νομίζω ότι απλά δεν πρέπει να κάνουμε κρασί. Το Wine Lane ήταν τόσο οριστικό, σωστά. Νομίζω ότι αυτό είναι, είναι πραγματικά έξω, επιτρέποντας στους ανθρώπους να μοιραστούν αυτό που πραγματικά έχουν στη μύτη τους και να μας δώσουν μια ιστορία πίσω από αυτό. Και έτσι νομίζω ότι αν θυμάστε, στη συνεδρία, βασικά ρώτησα όλους, κάθε φορά που κάποιος έλεγε κάποια σημείωση ότι δεν καταλάβαινα τι ακριβώς εννοούσε, θα τους ζητούσα να το εξηγήσουν, σωστά; Πες μου περισσότερα για αυτό, γιατί το καταλαβαίνεις. Και, ξέρετε, θυμάμαι ότι κάποια κυρία είπε, Ω, κατάλαβα, έχω πολύ δυνατό πνεύμα. Και είπα, Τι είδους πνεύμα; Και μετά άρχισαν να είναι σαν, στην πραγματικότητα, αυτό το ρούμι που παράγεται εδώ, ξέρετε, από αυτό στον ωκεανό, και είχε ένα πολύ συγκεκριμένο θέμα στο μυαλό της. Αλλά αν μόλις είπε, αυτό έχει νότες για ζεστά αποστάγματα, αυτό δεν περιγράφει πραγματικά το κρασί. Είχε όμως μια ολόκληρη σκηνή στο μυαλό της. Και προσπαθούσα να την κάνω να μας πει το πλαίσιο του τι ήταν αυτές οι σημειώσεις. Και τότε ήταν πραγματικά υπέροχος. Δεν έχω πάει ποτέ εκεί που μιλούσε, αλλά μπορούσα, μπορούσα να αρχίσω να βλέπω τι προσπαθούσε να πει. Σωστά. Έτσι

Τζέισι Τοπς 31:02

Ναι, εννοώ, το μυαλό μου είχε φουσκώσει. Όταν είσαι έτσι, στην πραγματικότητα, ξέρεις, έχεις απόλυτο δίκιο. Απλώς επειδή δεν πιστεύω ότι ένας δασικός όροφος είναι προσβάσιμος, δεν σημαίνει ότι δεν είναι προσβάσιμος σε άλλους ανθρώπους. Και απλώς σκεφτόμουν με τη δική μου, όπως τη δική μου προεπισκόπηση, αυτό ήταν, εννοώ ότι η τάξη σας ήταν καταπληκτική. Το σεμινάριό σας ήταν καταπληκτικό.

Alice Achayo 31:34

Ευχαριστώ. Απλώς, απλά, πρέπει απλώς να διευρύνουμε το πεδίο εφαρμογής μας, αλλά δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό. Χωρίς άλλους ανθρώπους γύρω μας. Ξέρεις, δεν μπορείς να κάθεσαι στο κενό και να λες, Εντάξει, θα επεκτείνω τη γλώσσα του κρασιού μου. Πώς θα το κάνετε αυτό εάν δεν αλληλεπιδράτε με άλλους που έχουν διαφορετικές αισθητηριακές νότες. Και δεν συμπεριλαμβάνετε και άλλους πολιτισμούς και κουζίνες στη γλώσσα σας, σωστά. Έτσι, είναι πραγματικά δύσκολο να το επεκτείνετε εάν δεν πηγαίνετε πραγματικά πέρα ​​από αυτό που ήδη έχετε. Λοιπόν, νομίζω ότι αυτό είναι, το πράγμα μου είναι ότι το να αλλάξω τη γλώσσα του κρασιού δεν χρειάζεται να είναι τόσο τρομακτικό όσο, όπως νομίζω ότι κάποιοι πιστεύουν ότι είναι. Θέλω απλώς να φέρω περισσότερη ανθρώπινη σύνδεση με τη γλώσσα του κρασιού, σωστά; Φέρνοντας τους πολιτισμούς και τις κουζίνες του παγκόσμιου νότου και της διασποράς, φέρνοντας τους οινοπαραγωγούς και την ιστορία της χώρας τους και, και όλη τη δουλειά που γίνεται στην παραγωγή κρασιού, φέρνοντας περισσότερους ανθρώπους διαφορετικού υπόβαθρου για να μοιραστούν τις ιστορίες τους. ότι μπορούμε να επεκτείνουμε αυτή τη γλώσσα ώστε να μπορείτε να πείτε δεντρολίβανο, και να πω κάτι άλλο. Και μόλις περιγράψαμε την ίδια γραμμή. Και αυτό είναι εντάξει. Αυτός είναι ο στόχος μου, το όραμά μου για αυτόν τον κλάδο. Έτσι, νομίζω ότι είναι απλό στο μυαλό μου.

Τζέισι Τοπς 32:57

Ναι, όπως, θεωρητικά, αν είμαστε πάντα Kumbaya; Ναι, όχι, συμφωνώ με αυτό. Μου αρέσει αυτό που λες, γιατί είναι σαν να μην αφαιρείς την ιδέα ότι ένα Pinot Noir μπορεί να μυρίζει σαν κεράσι, αλλά μπορεί επίσης να μυρίζει κάτι άλλο εκτός από κεράσια, σωστά; Όπως, όπως, αν μυρίζετε κεράσια, αυτό δεν είναι τίποτα. Αυτό δεν είναι λάθος. Σωστά. Αλλά αν μυρίζετε κάτι άλλο, είναι σωστό. Μπορείς να έχεις και δίκιο. αυτό είναι δικαίωμα σου.

Alice Achayo 33:26

Σωστά. Όπως αν δεν μεγάλωσα με κεράσια, αλλά εσύ, μπορεί να έχω διαφορετική λέξη για μια παρόμοια νότα, ή μια ολόκληρη σκηνή, στο μυαλό μου για αυτό. Και νομίζω ότι αυτό που θέλω να δω είναι ότι αυτό είναι περισσότερο από τον κανόνα. Και νομίζω ότι για μένα, σαν να ήμουν επαγγελματίες του κρασιού, δεν είναι τόσο πολύ, αλλά αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε δουλειά, σωστά; Καταλαβαίνουμε λίγο πώς κάνουμε αυτή τη δουλειά, σωστά; Ξεφεύγουμε από τη θέση του οδηγού και γινόμαστε συντονιστές εμπειριών, γιατί αυτό είναι το κρασί, στο τέλος της ημέρας. Το κρασί είναι εμπειρία. Και πώς δημιουργούμε εμπειρίες με νόημα για τους ανθρώπους, δεν τους λέμε απαραιτήτως πώς να βιώσουν, αλλά μάλλον τους παρέχουμε ένα χώρο για να αισθάνονται ότι μπορούν να εμπλακούν μεταξύ τους χωρίς φόβο να πουν το λάθος πράγμα ή να μην έχουν υπερυψωμένο ουρανίσκο ή προχωρημένος ουρανίσκος; Πώς δημιουργούμε μια εμπειρία όπου

Οι οινοπότες όλων των διαφορετικών καταβολών, διαφορετικά ταξίδια κρασιού ή διαφορετικές εμπειρίες θεωρούν ότι τα ποτά του τραπεζιού είναι το ίδιο κρασί και έχουν μια απίστευτη εμπειρία; Αυτή είναι μια ερώτηση που αφήνω. Αυτή είναι μια ανοιχτή ερώτηση για τους επαγγελματίες του κρασιού που θέτω πραγματικά.

Τζέισι Τοπς 34:44

Ναι, και νομίζω ότι αυτό είναι σαν να συνεχίζεται γιατί θα είναι μια τρελή απάντηση. Σίγουρα, όλοι μπορούμε να το καταλάβουμε. Όπως, ξέρετε, όπως κάθε περιοχή ή όπως, εννοώ, ακόμα και μέσα όπως εδώ στο Wine Enthusiast, αναζητούμε πάντα τρόπους να κάνουμε την εμπειρία του κρασιού καλύτερη.

Alice Achayo 35:06

Σωστά? Ναι, δεν είναι ότι δεν είναι εύκολη δουλειά απαραίτητα. Σωστά. Αλλά δεν νομίζω ότι είναι τόσο περίπλοκο, όσο το κάνουμε να φαίνεται, γιατί το κρασί δεν είναι περίπλοκο. Είναι αγροτικό προϊόν. Ναι. Είναι υπέροχοι. Οπότε, πρέπει απλώς να μπούμε λίγο πιο μέσα, στη γη. Και είναι η προέλευση του κρασιού. Όπως, απλά, πήγαμε λίγο. Καταλαβαίνουμε πολύ μακριά από το τι είναι το κρασί, νομίζω ότι μερικές φορές με τον τρόπο που μιλάμε για αυτό και τι βλέπετε κάποια πτυχή του στη βιομηχανία, απλά σκέφτεστε, μιλάμε ακόμα για το κρασί; Λοιπόν, τι πήραμε; Λοιπόν, εξακολουθούσα να μιλούσα για τα ίδια πράγματα εδώ, ξέρετε, έτσι θα έλεγα ότι απλώς, θα ήθελα να επαναφέρω το κρασί στην προέλευσή του. Και, ξέρετε, και χρησιμοποιήστε την ανθρώπινη σύνδεση για να φέρετε περισσότερους ανθρώπους στο τραπέζι. Γιατί αυτό είναι μια εμπειρία στην οποία όλοι πρέπει να έχουν πρόσβαση.

Τζέισι Τοπς 36:16

Έχω μόνο μια τελευταία ερώτηση για σένα, Αλίκη. Σίγουρος. Τι πίνεις? Τι έχετε στο ποτήρι σας αυτές τις μέρες;

Alice Achayo 36:24

Ω, φίλε, έχω πιει λοιπόν κρασί από την Ορεγκόνια, γιατί θα έλεγα ακριβώς. Ξέρετε, λοιπόν, το αστείο είναι, όμως, ότι δεν έχω πιει Pinot Noir. Είναι η χώρα του Pinot Noir. Αλλά αυτό που ελπίζω μέχρι το τέλος αυτής της αγάπης να μοιραστώ με τους ανθρώπους είναι όλα τα άλλα κρασιά μη Pinot Noir που παράγονται στην κοιλάδα. Και έτσι αυτό είναι που απολάμβανα πραγματικά. Ξέρετε, είχα μερικά κατοικίδια που είναι πραγματικά φοβερά. Ένας πραγματικά με εξέπληξε μόνο και μόνο επειδή ήταν τόσο ευχάριστο. Όλα τα κατοικίδια Chardonnay από την ξηρά; Και μετά το βρήκα χαρμάνι Pinot Gris Muscat Riesling τις προάλλες που ονομάζεται Limited Edition. Ήταν διασκεδαστικό. Αυτό ήταν που το ονομάζω κεφαλογρατσούνι ήταν ένα από εκείνα τα κρασιά που συνέχιζε να αναπτύσσεται και απλά αγόραζα πολλά και ήμουν πραγματικά ερωτευμένος με τον τρόπο γιατί θυμάμαι ότι απλά σκέφτηκα ότι είναι τέτοιο θαύμα που σκέφτεσαι γιατί σου αρέσει αυτό το πράγμα; Λοιπόν, αλλά ναι, γενικά μου αρέσουν τα λευκά μείγματα. Ω ναι. Και μετά μόλις πρόσθεσα αυτό, βρήκα ένα άλλο που ονομάζεται επίσης Big Salt. Απλώς μου άρεσε η ετικέτα που το πίσω μέρος δεν είχε όχι, σαν να μην υπήρχε τίποτα για το τι θα ήταν το μείγμα. Αλλά είμαι μεγάλος θαυμαστής του να δοκιμάζω απλώς καινούργιο κρασί που δεν είχα ξαναφάει και έτσι ήμουν σαν το μεγάλο αλάτι. Εντάξει τέλεια. Μου αρέσει το όνομα όπως και οι ετικέτες πολύ απλές. Το πήρα σπίτι. Και όταν το άνοιξα θυμάμαι ότι σκέφτηκα φίλε, ότι πρέπει να είναι σαν το Μουσκάτ ή μια συμπεριφορά άνεσης εδώ μέσα. Και έτσι μπήκα στο διαδίκτυο για να το ψάξω. Και σίγουρα, ήταν τρελό. Μοσχοστάφυλο. Και μετά, όπως, υπήρχε κάτι άλλο. Λοιπόν, ήταν ωραίο εννοώ, εκεί είναι ακριβώς στο σοκάκι μου. από λευκά μείγματα. Σωστά. Ω, πεντανόστιμο. Ναι, όλα αυτά έγιναν εδώ στην κοιλάδα. Λοιπόν, ξέρετε, είναι κάτι που πίνω αυτές τις μέρες. Απλώς βρίσκουμε όλες τις άλλες ποικιλίες για τις οποίες δεν μιλάμε πολύ

Τζέισι Τοπς 38:35

από το

Alice Achayo 38:36

Έξω από την πεπατημένη. Ναι, ναι, ήταν καλό.

Τζέισι Τοπς 38:41

Alice Achayo. Σας ευχαριστώ πολύ για την παρουσία σας. Ήταν μεγάλη χαρά να σου μιλήσω.

Alice Achayo 38:46

Σε ευχαριστώ πολύ που με έχεις, Τζέισι, ελπίζω να έχεις μια υπέροχη μέρα.

Τζέισι Τοπς 38:55

Γιατί το κρασί φέρνει κοντά τους ανθρώπους ανεξάρτητα από τις διαφορές τους. Οι λέξεις είναι πολύ δυνατές. Και η γλώσσα που χρησιμοποιούμε στο κρασί μπορεί να βοηθήσει να φέρουμε περισσότερους ανθρώπους στο τραπέζι ή μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως εργαλεία για τον αποκλεισμό, πιστεύω ότι όσο πιο ποικιλόμορφη είναι η βιομηχανία, τόσο πιο ενδιαφέρον είναι το κρασί. Ποιες είναι οι σκέψεις σου? Αν σας άρεσε το σημερινό επεισόδιο, θα θέλαμε να διαβάσουμε τις κριτικές σας και να ακούσουμε τη γνώμη σας. Μπορείτε να μας στείλετε με email τα σχόλια και τις ερωτήσεις σας σε podcast στο wine enthusiast.net. Και γεια, γιατί να μην πείτε στους φίλους σας που αγαπούν το κρασί να μας ελέγξουν για να θυμάστε, μπορείτε να εγγραφείτε σε αυτό το podcast στο Apple, το Google, το Spotify και οπουδήποτε αλλού ακούτε podcast. Μπορείτε επίσης να μεταβείτε στο wine enthusiast.com backslash podcast. Για περισσότερα επεισόδια και μεταγραφές. Είμαι η Jacy Topps. Ευχαριστώ που άκουσες.